De statistieken tussen Cambuur - Den Bosch gecombineerd met het eindresultaat is wel knotsgek.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Waren die eerste rondes de voorgaande jaren ook zo saai? Nog geen leuke/knotsgekke wedstrijd gezien.
Cambuur - Den Bosch was nog wel aardig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Waren die eerste rondes de voorgaande jaren ook zo saai? Nog geen leuke/knotsgekke wedstrijd gezien.
Echt totaal geen last van zeker in combinatie met de zwarte / witte broekjes?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is ontzettend handig en makkelijk om naar te kijken met dezelfde lichte shirts.
Dit wordt volgend jaar weer een enorm leuke rubriek.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tom Knipping over de budgetten van ADO. @:szura @:maxi-mus
"Volgens mij zelfs de nummer 13 van Nederland. Dan zou je eigenlijk handhaving in de Eredivisie moeten spelen. [..] Het is een aanfluiting dat je dat met Manchester City-achtige budgetverhoudingen niet lukt"
Ik vind het ook nogal lastig hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Echt totaal geen last van zeker in combinatie met de zwarte / witte broekjes?
Hooguit een klein beetje in de hoek met de zoninval.
Dat was echt heel dommig gelopenquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
Willem 2 ontsnapt.
Afgeven was overigens buitenspel geweest.
Als ik Willem 2 was zou ik vooral niet gaan stormen, Dordt is thuis echt veel beter dan uit dus dit zou nog geen ramp zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II heeft een gigantisch probleem als ze straks moeten stormen, en Slory kan counteren.
Willem II kan thuis ook niet stormen, denk ik. Met Bokila erbij wel. Maar wat ze in DEDB ook zeiden: Dordt heeft klerenkasten achterin. Dus dan moet Bokila het toch van het lepe voetenwerk gaan hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik Willem 2 was zou ik vooral niet gaan stormen, Dordt is thuis echt veel beter dan uit dus dit zou nog geen ramp zijn.
He, dat luister ik ook zowaar maar loop een aflevering achter. Heerlijk om aan te horen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Willem II kan thuis ook niet stormen, denk ik. Met Bokila erbij wel. Maar wat ze in DEDB ook zeiden: Dordt heeft klerenkasten achterin. Dus dan moet Bokila het toch van het lepe voetenwerk gaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |