Je telt maar een eind weg hoor. Maakt niet uit wat ik er van vind 🤣🤣quote:
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je telt maar een eind weg hoor. Maakt niet uit wat ik er van vind 🤣🤣
Ik kan niks beloven.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je beloofd mij niet zo te trappen dan zal ik er zijn
Ja men vindt overal wat van. En iedereen vindt wat anders.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Er wordt al veelteveel gevonden overal van.
Dan ga ik op veilige afstand tussen boom 2 en 3 staan voorlopigquote:
En mensen die overal iets van vinden en niet openstaan voor het inzicht van een ander, die natuurlijk ook valide is...quote:Op zondag 18 mei 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja men vindt overal wat van. En iedereen vindt wat anders.
Vast wel. Misschien heeft hij wel een leuk vrouwtje ontmoet tussen het bolken doorquote:Op zondag 18 mei 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Die doet hopelijk leukere dingen dan bolken.
Daar kan je ook wat van vinden 🤣quote:Op zondag 18 mei 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En mensen die overal iets van vinden en niet openstaan voor het inzicht van een ander, die natuurlijk ook valide is...
Die ligt hij dan nu te bolken.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel. Misschien heeft hij wel een leuk vrouwtje ontmoet tussen het bolken door
Of is uit gebolkt in slaap gevallenquote:
Ik vind dat je geen gelijk hebt en weiger jouw visie te accepteren.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En mensen die overal iets van vinden en niet openstaan voor het inzicht van een ander, die natuurlijk ook valide is...
Dat mag. Hoe vind je dat dan😳quote:Op zondag 18 mei 2025 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind dat je geen gelijk hebt en weiger jouw visie te accepteren.
Gebrokenglasquote:
Doe maar koffiequote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thee, of koffie?
Amy natuurijk een koppie thee 🫖
GGGquote:Op zondag 18 mei 2025 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thee, of koffie?
Amy natuurlijk een koppie thee 🫖
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |