SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Willem IIquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Telstar, Den Bosch of FC Dordrecht.
Zef het maar jongens.
Dat zijn de Graafschap supportersquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:57 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, blijkbaar kan je als publiek een minuut van de extra tijd afhalen door vuurwerk af te steken als dat gunstig voor je is. Bizar.
Mwah alleen Telstar lijkt er wat van te kunnen. Dit Dordrecht was heel pover om over Den Bosch nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben ik ook voor.
Maar die gaan vol op hun bek.
Dat was wel echt hele infantiele beslissing.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die trainerswissel bij De Graafschap heeft ook echt geen reet gebracht, sowieso als je Vreman ontslaat en dan met Dijkhuizen komt aanzetten
- Voor ADO Den Haag een meer dan terechte straf, na het vasthouden aan Darije Kalezic.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
De play-offs dreigen weer een kerkhof te worden voor de grotere clubs
@:Alaphilippe_
Wordt komend seizoen een behoorlijk open seizoen denk ik zoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
- Voor ADO Den Haag een meer dan terechte straf, na het vasthouden aan Darije Kalezic.
- De Graafschap wilde nog Art Langeler als AD dit seizoen, maar door alle losgebarsten kritiek trokken ze die keutel toch maar in. Plus het aanstellen van Marinus Dijkhuizen inderdaad.
Wat Cambuur betreft; shit happens. Weten zelf goed dat ze er nog niet klaar voor zijn. Club met genoeg aantrekkingskracht, dat komt wel weer goed.
Almere gaat het lastig zat krijgen om weer te promoveren en RKC al helemaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt komend seizoen een behoorlijk open seizoen denk ik zo![]()
Al denk ik dat Rijsdijk Almere wel op de rit krijgt.
Denk dat heel wat mensen slapen op de prestatie van Telstar.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wint Telstar dit spel. Willem II verdient geen plek in de eredivisie, Dordrecht kan me niet zo boeien en Den Bosch is een tokkieclub.
Je weet niet wie er weggaan, wie ze daar voor terug halen, etc. Er zal zo enorm veel verloop zijn bij die clubs.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Almere gaat het lastig zat krijgen om weer te promoveren en RKC al helemaal.
Van Telstar is dit wel knap, zeker nadat Eddahchouri in de winterstop weg ging.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wint Telstar dit spel. Willem II verdient geen plek in de eredivisie, Dordrecht kan me niet zo boeien en Den Bosch is een tokkieclub.
quote:Op maandag 19 mei 2025 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:18 schreef AmenhotepIV het volgende:
Nacompetitie beeindigen en Roda JC promoveren op basis van historische resultaten.
Den Bosch verdient op basis van het laatste deel van de wedstrijd wel een doelpuntquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:35 schreef borisz het volgende:
Het is een beetje schaken vanavond. Den Bosch wel wat gevaarlijker.
Zoals de commentator al zei in Den Bosch werd het in het seizoen 0-0 en in Velsen-Zuid 1-0 met een treffer in blessuretijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |