Hoger mag uiteraardquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wordt 3e
Al mag hoger ook van mij
Die schijnt nog wel populair te zijn bij stemmende bakvisjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:19 schreef Spablauw214 het volgende:
We beginnen gelijk met een goede kandidaat voor de laatste plaats.
Liedje is prima, zang daarentegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap echt niet dat dit doorging.
Dit is pure bagger
UK: Hold my beerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:19 schreef Spablauw214 het volgende:
We beginnen gelijk met een goede kandidaat voor de laatste plaats.
Dat is ook niet wat ik irritant aan haar vindquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze was even wennen, maar nu vind ik haar leuk.
Ik zou ook weigeren om heels en een jurk te dragen.
Ik ben bang dat ik die niet ga halen, ben kapot moequote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Veel optredens boeien me trouwens niet echt, kijk pas echt uit naar de puntentelling.
Zoiets ja.quote:
Ik was hem weer vergetenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:21 schreef Spablauw214 het volgende:
De act is aardig maar het nummer pakt me totaal niet.
Awquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die niet ga halen, ben kapot moe
Totaal niet nee.quote:
Knettervalsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:21 schreef Aadrianus het volgende:
maar....hij zingt toch gewoon tegen vals aan.... Of ben ik nou gek
Die laatste notenquote:
poppen toch?quote:
Het loopt weer in de soep.quote:
Those wo can't, teach.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:23 schreef Yesse het volgende:
Wacht, geeft les aan het conservatorium? Zij was toch niet helemaal zuiver in de semi's?
Ik mis een komma in deze zinquote:
Klopt. Aangepastquote:
Naar iets sexy's: check.quote:
Gezien de vele reacties van vrouwelijke users bij mannelijke artiesten op het podium lijkt dat andersom toch net zo simpel te zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar iets sexy's: check.
Volgens mijn vriend zijn mannen echt zo simpel dat ze erin trappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |