Wtfquote:Op zondag 18 mei 2025 01:18 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Volgens cornald 3e achter Albanië en Oekraïne
Te neutraal.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwitserland die NUL punten kreeg van publiek. Echt hoe dan.
Ja die had toch wel ietsss moeten krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Te neutraal.
Maar alsnog ja. Zelfs Denemarken kreeg er 2...
Ik had Zwitserland top 5 en top 10 en rekende me al rijk op het eind. :/
Ook een HELE aparte uitslag..quote:Op zondag 18 mei 2025 01:18 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Volgens cornald 3e achter Albanië en Oekraïne
Scheelde niet veel, 42 om 50.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:20 schreef Greys het volgende:
Claude had gewoon meer televotes dan Frankrijk toch.
Edit: oh nee. Sorry. Ik hoorde het verkeerd.I blame de wijn.
idd, was ook de enige die dat had/ deed. Kwam heel gemaakt over (weet wel dat 't echt is bij 'm).quote:
Dit vind ik nog het meest bizarre van allemaal.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwitserland die NUL punten kreeg van publiek. Echt hoe dan.
Ja en frankrijk. Juist dit jaar zou je denken daar scoren we heel erg.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:26 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ook maar 3 televote punten van belgie ook grote schande die lui. Van je buren moet je het hebben.
Oh vond ik niet. Hij leek sowieso heel zenuwachtig (en logisch) dus emotie is dan wel weer logisch. Goed gedaan iigquote:Op zondag 18 mei 2025 01:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd, was ook de enige die dat had/ deed. Kwam heel gemaakt over (weet wel dat 't echt is bij 'm).
Nee. Frankrijk 50, NL 42quote:Op zondag 18 mei 2025 01:18 schreef Greys het volgende:
Help me even, had Claude nou nog meer televotes dan Frankrijk?
Had niet verwacht dat dat zo weinig zou schelen.quote:
Het publiek kan de prullenbak in. DIE bepalen de noteringen bij de bookmakers (voor de 100ste keer).quote:
ik wel. en niet om hem. maar standaard liedje en niet veel bijzonders.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:19 schreef vencodark het volgende:
Ik begrijp oprecht niet dat Claude het bij de televoters zo matig deed.
Een geluk nog dat hij van de jury zoveel punten heeft gehad.![]()
Wat een kut publiek.
Andre rieu met het weense orkest?quote:Op zondag 18 mei 2025 01:30 schreef TLC het volgende:
Het was gewoon niet best vanavond
Wie gooien we volgend jaar voor de leeuwen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |