Die violisten waren echt meest overbodige ooit idd. Komt dicht bij de Krumpers.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:31 schreef Shii het volgende:
Jammer voor Claude, maar denk dat als z'n performance wat dichterbij de clip was gebleven dat het wat beter was overgekomen. I.p.v. de 3 violisten meer dansers.
Ik had al niet zoveel televotes verwacht, maar 42 was wel ongeveer het minimum. Ik denk dat het al had geholpen om het leuke Tiktok-dansje, dat hij overal deed behalve op het Eurovisiepodium, erin te doen. Ze hadden dit nummer niet moeten stagen alsof het een serieus chanson is. Volgend jaar echt hulp uit het buitenland inroepen voor de staging, want wij kunnen dit niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
16 van de 26 landen in de finale hebben meer (of evenveel) televotepunten gekregen dan Claude. Dat valt dan toch smerig tegen.
Anouk zat niet eens bij de laatste 5, en met dat kutnummer dat ze had ingestuurd was ze in het rechterrijtje geëindigd.quote:
Of gewoon NQquote:Op zondag 18 mei 2025 01:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Anouk zat niet eens bij de laatste 5, en met dat kutnummer dat ze had ingestuurd was ze in het rechterrijtje geëindigd.
Ja kan me nog herinneren dat ik 3-4 weken geleden hier riep dat ik 120 televote wel de max vond in het meest gunstige scenario en 60-90 normaal gesproken. en toen vond iedereen dat te laag haha.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik had al niet zoveel televotes verwacht, maar 42 was wel ongeveer het minimum. Ik denk dat het al had geholpen om het leuke Tiktok-dansje, dat hij overal deed behalve op het Eurovisiepodium, erin te doen. Ze hadden dit nummer niet moeten stagen alsof het een serieus chanson is. Volgend jaar echt hulp uit het buitenland inroepen voor de staging, want wij kunnen dit niet.
Die had ik elk geval haar tekst kunnen onthouden.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Anouk zat niet eens bij de laatste 5, en met dat kutnummer dat ze had ingestuurd was ze in het rechterrijtje geëindigd.
2x 12 punten in de semi, op 1 punt achter Albanië anders waren we 2e in de semiquote:Op zondag 18 mei 2025 01:53 schreef Thrts het volgende:
https://eurovisionworld.c(...)oints-to-netherlands
De tekst van het nummer dat ze had ingestuurd bevat een enorme taalfout.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die had ik elk geval haar tekst kunnen onthouden.
Ach zout toch op.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:56 schreef kree het volgende:
en half in frans en niet eigenlijk NL achtergrond...
Zoals ongeveer 95% van de popmuziek in een andere taal als de artiest. Daar kijk ik echt niet meer van op.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De tekst van het nummer dat ze had ingestuurd bevat een enorme taalfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |