Geen TT past wel bij het huidige moment.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Ja, leuk Klaas. Aan een random Ajacied; Kom maar door met een normale TT.
Dan moet je niet zeggen dat de tweede plek je doelstelling is. Janken omdat je je doelstelling heb gehaald?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel mooi, emoties horen erbij. Zeker als het dan net niet lukt.
Alsof je emoties op commando kan controleren. En alsof Farioli niet weet dat dit een uitgelezen kans was om kampioen te worden, ondanks alles wat hij in de media zei.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat de tweede plek je doelstelling is. Janken omdat je je doelstelling heb gehaald?
ESPN kwam gisteren met een vrij uitgebreid stuk meen ikquote:Op maandag 19 mei 2025 11:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd wat nu precies de redenen waren van Farioli om te vertrekken. Het zal in de komende weken wel duidelijk worden.
Erg jammer wel.
quote:Op maandag 19 mei 2025 11:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd wat nu precies de redenen waren van Farioli om te vertrekken. Het zal in de komende weken wel duidelijk worden.
Erg jammer wel.
Meer hier: https://www.at5.nl/artike(...)-ajax-na-een-seizoenquote:"Het management en ik hebben dezelfde doelen voor de toekomst van Ajax, maar we hebben een verschil in inzicht over de manier waarop we willen werken en opereren om die doelen te bereiken", legt Farioli uit. "Gezien deze verschillen in de principes en fundamenten van dit project, voel ik diep in mijn hart dat dit het beste moment is om uit elkaar te gaan."
Zo ongeveer een jaar geleden werd bekend dat Ajax in zee ging met de Italiaanse trainer. "We wilden nieuwe energie brengen naar alle Ajacieden, een positieve werksfeer delen en eenzelfde manier van denken creëren door de hele club. Het was een absoluut voorrecht om de eerste buitenlandse Ajax-coach te zijn sinds 1998 en de eerste Italiaanse trainer ooit", aldus de trainer.
O.a. het aantrekken Tadic, Fariolli zag dat niet zitten, het stoorde hem dan ook dat Kroes aan het onderhandelen was.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Erg jammer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |