Mweh. Als ze maar met iets beters komt dan dat zouteloze nummer met Snelle.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:43 schreef Thrts het volgende:
Zoë Livay is afgelopen 3 dagen in Madrid geweest op nummers te schrijven voor eurovision. Staat op TikTok.
Doe maar niet. Die overleeft de pers nietquote:
Als ik haar social media een beetje bekijk is dat zo'n songwriting camp geweest, met o.a. een gast die meeschreef aan Bara Bada Bastu. En ik denk ook met Adonxs.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:43 schreef Thrts het volgende:
Zoë Livay is afgelopen 3 dagen in Madrid geweest op nummers te schrijven voor eurovision. Staat op TikTok.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:43 schreef Thrts het volgende:
Wulf was ook op zo'n kamp in Madrid volgens zijn eigen Insta, dus dat zal wel hetzelfde zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als ik haar social media een beetje bekijk is dat zo'n songwriting camp geweest, met o.a. een gast die meeschreef aan Bara Bada Bastu. En ik denk ook met Adonxs.
Ik heb ook liever een artiest met iets meer een eigen geluid, een eigen smoel, maar je weet maar nooit wat eruit rolt. De afgelopen 2 winnaars van Eurovisie kwamen ook uit zo'n liedjesschrijfkamp.
quote:Op woensdag 3 september 2025 21:55 schreef Thrts het volgende:
Is er ergens bekend gemaakt hoeveel liedjes er zijn ingestuurd? Afgelopen jaren kregen we dat de dag na de deadline te horen. Ik vind het verder ook stil met artiesten die hebben aangegeven of ze iets hebben ingestuurd!
Douwe Bob, Anouk en Numidia hebben ook niets meer gezegd toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:55 schreef Thrts het volgende:
Is er ergens bekend gemaakt hoeveel liedjes er zijn ingestuurd? Afgelopen jaren kregen we dat de dag na de deadline te horen. Ik vind het verder ook stil met artiesten die hebben aangegeven of ze iets hebben ingestuurd!
Lijkt me wel. Stuk praktischer om dat te doen dan alles op het laatst nog te moeten regelenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:23 schreef VoMy het volgende:
Zijn er nu wel liedjes ingestuurd en gaan ze wel gewoon een nummer selecteren dat ze wellicht niet gaan zenden?
Staat in het statement toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:23 schreef VoMy het volgende:
Zijn er nu wel liedjes ingestuurd en gaan ze wel gewoon een nummer selecteren dat ze wellicht niet gaan zenden?
Dan heb ik zo'n voorgevoel dat als we deelnemen, zij onze inzending is.quote:Op maandag 1 december 2025 14:15 schreef molloot200 het volgende:
Davina Michelle heeft een nummer ingestuurd voor dit jaarHad ik ff niet verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |