"Mij niet bellen!" is de hippe nieuwe zin geloof ik. Geen idee waar dat een referentie naar is. Maar het dekt de lading wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hoop dat ik het dit jaar beter heb gedaan door echt heel vaak te zeggen 'ik heb nu tijd voor jullie, hierna niet meer, nee echt niet, nee ECHT niet'.
En gok dat ze dan gaan zeuren dat ik er te weinig tijd voor ze is (want er was meer dan genoeg tijd, heb je alleen zelf niks mee gedaan) maar herkansers leveren mij ook veel werk. Ik wil van je af
Meiland, en nee ik vind die niet leukquote:Op maandag 19 mei 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Mij niet bellen!" is de hippe nieuwe zin geloof ik. Geen idee waar dat een referentie naar is. Maar het dekt de lading wel.
oh, weer wat geleerdquote:Op maandag 19 mei 2025 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meiland, en nee ik vind die niet leukik zeg hem af en toe ook want ik ben een schaap maar ik wil het niet
Vrouwen zijn gewoon gevoelloze wezens.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb 't idee dat vrouwen over het algemeen iets minder hard huilen over hun onderdelen dan de mannen over hun onderdelen
Jazekerquote:Op maandag 19 mei 2025 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben je wezen sporten?
[..]
niet altijd nee?
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon allemaal een sticker geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Heb er ooit een keertje wat besteld, nog 10x onoverzichtelijker en vager dan d'n ali, dus daar gaan we nooit meer bestellenquote:Op maandag 19 mei 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
temu shoppers hier?
ik kom er nooit maar ken een paar mensen die dat doen..
en die hebben gelijk 200+ aan items in hun winkelmandje zitten waar ze dan telkens delen van bestellen ..
is dat normaal voor temu?
Aha. Juist. Ik moet eerlijk bekennen dat de 20 seconden van zojuist het meeste Meiland is dat ik in jaren heb hoeven verdragen gelukkig.quote:
dit komt denk ik ook doordat mannen wat minder bij hun onderdelen betrokken zijn (om het zo maar te zeggen) dan vrouwenquote:Op maandag 19 mei 2025 22:50 schreef Crack_ het volgende:
heb 't idee dat vrouwen over het algemeen iets minder hard huilen over hun onderdelen dan de mannen over hun onderdelen
Er valt voor beide manieren wat te zeggen. Een hoop mensen stemmen voor een partij en boeit het niet zoveel wie nummer 12 nou is als diegene een zetel krijgt.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waaaat, wat stom. Dat mag wel aangepast worden
Ja daar sta ik niet van te kijken eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:02 schreef LTVDK het volgende:
Even teruggezocht wat ik ook alweer had besteld. Zo'n lamp, zag er op de foto's leuk uit maar was in het echt een iel gammel plastic ding
[ afbeelding ]
Ja misschien wat naïefquote:Op maandag 19 mei 2025 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja daar sta ik niet van te kijken eigenlijk.
*kijkt coolquote:
heyyy lekkerquote:Op maandag 19 mei 2025 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jazeker
Moge dit een mooie trendbreuk zijn met het niet sporten.
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
En je kunt geen reviews zien. Super groot minpuntquote:Op maandag 19 mei 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er ooit een keertje wat besteld, nog 10x onoverzichtelijker en vager dan d'n ali, dus daar gaan we nooit meer bestellen
Nou, dat dusquote:Op maandag 19 mei 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aha. Juist. Ik moet eerlijk bekennen dat de 20 seconden van zojuist het meeste Meiland is dat ik in jaren heb hoeven verdragen gelukkig.
hahaha, hoe bedoel je die?quote:Op maandag 19 mei 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dit komt denk ik ook doordat mannen wat minder bij hun onderdelen betrokken zijn (om het zo maar te zeggen) dan vrouwen
dat zou ook wat bekakt zijn maar valt wat meer te volgen omdat je altijd op een persoon + partij stemt, want zou raar zijn als die twee ver uit elkaar zouden liggenquote:Op maandag 19 mei 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er valt voor beide manieren wat te zeggen. Een hoop mensen stemmen voor een partij en boeit het niet zoveel wie nummer 12 nou is als diegene een zetel krijgt.
Maar de andere kant op, stel je hebt zoiemand als Omtzigt waar toen hij in het CDA zat veel mensen specifiek op gestemd hebbben.
Als zijn partij hem er uit zou knikkeren terwijl jij een voorkeursstem op hem uitgebracht hebt, zou je je ook bekocht voelen.
ruilen tegen een vijver misschien?quote:Op maandag 19 mei 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien wat naïef
Iemand een leuke lamp kopen?
Er staan geloof ik wel ergens reviews. Maar elk product staat er ook 834x op met telkens net een andere prijs of foto, en sorteren werkt natuurlijk voor geen ene kutquote:Op maandag 19 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
En je kunt geen reviews zien. Super groot minpunt
Wat moet ik met een vijver, heb die bij mij juist weggehaald in de tuinquote:
vrouwen hebben hun maandelijkse issues al vanaf puberteit, in de dertig krijgen ze te maken met oproepen voor uitstrijkjes e.d.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je kunt geen reviews zien. Super groot minpunt
[..]
Nou, dat dusHet lekt de lading inderdaad maar dit wil je niet
[..]
hahaha, hoe bedoel je die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat misschien een mooie middenweg zou zijn, als iemand z'n zetel mag houden als hij destijds genoeg voorkeurstemmen gekregen had voor een zetel?quote:Op maandag 19 mei 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zou ook wat bekakt zijn maar valt wat meer te volgen omdat je altijd op een persoon + partij stemt, want zou raar zijn als die twee ver uit elkaar zouden liggenalsnog niet ideaal
maar weggaan met zeten dan zou je dus bij een popiejopie partij kunnen beginnen en daarna massaal een andere partij beginnen met meer mensen die nooit op die partij hebben gestemd? Dat lijkt me gevaarlijkbehalve dat we dan nog eerste kamer hebben, of mag dat daar ook allemaal zo?
daar heeft ali ook wel in zekere mate last van, bloedirritantquote:Op maandag 19 mei 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan geloof ik wel ergens reviews. Maar elk product staat er ook 834x op met telkens net een andere prijs of foto, en sorteren werkt natuurlijk voor geen ene kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |