Zou ook echt niet zo snel weten wat ik daar aan zou kunnen doen. Mja. Kan moeilijk vragen aan mensen of ze iets willen zeggen wat ze niet menen.quote:
ohquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik kijk niet echt.. ik zit naar Graham zijn frustraties te luisteren dat ze Celine nu nog niet hebben laten zingen in dat stadion
Ahh, nouja eerst maar uitrusten?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou ook echt niet zo snel weten wat ik daar aan zou kunnen doen. Mja. Kan moeilijk vragen aan mensen of ze iets willen zeggen wat ze niet menen.
En zo zijn zoals ik nu ben helpt ook al niet. Maar ik ben gewoon erg moe denk ik. Dan komt het gepieker.
graham is zo heerlijk om als commentator te luisterenquote:
Hij komt super natuurlijk over in zn doen, maakt het extra chillquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
graham is zo heerlijk om als commentator te luisteren
Ja, één opmerking over waarom ik nog single ben en dit gebeurt. Ik ga na de uitslag meteen naar bed want m'n humeur is niet meer te redden vanavond.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohklinkt ook leuk
[..]
Ahh, nouja eerst maar uitrusten?![]()
OF NIET
BABY LASAGNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 18 mei 2025 00:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt Sophie Ellis Baxtor gemist
esf... ebu..... bijzonderquote:
ja wtfquote:
ja, 8 out of 10 cats does countdown is er niets bijquote:Op zondag 18 mei 2025 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wtf![]()
wel weer gelachen, dit is toch wel een van de leukste comedyshows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |