Stukje bord op schoot.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Zou Olij toch wel een teleurstellende keuze vinden.
Zoals Benitez die van Nice kwam? en nooit indruk heeft gemaakt bij PSV..quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Stukje bord op schoot.
Ik had gehoopt op een keeper die bij een club als Gladbach of Wolfsburg speelt maar een keer om de prijzen mee wil doen en CL wil spelen.
Olij als tweede keeper lijkt me ook weer vreemd, zelfs bij een vertrek van Drommel.
Garanties heb je nooit natuurlijk, dus bij Olij ook niet. Toen Benitez kwam was ik wel erg content, maar dat viel onder aan de streep toch tegen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoals Benitez die van Nice kwam? en nooit indruk heeft gemaakt bij PSV..
Doe mij dan maar een Olij, de 3e keeper van Oranje, en bij Sparta indruk heeftt gemaakt. Vond hem tegen PSV ook sterk keepen
Jan van Beveren kwam ook van Sparta.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef ISVV het volgende:
Nogmaals, prima keeper maar bij PSV komt wel wat meer kijken dan bij Sparta.
Prima keuze. En wie zegt dat hij automatisch eerste doelman wordt? Als Drommel nog vertrekt kan er zomaar nog iemand komen die de strijd aan mag gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoals Benitez die van Nice kwam? en nooit indruk heeft gemaakt bij PSV..
Doe mij dan maar een Olij, de 3e keeper van Oranje, en bij Sparta indruk heeftt gemaakt. Vond hem tegen PSV ook sterk keepen
Zou me ten zeerste verbazen als ze nog een gelijkwaardige keeper halenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 05:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima keuze. En wie zegt dat hij automatisch eerste doelman wordt? Als Drommel nog vertrekt kan er zomaar nog iemand komen die de strijd aan mag gaan.
hij schijnt niet zo groot te zijn, dat is ook de voornaamste reden dat hij nog bij Sparta zat.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:23 schreef Solispolar het volgende:
Prima keepertje hoor. Goede leeftijd, voldoende ervaring en is zowel op de lijn als aan de bal gewoon meer dan prima. Kost daarnaast ook nog niet de wereld.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij schijnt niet zo groot te zijn, dat is ook de voornaamste reden dat hij nog bij Sparta zat.
quote:Wat is de perfecte lengte voor een keeper?
Oud-keeper Joop Hiele verwoordde de verandering vorig jaar eens in een discussie. 'Op dit moment is het wenselijk om als keeper minimaal 1,85 meter lang te zijn', zei Hiele. 'Voor mijn generatie gold dat die grens drie à vijf centimeter lager lag. Komt omdat mensen in het algemeen langer zijn geworden.25 sep 2012
Bron? Lijkt me nogal onzin namelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij schijnt niet zo groot te zijn, dat is ook de voornaamste reden dat hij nog bij Sparta zat.
Daar noem je er ook een paar. Meestal zijn spitsen ook groter dan Messi.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me nogal onzin namelijk.
Valdes was 1.82, Casilas volgens mij 1.84, Barthez was niet lang. Topkeepers genoeg die minstens 5 centimeter kleiner waren dan Olij.
Verder wel opvallend dat hij nog steeds bij Sparta zit, maar hij heeft het de afgelopen jaren wel structureel goed gedaan. Maakt in onderlinge duels ook uitsluitend een goede indruk eigenlijk; zowel met reflexen op de lijn als in het meevoetballende/coachende aspect.
Dat laatste komt natuurlijk vooral omdat jij hem alleen tegen topclubs hebt gezien. Olij is gewoon een hele stabiele keeper die al heel wat jaren een goed niveau laat zien. Als je hem dan voor een dergelijk bedrag op kunt pikken dan moet je dat gewoon doen. Ik zou het meer een gok vinden als ze nu bijv. zo'n keepertje van AZ voor 10 tot 15 miljoen zouden oppikken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar noem je er ook een paar. Meestal zijn spitsen ook groter dan Messi.
Hoe dan ook, ik vind Olij als eerste keeper nogal een gok voor een topclub.
Het is er zo eentje die tegen topclubs altijd boven zichzelf uitstijgt, maar pakt hij ook die ene bal in de 85e minuut als PSV een klotepot tegen Go Ahead speelt?
Punt is natuurlijk dat je nu een keeper wil die dergelijke ballen niet laat lopen, wat Benitez wel of niet deed is totaal irrelevant in je keuze voor een nieuwe keeper. Geen enkele reden om die in de discussie te betrekken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat laatste komt natuurlijk vooral omdat jij hem alleen tegen topclubs hebt gezien. Olij is gewoon een hele stabiele keeper die al heel wat jaren een goed niveau laat zien. Als je hem dan voor een dergelijk bedrag op kunt pikken dan moet je dat gewoon doen. Ik zou het meer een gok vinden als ze nu bijv. zo'n keepertje van AZ voor 10 tot 15 miljoen zouden oppikken.
En die kutballen tegen GAE die liet Benitez natuurlijk net zo goed lopen. Die was er net zo goed debet aan dat we 18 punten op Ajax lieten lopen.
Een fatsoenlijke scouting die verder dan komt dan het kopen van de laatste keeper die aardig keepte tegen PSV?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:33 schreef Halcon het volgende:
De vraag is wat is een betere optie dan Olij.
Olij is niet voor niks derde keeper van Nederland en al jaren in verband gebracht met Feyenoord en Ajax.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke scouting die verder dan komt dan het kopen van de laatste keeper die aardig keepte tegen PSV?
Dat 'derde keeper van Nederland' zegt ten eerste heel weinig en is natuurlijk ook niet echt waar. Hij is wel eens geselecteerd ja, maar was er bijvoorbeeld in '24 niet bij.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Olij is niet voor niks derde keeper van Nederland en al jaren in verband gebracht met Feyenoord en Ajax.
Snap verder wat je zegt hoor maar "laatste keeper die aardig keepte tegen PSV" is wel erg overdreven.
Prima dan streep je dat weg.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat 'derde keeper van Nederland' zegt ten eerste heel weinig en is natuurlijk ook niet echt waar. Hij is wel eens geselecteerd ja, maar was er bijvoorbeeld in '24 niet bij.
Dan blijft over dat hij al jaren in verband wordt gebracht met Ajax, PSV en Feyenoord. Dat is volgens mij ook onzin.quote:
Bijvoorbeeld een Benitez. Had ook nog nooit iemand van gehoord en die heeft het meer dan behoorlijk gedaan. Nadat Zoet in elkaar zakte is hij gewoon de beste keeper die we de afgelopen 10 jaar gehad hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke scouting die verder dan komt dan het kopen van de laatste keeper die aardig keepte tegen PSV?
Alsof Earnie ook maar iets anders doet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een Benitez. Had ook nog nooit iemand van gehoord en die heeft het meer dan behoorlijk gedaan. Nadat Zoet in elkaar zakte is hij gewoon de beste keeper die we de afgelopen 10 jaar gehad hebben.
Olij is idd wel heel erg bord op schoot. Prima keepertje voor de linkerrijtjes-clubs maar moet het ook echt nog zien met 'm als hij bij een topclub moet presteren. Da's toch een compleet andere dynamiek. Bij Sparta ben je het heertje als je er 8 ballen uitbokst en daardoor maar met 2-1 verliest. Bij een topclub ben je de schlemiel als je 2 ballen uitbokst en de derde binnen laat vallen en het daardoor 1-1 wordt.
De afgelopen jaren kwamen ze ook niet verder dan Benitez, Mvogo, Drommels en Unnerstal.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |