----------------------------------------quote:Amerikaanse oud-president Biden heeft agressieve vorm van prostaatkanker
De Amerikaanse oud-president Biden lijdt aan een agressieve vorm van prostaatkanker. Dat heeft zijn kantoor bekendgemaakt.
De 82-jarige Biden werd afgelopen week onderzocht naar aanleiding van urinewegklachten. Vrijdag werd prostaatkanker vastgesteld, met uitzaaiingen naar het bot. Volgens het kantoor is de kanker gevoelig voor hormonen, wat betekent dat een behandeling mogelijk is.
Biden en zijn familie bekijken momenteel welke behandelopties er zijn.
https://nos.nl/artikel/25(...)m-van-prostaatkanker
Over de president van Frankrijk?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
Had dit bericht graag over een andere president gelezen.
Je kan er ook voor kiezen om niet te reageren natuurlijk.quote:
Ik wel over meer dan één andere. Inmiddels een hand vol welquote:Op zondag 18 mei 2025 23:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
Dat maak ik zelf wel uit bijdehandquote:Op zondag 18 mei 2025 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om niet te reageren natuurlijk.
Ach gossie, zeg dan gewoon wie je bedoeld kleuterquote:Op zondag 18 mei 2025 23:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
Dat klopt ook.quote:
quote:
Gelukkig is dit een stuk volwassenerquote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 23:04 schreef augurk2025 het volgende:
Dit gun je niemand behalve Sadam Hussein.
En ook nog eens een zeer ernstig als het in zijn botten zit. Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat het zo laat is opgemerkt tenzij het men al eerder wist en dat ze het nu pas naar buiten brengen.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:48 schreef capricia het volgende:
Er wordt hem weinig bespaard.
Vreselijk dit, kanker.
Het is te behandelen, maar je moet jezelf afvragen of dat wel wenselijk is op die leeftijd. Ik heb het helaas bij mijn eigen moeder mogen meemaken wat voor een aanslag dat heeft op je lichaam. Mijn moeder was toen gelukkig een topfitte vrouw, nog steeds eigenlijk ondanks haar leeftijd. Dat kan ik van Biden niet zeggen die toch wel erg oud is.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:51 schreef golfer het volgende:
De prostaatkanker wel te behandelen (is bij mij ook gedaan en de kanker daar is bij mij weg), maar ik maak mij wel zorgen over zijn uitzaaiingen in de botten. Dat kan nog wel eens vrij snel dodelijk zijn.
Ik mag toch hopen dat je moeder geen prostaatkanker had.quote:Op maandag 19 mei 2025 01:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is te behandelen, maar je moet jezelf afvragen of dat wel wenselijk is op die leeftijd. Ik heb het helaas bij mijn eigen moeder mogen meemaken wat voor een aanslag dat heeft op je lichaam. Mijn moeder was toen gelukkig een topfitte vrouw, nog steeds eigenlijk ondanks haar leeftijd. Dat kan ik van Biden niet zeggen die toch wel erg oud is.
JD Vance als president lijkt mij heel ongezellig.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:15 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik hoop het voor hem. Het is vrij pijnlijk in de botten. Dan kan je beter een snelle dood tegemoet gaan dan een soort kas plant worden omdat de pijnstilling je lam maakt en weinig helpt.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:51 schreef golfer het volgende:
De prostaatkanker wel te behandelen (is bij mij ook gedaan en de kanker daar is bij mij weg), maar ik maak mij wel zorgen over zijn uitzaaiingen in de botten. Dat kan nog wel eens vrij snel dodelijk zijn.
Mij ook, ik had het dan ook over Poetin.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
JD Vance als president lijkt mij heel ongezellig.
Daarvan hoor je het pas als hij twee dagen dood is.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:02 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Mij ook, ik had het dan ook over Poetin.
Botkanker de behandeling had een 50/50 kans van slagen. Gelukkig is ze er bovenop gekomen en nu 20 jaar later is ze zo fit als een vrouw van midden 70 kan zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je moeder geen prostaatkanker had.
Veel sterkte verder voor Joe.
jaquote:Op maandag 19 mei 2025 19:48 schreef Gehakt_bal het volgende:
Heeft Trump al gereageerd op dit nare nieuws?
Dat staat in het artikel waar de OP naar linkt.quote:
Fijn. Bedankt.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:15 schreef 215 het volgende:
[..]
Dat staat in het artikel waar de OP naar linkt.
Hij deed niet eens mee aan de verkiezingen manquote:Op maandag 19 mei 2025 00:36 schreef UitStraling het volgende:
Als hij herkozen zou zijn dan zaten we nu met vrouwtje Kamala opgescheept.
In goede gezondheid wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:44 schreef -Deluzion- het volgende:
Biden is al 82 ofzo, toch wel tijd om te gaan lijkt me. Veel ouder dan dat wil je toch niet worden?
Volgens mij komt het vaak voor dat kanker pas laat wordt ontdekt. Veel mensen merken niks tot het uitgezaaid is omdat vroege symptomen vaag zijn of ontbreken.quote:Op maandag 19 mei 2025 01:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En ook nog eens een zeer ernstig als het in zijn botten zit. Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat het zo laat is opgemerkt tenzij het men al eerder wist en dat ze het nu pas naar buiten brengen.
Hij lepelt gewoon braaf een praatpuntje van Trump op hoor. In serieuze medische antwoorden was ie niet geïnteresseerd. Bij jongere mannen wordt er vaak wel aangeraden om routinematig jaarlijkse screening op prostaatkanker te doen omdat je daarmee tijdig kunt detecteren en ingrijpen. Bij mannen van pakweg boven de 70 is dat minder gebruikelijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Volgens mij komt het vaak voor dat kanker pas laat wordt ontdekt. Veel mensen merken niks tot het uitgezaaid is omdat vroege symptomen vaag zijn of ontbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |