Wat valt er niet te snappen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan snap je er dus echt geen reet van.
Je moet het ze nageven, die Star Wars fanboys zijn wel consistentquote:
Kut, omdat ze het inderdaad letterlijk niet snappen. Zeker in het begin is het echt wel wat lastig om er goed in te komen; er zijn o.a. erg veel personages die je moet leren kennen. Bij mij duurde het even voordat ik snapte wat er allemaal gaande was.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je moet series wel een kans geven. Als je zo nel al afhaakt mis je dus twee van de best bekroonde series ooit. Voor beide geldt dat je echt een half tot een heel seizoen in moet komen om de verhaallijnen en karakters te leren kennen.
Oh en mensen die the Wire een kutserie noemen snappen er echt geen reet van.
Ik ben zeker 3 keer begonnen aan the wire maar elke keer gestrand in aflevering 1. Uiteindelijk toch (op aandringen van anderen) doorgezet en toen werd ik gegrepen en heb ik alles vrij snel erdoorheen gebinged. Topserie.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Kut, omdat ze het inderdaad letterlijk niet snappen. Zeker in het begin is het echt wel wat lastig om er goed in te komen; er zijn o.a. erg veel personages die je moet leren kennen. Bij mij duurde het even voordat ik snapte wat er allemaal gaande was.
Maar daarna is het inderdaad een zeer vermakelijke serie met ijzersterke verhaallijnen. Dat drugsdorp
The Wire is echt overrated.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik ben zeker 3 keer begonnen aan the wire maar elke keer gestrand in aflevering 1. Uiteindelijk toch (op aandringen van anderen) doorgezet en toen werd ik gegrepen en heb ik alles vrij snel erdoorheen gebinged. Topserie.
Dat ligt echt aan jou.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:30 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben er drie keer aan begonnen maar kon er niet doorheen komen.
Ik heb hem 2x gekeken maar vond er geen reet aan dus het lag denk ik echt aan de serie.quote:
Hamsterdamquote:Op zondag 8 juni 2025 15:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Kut, omdat ze het inderdaad letterlijk niet snappen. Zeker in het begin is het echt wel wat lastig om er goed in te komen; er zijn o.a. erg veel personages die je moet leren kennen. Bij mij duurde het even voordat ik snapte wat er allemaal gaande was.
Maar daarna is het inderdaad een zeer vermakelijke serie met ijzersterke verhaallijnen. Dat drugsdorp
OMAR COMING YOquote:
Alleen het eerste seizoen. Daarna is het al snel minder vind ik.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:01 schreef jigggy het volgende:
Gomorra is de enige serie die ik nog beter vind dan Sopranos
Seizoen 2 moest ik echt aan wennen, maar uiteindelijk vind ik hem (na vier rewatches) ijzersterk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:21 schreef Cockwhale het volgende:
Seizoen 3 & 4 van The Wire zijn vooral erg sterk. Seizoen 1 en 5 gewoon goed. Seizoen 2 is een beetje meh.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien dat een ieder uit de doeken kan doen wat zijn of haar favoriete scene is? Persoonlijk kon ik er smakelijk om lachen toen Patsy een poging deed om het plaatselijke 'Starbucks' filiaal af te persen:
Bekijk deze YouTube-video
Vervang The Pitt door ER en dan ben ik het ermee eens. Hierin ontbreken wel True Detective seizoen 1, Fargo en Narcos. (En zelf herbekijk ik regelmatig Star Trek TNG, maar ik snap dat dat niet voor iedereen is weggelegd.)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:43 schreef NoCigar het volgende:
The Wire
Better call Saul
Succession
Deadwood
Mindhunter
The Pitt
Twin Peaks (+film)
6 ft. under
Nu aan het kijken naar Babylon Berlin, Duits en goed.
Blijf ver, ver weg van die Taylor Sheridan-pulp.
domme drowzeequote:Op zondag 22 juni 2025 10:08 schreef Nober het volgende:
Een maffiabaas die naar de psychiater gaat. Heel geloofwaardig. Goed dat ie gewackt is.
goede jaquote:
Spiderquote:
Ja, TR zeker, ER ken ik niet zo goed en bij Narco's ben ik persoonlijk afgehaakt ergens in de laatste seizoenen. Ook Fargo is de eerste seizoenen beter, meen ik me te herinneren. Het was ook niet echt bedoelt als definitieve lijst natuurlijk, maar als we dan toch bezig zijn mogen die ook wel vermeldt worden, net als The Deuce.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vervang The Pitt door ER en dan ben ik het ermee eens. Hierin ontbreken wel True Detective seizoen 1, Fargo en Narcos. (En zelf herbekijk ik regelmatig Star Trek TNG, maar ik snap dat dat niet voor iedereen is weggelegd.)
Het is denk ik aardig om een onderscheid te maken tussen een serie die je goed vindt en een serie die je herbekijkt. Ik heb Narcos bijvoorbeeld nooit opnieuw bekeken, maar ER heb ik inmiddels een keer of vier gezien. Nog steeds is-ie goed. Ik heb The Pitt best met plezier gezien, maar het voelde als een slap aftreksel.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, TR zeker, ER ken ik niet zo goed en bij Narco's ben ik persoonlijk afgehaakt ergens in de laatste seizoenen. Ook Fargo is de eerste seizoenen beter, meen ik me te herinneren. Het was ook niet echt bedoelt als definitieve lijst natuurlijk, maar als we dan toch bezig zijn mogen die ook wel vermeldt worden, net als The Deuce.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lezen als je ER nog wilt kijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ja, ja en ja.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Even wat vraagjes want ik heb de Sopranos nog niet gezien:
- komt er geweld in voor?
- is het een serie?
- gaat het over de maffia?
Babylon Berlin.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:23 schreef CarbonC het volgende:
Aangezien onze samenleving al veel te veel ver-Amerikaniseerd is: iemand tips voor goede Europese series?
Zelf vind ik the pitt prettiger om te kijken. Minder chaotisch en minder soap drama.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is denk ik aardig om een onderscheid te maken tussen een serie die je goed vindt en een serie die je herbekijkt. Ik heb Narcos bijvoorbeeld nooit opnieuw bekeken, maar ER heb ik inmiddels een keer of vier gezien. Nog steeds is-ie goed. Ik heb The Pitt best met plezier gezien, maar het voelde als een slap aftreksel.spoiler]
Is dat die met blote tieten erin?quote:Op zondag 22 juni 2025 10:21 schreef Redbullkid het volgende:
Game of Thrones nog steeds de beste voor mij
Heb ik ook, ben een beetje serie moe na Breaking Bad want alles is minder en gewoon saai, zit dan nog liever op fok in die uurtjes. Heb je nog series die je wel boeien na Breaking Bad?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:43 schreef TAmaru het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik het geprobeerd met The Sopranos maar vond ik het best wel saai? Na 5 afleveringen ofzo ben ik afgehaakt, het kon me gewoon niet meer zo boeien.
Bij The Wire ben ik ook afgehaakt na 3 of 4 afleveringen.
Breaking Bad is wel een van mijn all-time favorites.
Laatst nog eens opnieuw gekeken, en dat klopt, erg goed. Als je na seizoen 6 stopt.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:21 schreef Redbullkid het volgende:
Game of Thrones nog steeds de beste voor mij
Zeker!quote:
Eerlijk gezegd vind ik het erna ook goed.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laatst nog eens opnieuw gekeken, en dat klopt, erg goed. Als je na seizoen 6 stopt.
Vikings onlangs afgekeken, nu met Ozark begonnen. Vikings zul je echt wel even door de eerste twee seizoenen heen moeten, wat een slechte graphics.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:53 schreef matigeuser het volgende:
'Crime wise' is Ozark inderdaad nog wel een goeie.
Andere series die ik gaaf vond:
- Lost (ja ik weet het, maar het sfeertje, de storytelling en de karakters zijn geweldig)
- Californication
- Breaking Bad
- Black Mirror (al zijn het meer losse films)
- Vikings
- The Last Kingdom
En honorable mention: 'Louie'. Serie van Louis CK. Zitten echt zoveel geniale en grappige momenten in.
Ja eens dat het eigenlijk geen geweldige serie is. Op veel vlakken verneuken ze het eigenlijk hard. Maar toch vermakelijk vanwege de personages en het sfeertje.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:03 schreef DjVero het volgende:
[..]
Vikings onlangs afgekeken, nu met Ozark begonnen. Vikings zul je echt wel even door de eerste twee seizoenen heen moeten, wat een slechte graphics.Het laatste seizoen is rommelig, soms zelfs ronduit teleurstellend (het halve seizoen werkt toe naar een grote veldslag, maar uiteindelijk gebeurt er helemaal niks). Daarnaast zijn sommige verhaallijnen onlogisch en wel erg makkelijk. Ik zou die serie niet per se aanraden.
Better Call Saul wel gezien?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb ik ook, ben een beetje serie moe na Breaking Bad want alles is minder en gewoon saai, zit dan nog liever op fok in die uurtjes. Heb je nog series die je wel boeien na Breaking Bad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |