SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo dan weer een nieuweWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bolkquote:Op maandag 19 mei 2025 09:23 schreef Lovely het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor dit topic weer vol isHow can I make this topic about me?![]()
O no, voor straf in de hoekquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
@Dotteke even lief aankijken of ze de TT-typefout wil aanpassen.How can I make this topic about me?![]()
Kom vechten dan.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders voor jouw prullenbak
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bolk mee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lieve Dot wil jij het woord zonnig naar zonnige veranderen?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
@:Dotteke even lief aankijken of ze de TT-typefout wil aanpassen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het zal je een kop koffie kosten, maar goed.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lieve Dot wil jij het woord zonnig naar zonnige veranderen?
How can I make this topic about me?![]()
Dat word 450 miljoen miljard puntjes in mindering!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Met een koekje bij denk ikquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal je een kop koffie kosten, maar goed.
Donequote:Op maandag 19 mei 2025 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lieve Dot wil jij het woord zonnig naar zonnige veranderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zoveelquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word 450 miljoen miljard puntjes in mindering!![]()
80 palletjes pakken koffie, 8 nieuwe bugatti's, 12 villa's van 450.000.000m2 per stuk, 3 jachten van 4.000m lang en 4 privé jets met wit leer, marmer en bladgoud als interieurquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal je een kop koffie kosten, maar goed.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kaninchennnnnquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word 450 miljoen miljard puntjes in mindering!
hoe gaat het?
Heb je het overleefd gisteren?
kijken naar F 1Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: