Zolang ze het liedje niet uitbrengt en nergens zingt voor 1 september 2026, kan ze alsnog daarmee gaan, hoor. De vraag is of Nederland in 2027 wel meedoet. Zolang er niks gaat veranderen dan lijkt het mij niet..quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:56 schreef Moira het volgende:
Ik ga oprecht eeuwig zuur zijn als Davina nou volgend jaar niks in gaat sturen
Eindelijk een jaar dat we Davina hadden kunnen krijgen
Hopen dat het wel een goed nummer was danquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:00 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Zolang ze het liedje niet uitbrengt en nergens zingt voor 1 september 2026, kan ze alsnog daarmee gaan, hoor. De vraag is of Nederland in 2027 wel meedoet. Zolang er niks gaat veranderen dan lijkt het mij niet..
Als Davina het nummer voor 2026 nog een jaartje onder de pet houdt, kan ze het voor 2027 weer insturen. In het geval we dan weer meedoen. Dat hoeft wat mij betreft alleen als Israël het festival wederom zozeer gegijzeld houdt dat het zelfs de EBU te gortig wordt. Maar dat laatste zie ik dan weer niet zo gauw gebeuren. Dus.... Koester onze winst in 2019 en de fantastische show in 2021. We hebben genoeg om trots op te zijn. Ook op de rechte rug van AvroTros dit jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:56 schreef Moira het volgende:
Ik ga oprecht eeuwig zuur zijn als Davina nou volgend jaar niks in gaat sturen
Eindelijk een jaar dat we Davina hadden kunnen krijgen
Het K3 uit Cyprus?quote:Op maandag 20 april 2026 18:16 schreef Thrts het volgende:
https://www.ad.nl/show/da(...)ngfestival~a4132c4a/
Topeditie?
Dit kan toch nietquote:Op maandag 20 april 2026 18:16 schreef Thrts het volgende:
Topeditie?
Wat is dit nou weer voor wanstaltigs? Meest matige editie in jaren.quote:Op maandag 20 april 2026 18:16 schreef Thrts het volgende:
Topeditie?
Ik wil best geloven dat ze misschien in de war zijn met Estland - de enige band met 3 vrouwen. Maar zelfs dan klopt de vergelijking gewoon niet.quote:Op maandag 20 april 2026 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige wat ik kan bedenken is het kapsel
Nu de invalshoek "maar waarom doen we nou zo flauw, doe gewoon mee, zo erg is Israël toch niet?" niet echt aanslaat gaan ze blijkbaar voor "nou, we hadden toch niet gewonnen hoor, ze hebben ons echt niet nodig, beste deelnemersveld ooit!"quote:
Blijkbaar alles op alles zetten om niet de clicks en views te missen. De NOS is ook behoorlijk schaamteloos, wat een verschil met de landen die het niet eens uitzenden.quote:Op maandag 20 april 2026 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nu de invalshoek "maar waarom doen we nou zo flauw, doe gewoon mee, zo erg is Israël toch niet?" niet echt aanslaat gaan ze blijkbaar voor "nou, we hadden toch niet gewonnen hoor, ze hebben ons echt niet nodig, beste deelnemersveld ooit!"
Voorspelbaar, heel erg typisch voor de Nederlandse media... maar ook om een beetje verdrietig van te worden.
Ik las het net, wat een absurde take... het is een van de matigste lineups in de laatste jarenquote:Op maandag 20 april 2026 18:16 schreef Thrts het volgende:
Topeditie?
Ja, nu krijgen we waarschijnlijk allemaal alternatieve manieren aangeboden om toch enorm gehypet te raken, want principieel zijn is leuk, maar er moet wel geld verdiend worden.quote:Op maandag 20 april 2026 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nu de invalshoek "maar waarom doen we nou zo flauw, doe gewoon mee, zo erg is Israël toch niet?" niet echt aanslaat gaan ze blijkbaar voor "nou, we hadden toch niet gewonnen hoor, ze hebben ons echt niet nodig, beste deelnemersveld ooit!"
Voorspelbaar, heel erg typisch voor de Nederlandse media... maar ook om een beetje verdrietig van te worden.
De inzending van Malta is deels geschreven door een Nederlander.quote:Op maandag 20 april 2026 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig heeft België een liedje van niets en doet er geen Nederlander voor een ander land mee, anders hadden we daar ongetwijfeld heel geforceerd voor moeten gaan juichen.
Yep, hier ben ik het wel mee eens. Of iets de toevoeging 'top' mag dragen blijft een persoonlijke smaak, voor mij is het de beste line-up sinds 2021. By far.quote:Op maandag 20 april 2026 18:16 schreef Thrts het volgende:
Topeditie?
Natuurlijk is het persoonlijke smaak. Je ziet wel dat de streams voor deze editie tot nu toe erg tegenvallen. Er lijkt weinig hype te zijn voor favorieten. En ja aantal streams is niet evenredig met kwaliteit, maar toch zegt het wel iets. EBU wil ook graag dat meer mensen gaan kijken en de inzendingen het goed doen in de charts.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:07 schreef Bohemio het volgende:
[..]
Yep, hier ben ik het wel mee eens. Of iets de toevoeging 'top' mag dragen blijft een persoonlijke smaak, voor mij is het de beste line-up sinds 2021. By far.
Maar goed, dat lijkt tegenwoordig hier vloeken in de kerk. Lekker stampvoetend elkaar de loef afsteken hoe kut het Songfestival nu is.
Mensen mogen gewoon hun mening uiten, net als jij dat mag. Dat de algemene tendens momenteel niet op dezelfde lijn ligt als die van jou is iets wat nog wel vaker gaat voorkomen in je leven. Niet te veel over inzitten, als jij happy wordt van de line up, geniet er dan vooral van.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:07 schreef Bohemio het volgende:
[..]
Yep, hier ben ik het wel mee eens. Of iets de toevoeging 'top' mag dragen blijft een persoonlijke smaak, voor mij is het de beste line-up sinds 2021. By far.
Maar goed, dat lijkt tegenwoordig hier vloeken in de kerk. Lekker stampvoetend elkaar de loef afsteken hoe kut het Songfestival nu is.
Jaaaaaa, stampvoetend en ziedend! Die stomme EBU. Arme Joost. Nare Israëlische praktijken. Televote-zwendel. Dit is dan blijkbaar de algemene tendens😂.quote:Op dinsdag 21 april 2026 17:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mensen mogen gewoon hun mening uiten, net als jij dat mag. Dat de algemene tendens momenteel niet op dezelfde lijn ligt als die van jou is iets wat nog wel vaker gaat voorkomen in je leven. Niet te veel over inzitten, als jij happy wordt van de line up, geniet er dan vooral van.
Ja waarom zouden mensen die al meer dan 10 jaar ESF fanatiek volgen en hier duizenden posts hebben nog hun mening durven te posten over de stand van zaken.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:37 schreef Bohemio het volgende:
[..]
Jaaaaaa, stampvoetend en ziedend! Die stomme EBU. Arme Joost. Nare Israëlische praktijken. Televote-zwendel. Dit is dan blijkbaar de algemene tendens😂.
Als je het Songfestival geen reet meer aan vindt, waarom er überhaupt nog over posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |