Met andere vluchtelingen net zo goed. Dat kan het argument niet zijn en is ook geen onderdeel van het vluchtelingenverdrag.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef ReplaR het volgende:
Er zijn nogal heel slechte ervaringen met palestijnen als vluchtelingen.
Er zijn in het afgelopen jaar 130.000 migranten er bij gekomen waarvoor eigenlijk geen huisvesting, gezondheidszorg etc is. Dus ook dat is geen argument.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef HeatWave het volgende:
We hebben al genoeg plofkrakers en aanslagplegers in het westen inmiddels lijkt me
Die zijn toch juist pro-Taiwan?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:42 schreef SymbolicFrank het volgende:
Je krijgt Israël en hun vrienden (de VS) over je heen. Net zoals je niet pro-Taiwan mag zijn.
Dus als ik het goed begrijp, komt dit omdat de Palestijnen geen kans hebben de gazastrip te ontvluchten en hier asiel aan te vragen? Maar als het ze wel lukt, krijgen ze het?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:44 schreef opgebaarde het volgende:
Mensen uit Gaza krijgen wel de vluchtelingenstatus. Dat kan dus 'leuk' worden als die mensen echt de grens over worden gezet. Tot op heden wordt de grens behoorlijk potdicht gehouden waardoor het aantal aanvragen zeer klein is.
Met de inwoners van West Bank is dat niet zo, daar wordt per geval gekeken naar de asiel aanvraag. Nederland beschouwt Palestijnen als statenloos
Die zijn op het moment anti-China en willen hun chipproductie veilig stellen, zij erkennen Taiwan ook niet als een zelfstandig land. Net zoals bijna alle andere landen.quote:
Correct. Bij de immigratiedienst staat het gebied ook genoteerd als 'Gazastrook en Westelijke Jordaanoever met inbegrip van Oost-Jeruzalem'. Vreemd genoeg wordt de nationaliteit wel genoteerd als 'Palestijnse'.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Palestina is geen erkende staat, dus je kunt ook niemand aanmerken als "Palestijn "
Volgens mij wel. Ook UNRWA speelt nog een rol. UNRWA is door Israël als terroristische organisatie gekwalificeerd en kan daardoor niet meer functioneren, in Gaza én in de West Bank. Dat speelt een cruciale rol. Zie https://verblijfblog.nl/m(...)iel-van-palestijnen/quote:Op maandag 19 mei 2025 11:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, komt dit omdat de Palestijnen geen kans hebben de gazastrip te ontvluchten en hier asiel aan te vragen? Maar als het ze wel lukt, krijgen ze het?
En als ze eenmaal hier zitten zijn het echt niet alleen maar de joden die ze zullen haten.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:19 schreef franske19 het volgende:
Nog meer jodenhaters gaat ons land echt veel goeds opleveren.
Nou, dat is het wel. De vluchteling mag bijv geen bedreiging zijn voor de veiligheid etc.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met andere vluchtelingen net zo goed. Dat kan het argument niet zijn en is ook geen onderdeel van het vluchtelingenverdrag.
Ja, wist ook niet waar anders.Dacht dat hier wel mensen met een mening erover te vinden warenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:58 schreef Het_Bokje het volgende:
waarom staat dit in NWS? Waar is t nieuws-artikel?
>>POL ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |