Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat Van den Belt, Zerrouki, Nadje, Bulladue, Zechiel en 't Zand allen wel vertrekken. Hou je er 7 over. Hopelijk gaat Stengs ook nog, dan heb je wel ruimte voor Valente.quote:
De juiste spelers verkopen is net zo'n grote uitdaging als aankopen deze zomer. Sommige spelers slijten zonder al te veel verlies wordt nog een hele uitdaging.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat Van den Belt, Zerrouki, Nadje, Bulladue, Zechiel en 't Zand allen wel vertrekken. Hou je er 7 over. Hopelijk gaat Stengs ook nog, dan heb je wel ruimte voor Valente.
Vermoedelijk zijn beste positie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zou niet met 13 spelers aantreden. Zerrouki op goal heeft potentie.
Ik vind persoonlijk dat hij zijn beste wedstrijden leverde vanaf de bank.quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn beste positie.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
De juiste spelers verkopen is net zo'n grote uitdaging als aankopen deze zomer. Sommige spelers slijten zonder al te veel verlies wordt nog een hele uitdaging.
Feyenoord ons echt net effe wat te makkelijk geweest met het uitdelen van een aantal topcontracten…quote:Stengs heeft nog een contract tot medio 2027 bij Feyenoord. Zijn toekomst lijkt duidelijk. "Ik ben blij waar ik nu ben", laat de spelverdeler weten. "Mijn intentie is om hier te blijven."
Nahhh laten we dat maar niet doen klaasquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Zerrouki speelde zijn beste wedstrijden bij twente in de achterste linie centraal
Hij komt als middenvelder gewoon dynamiek tekort
Misschien kan hij op de positie van Hansco terecht komen als die vertrekt
Beter verkopen, maar als die niet wegkomt hem op die positie achterin uitproberen
„Dat was niet normaal, ik heb zelfs in een ruimte gezeten waarin ze mij beelden lieten zien waaruit bleek hoe slecht Hadj-Moussa omschakelde. Is dit voldoende om een speler te halen, was de vraag. Ik had ook niet verwacht dat hij meteen zo goed zou zijn hoor. De kwaliteit die Hadj-Moussa heeft, dat zie je niet veel. Overigens wilde Dennis te Kloese hem ook graag hebben, hoor.”quote:
Ik heb 020 nog nooit zo slecht zien voetballen de afgelopen 40 jaar als onder Steijn en Farioli.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:22 schreef Elan het volgende:
Farioli wel echt een goede trainer jammer dat wij hem niet hebben kunnen strikken maar we nu met demagoog V Persie opgescheept zitten.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb 020 nog nooit zo slecht zien voetballen de afgelopen 40 jaar als onder Steijn en Farioli.
Het heeft niets met de hollands school te maken. Het was allemaal nog defensiever dan het traditionele Italiaanse catenaccio. Iedere randdebiel kan zo een ploeg laten voetballen en dan zullen er vast wel een potjes gewonnen worden. het ging alleen maar om niet verliezen.
maar is het iets wat we willen zien, nee
Ja slot heeft voetbal uitgevondenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de complimenten krijgt van ZKH Arend Martijn himself over je speelstijl dan weet je dat je goed bezig bent.
Arend Martijn was vooral zichzelf complimentjes aan het gevenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de complimenten krijgt van ZKH Arend Martijn himself over je speelstijl dan weet je dat je goed bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |