Allemaal klut.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Migraine is vast ook naar hoor, maar kunnen we het ook eens even over obstipatie hebben?
Die enorme roll de canela van gistermiddag werkte ook goed. Gelukkig nét toen mijn padel-partij was afgelopen. Ik wilde nog een hartige taart halen bij de bakker daarna, maar ik stapte in de auto en dacht... Nope, NU naar huis! En dat redde ik net...quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:25 schreef Tele6 het volgende:
Halve kilo snoeptomaatjes. Een aantal uur later kun je rennen. @:DancingPhoebe
Ik heb het na mijn laatste bevalling een poosje gebruikt, ik vond het wel te doen. De kleine vindt het gelukkig prima om te drinken, maar hij hoeft ook alleen bij klachten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Helpt wel maar is ook tyfusgoor![]()
Ik heb ook zo'n kind. Drinkt het al jaren elke ochtend maar wil inmiddels niet meer.
Komisch Ludolf.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:31 schreef derLudolf het volgende:
https://www.ndr.de/nachri(...)-sich,katze1204.html
Kat gaat elke dag zelf naar de dierenartsHebben jullie ook zo'n stamgast @:Candaasje ?
Die is erg droog de laatste tijd. De bakker in het dorp verkoopt ook roggebrood van Van Dijk, maar dan in plastic verpakking, die is een stuk smeuïger.quote:
Oeh, het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik roggebrood heb gegetenquote:
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oeh, het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik roggebrood heb gegetenKrijg gelijk zin. Hoewel, ik zit hier aan mijn ontbijt:
[ afbeelding ]
Vrouwlief is nogal van "De auto is vies" (ik vind dat echt complete onzin), dus vandaag moest ik hem naar de autowasserij brengen want zij kon niet. Prima, dan maken we van de nood een deugd he. Ze hebben hier nog steeds niet van die volautomatische wasserettes, maar doen alles nog met de hand! Daar moet je dan ook 1, uur op wachten (de binnenkant doen ze uiteraard ook).
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Zeker wel blij dat je weer even kunt zitten?
En jij het maar vreemd vinden dat dames na een ontbijtje afhaken.... man.... haal eens wat lekkers in huis, brioche ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die is erg droog de laatste tijd. De bakker in het dorp verkoopt ook roggebrood van Van Dijk, maar dan in plastic verpakking, die is een stuk smeuïger.
De lekkerste is van Meinds, maar die verkoopt de Jumbo hier niet meer. Was slecht houdbaar door gebrek aan conserveringsmiddelen
Iedere morgen twee plakken.quote:
En Nederland is daar zelfs bijzonder laat mee. In mijn vorige tijdelijke woonplaats hing een verbodsbordje je auto te wassen met een boetebedrag in pesetas.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef fietsie het volgende:
Nou dat wordt dan duur in processen verbaal in mijn gemeente, want autowassen brengt schadelijke stoffen in de op het oppervlaktewater lozende regen-riolen, en is dus niet meer toegestaan.
Alleen nog op (betaalde) wasplaatsen.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:31 schreef derLudolf het volgende:
https://www.ndr.de/nachri(...)-sich,katze1204.html
Kat gaat elke dag zelf naar de dierenartsHebben jullie ook zo'n stamgast @:Candaasje ?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En Nederland is daar zelfs bijzonder laat mee. In mijn vorige tijdelijke woonplaats hing een verbodsbordje je auto te wassen met een boetebedrag in pesetas.
Ik niet hoorquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik ook door kind, maar dan ook al maanden voor de bevalling. Toen kreeg ikquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb het na mijn laatste bevalling een poosje gebruikt, ik vond het wel te doen. De kleine vindt het gelukkig prima om te drinken, maar hij hoeft ook alleen bij klachten.
Tering, uiteraardquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:22 schreef Clubsoda het volgende:
Ik mag hopen dat het lactulose was, want lactacyd is 'intieme wasgel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |