abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2025 @ 18:43:47 #101
43653 sigme
Veraan
pi_217681910
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ook met kort pittig moet je je haar bijwerken na de helm. Weliswaar geen 1,5 uur.
Dat snap ik, maar dat zou qua tijd dan te doen zijn.
Maar ik zou dus mijn haar niet afknippen voor een fiets(helm).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 18 mei 2025 @ 18:46:28 #102
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217681925
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 18:43 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar dat zou qua tijd dan te doen zijn.
Maar ik zou dus mijn haar niet afknippen voor een fiets(helm).
Dat zou ik zeker niet doen, jij hebt zulk mooi haar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_217681932
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:55 schreef Tuindier het volgende:
Ik rij altijd met helm op de ebike. Ziet er misschien knullig uit maar hersenletsel ziet er nog veel slechter uit.
Oh dat zei jij al. Knullig kan me ook weinig schelen. Ik vergeet het soms, laatst kwam ik onderweg een collega tegen en droeg ik muts+helm+koptelefoon+zonnebril en ze keek me heel glazig aan. Realiseer me vrij laat dat ik vrij onherkenbaar was :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_217682018
Kort haar is gelukkig niet noodzakelijkerwijs pittig.

Ik draag geen helm. Eigenlijk nog nooit in me opgekomen om wel te doen ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 18 mei 2025 @ 19:09:49 #105
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217682070
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:02 schreef Vanyel het volgende:
Kort haar is gelukkig niet noodzakelijkerwijs pittig.

Ik draag geen helm. Eigenlijk nog nooit in me opgekomen om wel te doen ook.
Bij mij ook niet, tot voor een paar weken. En toen ook nog niet uit mezelf, maar meer dat iedereen vroeg "droeg je een helm" :D
pi_217682114
Het zou met mijn baan raar zijn als ik er niet aan zou denken :+ daarom ben ik ruim 20 jaar geleden ook een helm gaan dragen bij het skiën, toen koos ik net mijn afstudeerrichting.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 mei 2025 @ 20:15:58 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217682650
Mahler 8 _O_. Wow. Maar eigenlijk ook te veel wow. Was echt overweldigd in deel IV. Te veel geluid om het goed op te kunnen nemen.

Iedereen die een fietshelm op doet prima, maar verder blijft het een korterokjesargument als het om verkeersveiligheid gaat
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217682653
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 18:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh dat zei jij al. Knullig kan me ook weinig schelen. Ik vergeet het soms, laatst kwam ik onderweg een collega tegen en droeg ik muts+helm+koptelefoon+zonnebril en ze keek me heel glazig aan. Realiseer me vrij laat dat ik vrij onherkenbaar was :+
Hopelijk wel een dunne muts? Ik ben laatst weer voorgelicht over helmen (het was de dag van de helm) en daar zeiden ze dat de helmen het veiligst zijn als ze echt goed aan je hoofd zitten, dus zonder muts (of pet!!) eronder.

Hoe dan ook, ik heb laatst een nieuwe helm gekocht want mijne was 10 jaar en dat is dubbel zo oud als je ze eigenlijk mag laten worden. En vanwege de dag van de helm kon ik er eentje voor ¤10 krijgen O+

Ik draag een helm als ik snel ga fietsen. Dus op de toerfiets of op de mountainbike. Op de stadsfiets geloof ik er wel in dat ik overeind blijf en heb ik de luxe van een autoluwe route.

M'n ma met hersenletsel (door een fiets vs auto ongeluk) zegt overigens "Geen helm dragen, wat een onzin, je kan beter meteen helemaal doodgereden worden"

Dus.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:26:34 #109
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217682730
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei, die was ik vergeten. Dat was van de trap ín huis, twee zomers geleden.
Tja, dan moet ik er eentje kopen. Want je hebt geen idee wie er heeft lopen voetballen met de helmen in de verhuur. Dan is het schijn zekerheid
Je was toch op een waddeneiland met je vriendengroep gevallen?
Spoilers!
pi_217682770
Gewoon niet fietsen :+ probleem opgelost.
pi_217682786
Ik wil trouwens nog wel even delen op wat voor mooie plek we stonden. Ik heb niets met de kerk, maar het ziet er altijd wel mooit uit O+

pi_217682790
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hopelijk wel een dunne muts? Ik ben laatst weer voorgelicht over helmen (het was de dag van de helm) en daar zeiden ze dat de helmen het veiligst zijn als ze echt goed aan je hoofd zitten, dus zonder muts (of pet!!) eronder.

Hoe dan ook, ik heb laatst een nieuwe helm gekocht want mijne was 10 jaar en dat is dubbel zo oud als je ze eigenlijk mag laten worden. En vanwege de dag van de helm kon ik er eentje voor ¤10 krijgen O+

Ik draag een helm als ik snel ga fietsen. Dus op de toerfiets of op de mountainbike. Op de stadsfiets geloof ik er wel in dat ik overeind blijf en heb ik de luxe van een autoluwe route.

M'n ma met hersenletsel (door een fiets vs auto ongeluk) zegt overigens "Geen helm dragen, wat een onzin, je kan beter meteen helemaal doodgereden worden"

Dus.
Ja, een strakke, dunne, helmmuts.
pi_217682807
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hang dit weekend ook in die omgeving rond en ik kan vertellen dat het weer niet geweldig was :{
[..]
Ik heb vandaag 30 kilometer helmloos ( :{) achterop een fatbike gezeten en we hebben geloof ik geen mensen zonder helm gezien.

En na jouw val van vorig jaar of het jaar daarvoor, ga je het risico toch niet nemen?
Ha, wat leuk dat je in de buurt was. Zaterdag ook geen mooi weer nee? Dat was t in mijn stad wel, in de middag althans. Vandaag was beter (voor het hockeyen dan..), grotendeels bewolkt en op een gegeven moment zelfs wat _O_ druppels _O_ al was het wel benauwd weer, dus alsnog wel warm en niet heel lekker. Deden jullie een weekend weg oid?

Verder ben ik chagrijnig en verdrietig want wij werden genaaid door de scheids. Onze 3-2 waar absoluut niks mis mee was werd afgekeurd en hun 3-2 werd vervolgens goedgekeurd terwijl het overleg tussen de scheidsen was 'ik denk dat het bolle kant is en geen goal, maar wat denk jij' en de ander, die op de middellijn ongeveer stond, dus op +-45 meter verderop, 'ja nee het was geen bolle kant'. Alsof je dat vanaf daar kan zien :( ). En nog wel meer discutabele beslissingen, maar dit was wel echt idioot. En nu staan we gelijk met hen ipv 6 punten erboven. En het was ook echt gewoon onterecht. Er is in de vorige wedstrijd tegen hen ook al het winnende doelpunt van ons afgekeurd waar echt niks mis mee was (beide keren heeft tegenstander ook zelf toegegeven na de wedstrijd dat t onterecht was).

En jeugdclub verloor vandaag ook nog eens tweede playoff wedstrijd en liggen er nu dus uit. Dus nog meer verdrietig. Zo kijken of ik me er nog toe kan zetten hem terug te kijken of dat ik dat morgen doe.

Morgen wel een leuke dag in vooruitzicht: overdag gewoon werk, maar in avond met een buurvrouw uit eten en daarna naar een lezing over angst door een pedagoog en psychiater. Ben benieuwd of er nog veel nieuws bij zit, maar sowieso gewoon interessant onderwerp (deze buurvrouw heeft ook een angststoornis gehad).

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 18-05-2025 20:45:06 ]
pi_217683403
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder ben ik chagrijnig en verdrietig want wij werden genaaid door de scheids.
Onze club uit de wei?

Daar heeft kind hier ook wel issues met de scheidsen, helemaal fair voelt het niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_217683530
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Onze club uit de wei?

Daar heeft kind hier ook wel issues met de scheidsen, helemaal fair voelt het niet.
Die naast 't station, en dan die met P niet met S. Denk dat jij de derde club daar bedoelde met de wei? Ook met een S? :D

Wel stom van kind ook issues, of t nou dezelfde club is of een ander. Het verpest zo de wedstrijd, haalt t plezier weg. Zonde!
pi_217684166
Morgen een begrafenis, de tweede sinds we hier zijn (waar we heen gaan, derde overlijden in ons dorp sinds we hier wonen).

Ik blijf mij verbazen over het tempo; vandaag overleden, vandaag de dienst, morgen begraven.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217684225
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je was toch op een waddeneiland met je vriendengroep gevallen?
Euh…op Texel? Dan was het zó hard, dat ik het weer vergeten ben. Straks eens navragen bij MnX.
De temp is weer laag, 34.8 als gebruikelijk. Mijn stem is interessant ‘laag’.

Wat ongelooflijk sneu klinkt de uitspraak van je moeder! Tele.

Mooie plek inderdaad Sarabi.
pi_217684285
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even delen op wat voor mooie plek we stonden. Ik heb niets met de kerk, maar het ziet er altijd wel mooit uit O+

[ afbeelding ]
Nou idd geweldige plek zeg!
  zondag 18 mei 2025 @ 23:39:54 #119
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_217684397
quote:
2s.gif Op zondag 18 mei 2025 23:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Morgen een begrafenis, de tweede sinds we hier zijn (waar we heen gaan, derde overlijden in ons dorp sinds we hier wonen).

Ik blijf mij verbazen over het tempo; vandaag overleden, vandaag de dienst, morgen begraven.
Da’s toch gebruikelijk? Ook in Italie en Griekenland en andere landen rond de middellandse zee
pi_217684941
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 21:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Die naast 't station, en dan die met P niet met S. Denk dat jij de derde club daar bedoelde met de wei? Ook met een S? :D

Wel stom van kind ook issues, of t nou dezelfde club is of een ander. Het verpest zo de wedstrijd, haalt t plezier weg. Zonde!
Yup, die niet bij het station
pi_217686222
Ommegot V heeft dr oude jasje weer an O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217686229
Gut, meld ik mij als eerste, belabberd en wel.
In ieder geval gedoucht’d enzo.

Precies op tijd voor een pakje van aeg: het borsteltje om de condensator te reinigen.
Effect: nada
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: DP was er eerst. w/
pi_217686435
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 10:29 schreef AnneX het volgende:
Gut, meld ik mij als eerste, belabberd en wel.
In ieder geval gedoucht’d enzo.

Precies op tijd voor een pakje van aeg: het borsteltje om de condensator te reinigen.
Effect: nada
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: DP was er eerst. w/
Ik dacht hooikoorts maar het hele huis hier nu besmet :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217686681
Vanyel was het eerst zelfs ;)
Beterschap aan iedereen @LeeHarveyOswald!
pi_217688243
Is het vandaag "de dag van de agressie tegen de meisjes van de interne geneeskunde? " o|O :{w }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')