Vernomen dat Telstar teert teert op thuiswedstrijden dus dan is 0-0 uit gewoon goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:35 schreef borisz het volgende:
Het is een beetje schaken vanavond. Den Bosch wel wat gevaarlijker.
Zoals de commentator al zei in Den Bosch werd het in het seizoen 0-0 en in Velsen-Zuid 1-0 met een treffer in blessuretijd.
Plus het voordeel van het kunstgras waar ze altijd op spelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vernomen dat Telstar teert teert op thuiswedstrijden dus dan is 0-0 uit gewoon goed.
niet per se een voordeel als de tegenstander daar ook op speelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Plus het voordeel van het kunstgras waar ze altijd op spelen.
Als jij kan trainen op kunstgras en je speelt er de helft van je wedstrijden, dan ben je beter in staat om onder die omstandigheden te spelen dan je tegenstander die op gewoon gras speelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
niet per se een voordeel als de tegenstander daar ook op speelt.
Godallemachtig dit was wel een opgave zeg deze 90min
das allemaal prima maar beide teams spelen op kunstgras deze ronde.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als jij kan trainen op kunstgras en je speelt er de helft van je wedstrijden, dan ben je beter in staat om onder die omstandigheden te spelen dan je tegenstander die op gewoon gras speelt.
Oh, Den Bosch ook alquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
das allemaal prima maar beide teams spelen op kunstgras deze ronde.
Heb je de ondergrond van Den Bosch opgezocht toen je met dit cliche kwam?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Plus het voordeel van het kunstgras waar ze altijd op spelen.
Oh dit was al gezegd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
das allemaal prima maar beide teams spelen op kunstgras deze ronde.
Nee dus. Het is erger dan ik had gedacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb je de ondergrond van Den Bosch opgezocht toen je met dit cliche kwam?
Gewoon allemaal failliet als ze per ongeluk promoveren en daarna weer degraderen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee dus. Het is erger dan ik had gedacht.
Het is maar goed dat als 1 van de 2 promoveert ze die ellende niet meer mogen gebruiken.
Gaat verder dan enkel gras he denk aan verplichte veldverwarming.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:42 schreef kalinhos het volgende:
Toch heb ik die rekensom nooit echt begrepen dat kunstgras zo goedkoper is. Wellicht in een stadion als de JC ArenA of een gemiddeld stadion in enorm warme landen ofzo.
Maar in de kkd: telstar, helmond, Volendam, etc etc: er zijn weinig landen waar de omstandigheden voor gras beter zijn dan in Nederland. Neem een grasmeester aan voor 60k per jaar en gebruik dat veld 1x per 14 dagen. Het is Nederland he, het waait, het regent, de zon schijnt…je kan toch prima zo’n matje onderhouden?
Op een kunstgrasveld kan je ook training, dus geen trainingsvelden nodig...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:42 schreef kalinhos het volgende:
Toch heb ik die rekensom nooit echt begrepen dat kunstgras zo goedkoper is. Wellicht in een stadion als de JC ArenA of een gemiddeld stadion in enorm warme landen ofzo.
Maar in de kkd: telstar, helmond, Volendam, etc etc: er zijn weinig landen waar de omstandigheden voor gras beter zijn dan in Nederland. Neem een grasmeester aan voor 60k per jaar en gebruik dat veld 1x per 14 dagen. Het is Nederland he, het waait, het regent, de zon schijnt…je kan toch prima zo’n matje onderhouden?
Terwijl een makkelijkere som nauwelijks denkbaar is, knap.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:42 schreef kalinhos het volgende:
Toch heb ik die rekensom nooit echt begrepen dat kunstgras zo goedkoper is.
Den bosch maakte volgens de jaarcijfers vorig jaar al 2,3 miljoen verlies maar dat werd door Aziatische investeerders afgedekt. Lijkt me niet echt een duurzaam bedrijfsmodel voor een kleine club.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewoon allemaal failliet als ze per ongeluk promoveren en daarna weer degraderen.
quote:Uiteindelijk besloten deze personen begin 2024 om toch niet in te stappen en
verlegde de aandacht van de algemeen directeur en de Nederlandse commissarissen
zich naar het tweede, parallelle spoor dat ook al voorzichtig was verkend, namelijk
het vinden van buitenlandse investeerders. Oud-voetballer en ondernemer Dries
Boussatta is als technisch adviseur verbonden aan een groep Aziatische
investeerders. Hij attendeerde deze potentiële aandeelhouders op FC Den Bosch als
interessante club binnen de Nederlandse voetbalmarkt. De inspanningen van de
voormalig international en uiteindelijk Chien Lee, de enige Amerikaanse
aandeelhouder die wél aan al zijn verplichtingen voldeed, leidden mede tot de
weloverwogen keuze van de investeerders voor de Bossche profclub. FC Den Bosch
kon eind maart 2024 eindelijk bekend maken dat de Amerikaanse aandeelhouders
4
afstand hadden gedaan van hun aandelen in de club. Gelijktijdig liet FC Den Bosch
weten dat deze aandelen, en alle bijbehorende verplichtingen, overgenomen zouden
worden door vier nieuwe partijen. Deze afzonderlijke partijen zouden onafhankelijk
van elkaar in FC Den Bosch investeren en vonden zich verenigd in en een passie voor
voetbal en een gedeelde visie en ambitie voor de toekomst van FC Den Bosch. Twee
van hen konden door FC Den Bosch met naam en toenaam worden genoemd, te
weten de heer Li Ying (Eric) en de heer Tao Li (Eddie). De laatste was op dat moment
al 20 jaar woonachtig in Nederland en ook zijn bedrijf is in Nederland gevestigd. Li
Ying is in China mede-eigenaar van een profclub, Shaanxi Union, en van een
voetbalacademie in de provincie Shaanxi, in de stad Xi'An. De twee andere
investeerders willen als 'angel investors' op de achtergrond blijven
Tom Knipping over de budgetten van ADO. @Szura @maxi-musquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als ADO Kalezic behoudt, wordt het weer lachen en gieren volgend jaar.
"'Ik ben een coach die op dit niveau alles heeft gewonnen. Kampioen, een periodetitel, trainer van het jaar… Ik denk dat ik mijn sporen wel heb verdiend en de ontwikkeling die we hebben doorgemaakt, daar kan niemand wat over zeggen. Dat heeft de leiding ook erkend. Maar nu wil ik doorpakken. Het maakt helemaal niets uit wie er volgend jaar in de KKD uitkomen: wij moeten daar bovenuit stijgen en de titel pakken. Punt.'"
Ik ik ik ik ik ik ik ik
Het kan SPOKEN aan de Krommedijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Nieuwsgierig naar Dordt - Willem 2. De eerste confrontatie eredivisieclub - KKD is altijd boeiend.
Hup Dordt.
zijn vader en broertjes zouden trots zijn, fijne mensen welquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat Bokila vanavond nog scoren voor Willem II?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |