het was altijd optie. maar miste me piano maatje ook alquote:Op zondag 18 mei 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat gezegd hebt. Ik had alleen verwacht dat je zou gaan omdat je het al zolang wilde.
Wie is je pianomaatje dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
het was altijd optie. maar miste me piano maatje ook al
ik denk meer voor volgende keer enzo.
nou als je me beetje kent dan kun je die verzinnen wss wel. maar die is raadsel voor jullie.quote:
Grote tijd?quote:Op zondag 18 mei 2025 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou als je me beetje kent dan kun je die verzinnen wss wel. maar die is raadsel voor jullie.
nou goed jij weet wel wie..... hahah rest zoekt het maar uit, maar ik ging ff in andere topicquote:
Ja ik weet wie, denk iedereen wel. Maar het is nu GroteTijdquote:Op zondag 18 mei 2025 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou goed jij weet wel wie..... hahah rest zoekt het maar uit, maar ik ging ff in andere topic
Pas jij maar op je tellen.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo dom spel, ik snap echt niet dat volwassen mannen zitten te tellen
En soms in hun eentje
quote:
Oeps, ik blijf wel een beetje uit je buurt vandaag.quote:
Sta ik straks voor niks bij de derde boom rechts te wachten dus.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, ik blijf wel een beetje uit je buurt vandaag.
ALs je beloofd mij niet zo te trappen dan zal ik er zijnquote:Op zondag 18 mei 2025 09:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Sta ik straks voor niks bij de derde boom rechts te wachten dus.
Onschuldige spelletjes.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo dom spel, ik snap echt niet dat volwassen mannen zitten te tellen
En soms in hun eentje
Je telt maar een eind weg hoor. Maakt niet uit wat ik er van vind 🤣🤣quote:
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je telt maar een eind weg hoor. Maakt niet uit wat ik er van vind 🤣🤣
Ik kan niks beloven.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je beloofd mij niet zo te trappen dan zal ik er zijn
Ja men vindt overal wat van. En iedereen vindt wat anders.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Er wordt al veelteveel gevonden overal van.
Dan ga ik op veilige afstand tussen boom 2 en 3 staan voorlopigquote:
En mensen die overal iets van vinden en niet openstaan voor het inzicht van een ander, die natuurlijk ook valide is...quote:Op zondag 18 mei 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja men vindt overal wat van. En iedereen vindt wat anders.
Vast wel. Misschien heeft hij wel een leuk vrouwtje ontmoet tussen het bolken doorquote:Op zondag 18 mei 2025 09:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Die doet hopelijk leukere dingen dan bolken.
Daar kan je ook wat van vinden 🤣quote:Op zondag 18 mei 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En mensen die overal iets van vinden en niet openstaan voor het inzicht van een ander, die natuurlijk ook valide is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |