Dat snap ik, maar dat zou qua tijd dan te doen zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook met kort pittig moet je je haar bijwerken na de helm. Weliswaar geen 1,5 uur.
Dat zou ik zeker niet doen, jij hebt zulk mooi haar.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat zou qua tijd dan te doen zijn.
Maar ik zou dus mijn haar niet afknippen voor een fiets(helm).
Oh dat zei jij al. Knullig kan me ook weinig schelen. Ik vergeet het soms, laatst kwam ik onderweg een collega tegen en droeg ik muts+helm+koptelefoon+zonnebril en ze keek me heel glazig aan. Realiseer me vrij laat dat ik vrij onherkenbaar wasquote:Op zondag 18 mei 2025 17:55 schreef Tuindier het volgende:
Ik rij altijd met helm op de ebike. Ziet er misschien knullig uit maar hersenletsel ziet er nog veel slechter uit.
Bij mij ook niet, tot voor een paar weken. En toen ook nog niet uit mezelf, maar meer dat iedereen vroeg "droeg je een helm"quote:Op zondag 18 mei 2025 19:02 schreef Vanyel het volgende:
Kort haar is gelukkig niet noodzakelijkerwijs pittig.
Ik draag geen helm. Eigenlijk nog nooit in me opgekomen om wel te doen ook.
Hopelijk wel een dunne muts? Ik ben laatst weer voorgelicht over helmen (het was de dag van de helm) en daar zeiden ze dat de helmen het veiligst zijn als ze echt goed aan je hoofd zitten, dus zonder muts (of pet!!) eronder.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh dat zei jij al. Knullig kan me ook weinig schelen. Ik vergeet het soms, laatst kwam ik onderweg een collega tegen en droeg ik muts+helm+koptelefoon+zonnebril en ze keek me heel glazig aan. Realiseer me vrij laat dat ik vrij onherkenbaar was![]()
Je was toch op een waddeneiland met je vriendengroep gevallen?quote:Op zondag 18 mei 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei, die was ik vergeten. Dat was van de trap ín huis, twee zomers geleden.
Tja, dan moet ik er eentje kopen. Want je hebt geen idee wie er heeft lopen voetballen met de helmen in de verhuur. Dan is het schijn zekerheid
Ja, een strakke, dunne, helmmuts.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hopelijk wel een dunne muts? Ik ben laatst weer voorgelicht over helmen (het was de dag van de helm) en daar zeiden ze dat de helmen het veiligst zijn als ze echt goed aan je hoofd zitten, dus zonder muts (of pet!!) eronder.
Hoe dan ook, ik heb laatst een nieuwe helm gekocht want mijne was 10 jaar en dat is dubbel zo oud als je ze eigenlijk mag laten worden. En vanwege de dag van de helm kon ik er eentje voor ¤10 krijgen
Ik draag een helm als ik snel ga fietsen. Dus op de toerfiets of op de mountainbike. Op de stadsfiets geloof ik er wel in dat ik overeind blijf en heb ik de luxe van een autoluwe route.
M'n ma met hersenletsel (door een fiets vs auto ongeluk) zegt overigens "Geen helm dragen, wat een onzin, je kan beter meteen helemaal doodgereden worden"
Dus.
Ha, wat leuk dat je in de buurt was. Zaterdag ook geen mooi weer nee? Dat was t in mijn stad wel, in de middag althans. Vandaag was beter (voor het hockeyen dan..), grotendeels bewolkt en op een gegeven moment zelfs watquote:Op zondag 18 mei 2025 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hang dit weekend ook in die omgeving rond en ik kan vertellen dat het weer niet geweldig was
[..]
Ik heb vandaag 30 kilometer helmloos () achterop een fatbike gezeten en we hebben geloof ik geen mensen zonder helm gezien.
En na jouw val van vorig jaar of het jaar daarvoor, ga je het risico toch niet nemen?
Onze club uit de wei?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder ben ik chagrijnig en verdrietig want wij werden genaaid door de scheids.
Die naast 't station, en dan die met P niet met S. Denk dat jij de derde club daar bedoelde met de wei? Ook met een S?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Onze club uit de wei?
Daar heeft kind hier ook wel issues met de scheidsen, helemaal fair voelt het niet.
Euh…op Texel? Dan was het zó hard, dat ik het weer vergeten ben. Straks eens navragen bij MnX.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je was toch op een waddeneiland met je vriendengroep gevallen?
Nou idd geweldige plek zeg!quote:Op zondag 18 mei 2025 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even delen op wat voor mooie plek we stonden. Ik heb niets met de kerk, maar het ziet er altijd wel mooit uit
[ afbeelding ]
Da’s toch gebruikelijk? Ook in Italie en Griekenland en andere landen rond de middellandse zeequote:Op zondag 18 mei 2025 23:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Morgen een begrafenis, de tweede sinds we hier zijn (waar we heen gaan, derde overlijden in ons dorp sinds we hier wonen).
Ik blijf mij verbazen over het tempo; vandaag overleden, vandaag de dienst, morgen begraven.
Yup, die niet bij het stationquote:Op zondag 18 mei 2025 21:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Die naast 't station, en dan die met P niet met S. Denk dat jij de derde club daar bedoelde met de wei? Ook met een S?![]()
Wel stom van kind ook issues, of t nou dezelfde club is of een ander. Het verpest zo de wedstrijd, haalt t plezier weg. Zonde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: DP was er eerst.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2025 10:29 schreef AnneX het volgende:
Gut, meld ik mij als eerste, belabberd en wel.
In ieder geval gedoucht’d enzo.
Precies op tijd voor een pakje van aeg: het borsteltje om de condensator te reinigen.
Effect: nadaIk dacht hooikoorts maar het hele huis hier nu besmetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: DP was er eerst.![]()
La derecha oprime, la izquierda libera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |