Lekker geslapen?quote:
Die komt morgen vast wel weer terugquote:Op zondag 18 mei 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
GG zorgt goed voor de dames hier nu Jussie weg is.
Ik heb zo vermoeden van niet 🤣quote:
Niet?quote:
Uitstekend volgens mn fitbit.quote:
Denk ook nietquote:
Misschien iets eerder.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:00 schreef Lovely het volgende:
Of zal die pas volgende maand weer terug komen?
O dat is minderquote:Op zondag 18 mei 2025 10:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uitstekend volgens mn fitbit.
Maar met hoofdpijn gaan slapen en die is er nu nog steeds
Ja ga ik zo doen, straks optreden, dan boodschapjes en dan weer rustig aan doen. Dan morgen hopelijk weer fris en fruitig.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:01 schreef Lovely het volgende:
Een glas water drinken en een pijnstiller nemen ?
Moet je lang optreden?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ga ik zo doen, straks optreden, dan boodschapjes en dan weer rustig aan doen. Dan morgen hopelijk weer fris en fruitig.
Altijd toch wel?quote:Op zondag 18 mei 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
GG zorgt goed voor de dames hier nu Jussie weg is.
Uurtje.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je lang optreden?
Hopelijk zakt de hoofdpijn snel af..
Oh dat is wel te doen..quote:Op zondag 18 mei 2025 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uurtje.
Haha of hij wordt erger van al dat vals zingen
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, dit vergeet ik niet snel meer.
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
Gebrokenglas heeft het schriftje naast zich en bladert dan snel naar de pagina waar allemaal Amy dingen in staan
Zou hij mij niet zo belangrijk vinden dat hij het uit het hoofd geleerd heeft?quote:Op zondag 18 mei 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
Gebrokenglas heeft het schriftje naast zich en bladert dan snel naar de pagina waar allemaal Amy dingen in staan
Ik vind jou super belangrijk, ik weet het uit mijn hoofd hoor.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou hij mij niet zo belangrijk vinden dat hij het uit het hoofd geleerd heeft?
Hij is druk aan t oefenen denk ik..quote:Op zondag 18 mei 2025 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou hij mij niet zo belangrijk vinden dat hij het uit het hoofd geleerd heeft?
quote:Op zondag 18 mei 2025 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind jou super belangrijk, ik weet het uit mijn hoofd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |