mm dat is eigenlijk een bekentenis. Had ik niet van je verwacht, een bende - punten er weer b ijquote:Op zondag 18 mei 2025 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn naam is Haas, ik weet van niks..... 🤷♂️
Mooi zo afwas ook al klaarquote:
owjee oneequote:Op zondag 18 mei 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mm dat is eigenlijk een bekentenis. Had ik niet van je verwacht, een bende - punten er weer b ij
Ja dit kan echt niet GG echt niet ben zo telleurgesteld dat je dit doet achter mijn rug om. Kan het je niet vertellen hoezeer mij dit kwetstquote:
Pannetje wel afgewassen, de bordjes flikker ik altijd op een hoekje van het aanrecht.quote:
Dit loopt helemaal uit de hand. Hoe kan ik het weer goedmaken?quote:Op zondag 18 mei 2025 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit kan echt niet GG echt niet ben zo telleurgesteld dat je dit doet achter mijn rug om. Kan het je niet vertellen hoezeer mij dit kwetst
Waarom doe je ze niet gelijk in de vaatwasser zetten dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 17:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Pannetje wel afgewassen, de bordjes flikker ik altijd op een hoekje van het aanrecht.
Kan dat dinsdag zo de vaatwasser in.
Die moet ik nog leegruimenquote:Op zondag 18 mei 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doe je ze niet gelijk in de vaatwasser zetten dan?
Voorlopig niet, tis keer op keer iets. Dit was wel het ergste, achter mij rug om prive dingen in DM doen bij iemand.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit loopt helemaal uit de hand. Hoe kan ik het weer goedmaken?
Lekkere koffie, of nu maar eens thee, Bastognekoekjes?
Volgens de website van de NS zou Tilburg nog een piano moeten hebben. Hij is wel enkele malen vernield. Vorig jaar nog. Misschien een ander plekje gekregen of nog in reparatie?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Over 2 weken weten we welke gestoorde bolkers er allemaal tegenover de vetluikjes de piano aan het missen waren
Ik op zeker
quote:
Dit is echt serieuse shit KWquote:
Mijn neef en zijn vrouw doen dat trouwen heel veel.quote:
Jaja. Ik begrijp er in ieder geval niets van. Te weinig hier geweest vandaag.quote:
Ik ga dat ook doen! Zit in een metal groep op WA via lilak en die lui doen ook larpen en dungeons en dragons... en LEGO!quote:Op zondag 18 mei 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn neef en zijn vrouw doen dat trouwen heel veel.
Ik had een date met aeque bij boom 3 hij kwam niet opdagen was stiekem gaan date met Lovely de stiekemersquote:Op zondag 18 mei 2025 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jaja. Ik begrijp er in ieder geval niets van. Te weinig hier geweest vandaag.
Kan echt nietquote:Op zondag 18 mei 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een date met aeque bij boom 3 hij kwam niet opdagen was stiekem gaan date met Lovely de stiekemers
En nu heeft GG in Dm tegen Aeque verteld dat ik al een vriend had. Dat is toch note done he prive info doorgeven
Leuk, mijn neef en zin vrouw doen de middeleeuwen geloof ikquote:Op zondag 18 mei 2025 17:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen! Zit in een metal groep op WA via lilak en die lui doen ook larpen en dungeons en dragons... en LEGO!
Super gezellig. Heb alleen niets met metal. Wel met de Efteling though.
Oja we gaan met 200 man naar de Efteling in augustus.
Wel zo goed voor je mentale gezondheidquote:Op zondag 18 mei 2025 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jaja. Ik begrijp er in ieder geval niets van. Te weinig hier geweest vandaag.
Ik wil een elven pak.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, mijn neef en zin vrouw doen de middeleeuwen geloof ik
Nee, ben nu door drie man zo telleurgesteld en op mijn ziel getraptquote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 18 mei 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel zo goed voor je mentale gezondheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |