Voor het zuipen zou ik niet eens gaanquote:Op zondag 18 mei 2025 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Een gedeelte wat zich heeft aangemeld gaat sowieso al niet eens. Je zult weinig missen als je niet gaat iig. Zuipen kun je thuis ook.
Dan kun je beter niet gaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor het zuipen zou ik niet eens gaan
Je hebt de namen gezien die op de lijst staan. Dat is geen 'drankje doen'.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
nou ja, je hebt zuipen en een drankje doen, het is niet dat ik alcoholvrij blijf, anders zou ik wel met de auto gaan
Nee oke, maar heb thuis een vrouw en kind zitten ook en soort van verantwoordelijkheid. Iets met lusten maar ook de lastenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt de namen gezien die op de lijst staan. Dat is geen 'drankje doen'.
Nee, nog niet. Boordcomputer naar z'n grootje. Gaat me weer 800-900 kostenquote:
oh neequote:Op zondag 18 mei 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Boordcomputer naar z'n grootje. Gaat me weer 800-900 kosten
Dit is geen geluk nee.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, toch wel.. als deze er helemaal mee op houdt of er komt weer wat aan dan geen Franse auto's meer en ga k leasen. Met mijn pech ben ik dan goedkoper uit
Daarom zeg ik ook dat je beter iets anders kunt doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar heb thuis een vrouw en kind zitten ook en soort van verantwoordelijkheid. Iets met lusten maar ook de lasten
Nee als ik het eens opsom:quote:
Ach, het is dat de kleine nu nog klein is, als ze wat ouder is kan ik ook wat meerquote:Op zondag 18 mei 2025 08:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je beter iets anders kunt doen.
Gewoon scrollen, en je energie ergens anders voor gebruikenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Heerlijk.Als je hier binnenkomt en het is wéér de grote kree-show met hetzelfde gezeik als altijd dan krijg je op een gegeven moment dat soort reacties.
ALs dat laatste zo was, dan twijfelde je ook nietquote:Op zondag 18 mei 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
ik twijfel nog steeds over de meet.. ene kant wil ik wel maar andere kant ben ik liever bij mijn gezinnetje
Nederland 12 plaatst Oostenrijk gewonnenquote:Op zondag 18 mei 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ook wel. Halverwege het ESFen naar bed gegaan. Ik weet nog niet eens welk land gewonnen heeft.
Nou ja, even er op uit is ook wel lekker.. dus ja..quote:Op zondag 18 mei 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat laatste zo was, dan twijfelde je ook niet
quote:Op zondag 18 mei 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
nou ja, je hebt zuipen en een drankje doen, het is niet dat ik alcoholvrij blijf, anders zou ik wel met de auto gaan
Gaat een beetje moeilijk dus met de auto gaanquote:Op zondag 18 mei 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Boordcomputer naar z'n grootje. Gaat me weer 800-900 kosten
dan ga je er met je vrouw en dochter lekker op uit dan heb je win win, en je bent bij je gezin en je bent er uitquote:Op zondag 18 mei 2025 08:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, even er op uit is ook wel lekker.. dus ja..
Die is deze week klaar dus dat lukt welquote:Op zondag 18 mei 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Gaat een beetje moeilijk dus met de auto gaan
O gelukkig maar, kost een hoop geld zeg. Had je ook een weekendje weg kunnen gaan samenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is deze week klaar dus dat lukt wel
ik bedoel alleen er op uit gaan dat dat wel lekker is. Zo ben ik vorig jaar 2x naar preston palace geweest bv, alleen. Er zijn genoeg dagen dat ik bij mn gezin ben en als er dan iets is wat zich leent om er op uit te gaan is de twijfel er dan toch wel. Maar goed, uiteindeijk denk ik dat ik de 31e gewoon thuis ben. Eigenlijk geen zin om 2x 2 uur in de trein te zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dan ga je er met je vrouw en dochter lekker op uit dan heb je win win, en je bent bij je gezin en je bent er uit
ik kom niet naar de meet had al gezegd. vind het toch te ver en teveel gedoe.quote:Op zondag 18 mei 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt die ochtend nog besluiten...
Ja, weekendje preston palace bijvoorbeeldquote:Op zondag 18 mei 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig maar, kost een hoop geld zeg. Had je ook een weekendje weg kunnen gaan samen
O oke ja als je dat lekker vindt en verantwoord dan gewoon doenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik bedoel alleen er op uit gaan dat dat wel lekker is. Zo ben ik vorig jaar 2x naar preston palace geweest bv, alleen. Er zijn genoeg dagen dat ik bij mn gezin ben en als er dan iets is wat zich leent om er op uit te gaan is de twijfel er dan toch wel. Maar goed, uiteindeijk denk ik dat ik de 31e gewoon thuis ben. Eigenlijk geen zin om 2x 2 uur in de trein te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |