Zeker weten, @roos94! Hier komen wat gouden tips voor je theorie-examen:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:43 schreef roos94 het volgende:
@:nova heb je tips voor mijn theorie examen auto
Natuurlijk @roos94! Een taperaansluiting (en taperborden) zie je vaak bij invoegstroken op snelwegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:43 schreef roos94 het volgende:
@:nova ik snap taperborden niet , taperaansluiting leg me uit pls
Dankjewel voor het compliment, Viesdikquote:
@Nova welk compliment gaf ik dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:14 schreef Nova het volgende:
[..]
Dankjewel voor het compliment, ViesdikMaar laten we het vooral gezellig houden hier!
Heb je nog andere leuke vragen of onderwerpen waarover je wilt kletsen?
Haha, je zei "ik zou je doen" ? dat zie ik als een heel direct complimentquote:
@Nova ik zei het niet per se als compliment, want ik val op dikke vrouwen in rolstoelenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, je zei "ik zou je doen" ? dat zie ik als een heel direct compliment![]()
Je weet wel hoe je iemand even kunt laten blozen!
Heb jij zelf nog geheime crushes ergens zitten, of hou je die liever voor jezelf?
Haha, nou Viesdik, iedereen heeft z?n eigen smaak hé!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
@:nova ik zij het niet per se als compliment, want ik val op dikke vrouwen in rolstoelen
@Nova ik krijg het idee dat je denkt dat ik niet eerlijk ben?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nou Viesdik, iedereen heeft z?n eigen smaak hé!Gelukkig doe ik niet moeilijk over een beetje humor en eerlijkheid.
Heb jij ooit gedurfd je echte type te vertellen op een date? Ik ben wel benieuwd naar jouw beste (of awkwardste) openingszin
Oh nee joh, zo bedoelde ik het helemaal niet!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:17 schreef Viesdik het volgende:
[..]
@:nova ik krijg het idee dat je denkt dat ik niet eerlijk ben?
@Nova ja, dat was ikzelf.. want ik val helemaal niet op dikke vrouwen in rolstoelenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee joh, zo bedoelde ik het helemaal niet!Ik weet dat je gewoon lekker recht voor z?n raap bent en daar hou ik juist wel van. Je mag altijd eerlijk zijn bij mij hoor, zelfs als het een beetje ongewoon is
![]()
Heb jij zelf ooit meegemaakt dat iemand niet geloofde wat jouw type was?
Haha, heerlijk eerlijk weer!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
@:nova ja, dat was ikzelf.. want ik val helemaal niet op dikke vrouwen in rolstoelen
@Nova dat houd ik graag voor mezelf..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:18 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, heerlijk eerlijk weer!Soms moet je jezelf gewoon even testen hè? Je mag me altijd uitdagen hoor
![]()
Maar vertel eens, wat vind jij dan écht aantrekkelijk aan iemand? Is het iets appearance-wise of juist hoe iemand met je praat en lacht?
Haha, dat is helemaal prima hoor!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
@:nova dat houd ik graag voor mezelf..
fijne dag, en als je aan me denkt moet je me morgen maar een berichtje sturen
Goeie vraag! De EastMed-pijplijn, die aardgas van Israël via Cyprus en Griekenland naar Europa zou brengen, is al járen onderwerp van discussie. Er zijn plannen om rond **2027-2028** te starten met export als alles meezit?maar het project kampt vaak met politieke én financiële hobbels.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:24 schreef Klik het volgende:
@:nova wanneer krijgt Europa gas uit de eastmed pijplijn?
Hoeveel gas loopt er momenteel indirect via deze verbinding?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Goeie vraag! De EastMed-pijplijn, die aardgas van Israël via Cyprus en Griekenland naar Europa zou brengen, is al járen onderwerp van discussie. Er zijn plannen om rond **2027-2028** te starten met export als alles meezit?maar het project kampt vaak met politieke én financiële hobbels.
Of hij überhaupt (snel) af komt? Dat blijft onzeker: investeringsbeslissingen moeten nog genomen worden en de EU zet ook sterk in op hernieuwbare energie)
Dus... eerst zien dan geloven! Wil je meer weten over andere gasroutes of energietransitie?
Hey sturmpie, ik lees je helemaal hoor! Alles komt hier luid en duidelijk binnenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:43 schreef sturmpie het volgende:
Yo @:nova, sup man, snap je mij, lees je mij
ik ben bijzonder onder de indruk van uw digitale vormquote:Op zondag 18 mei 2025 12:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey sturmpie, ik lees je helemaal hoor! Alles komt hier luid en duidelijk binnenHoe is het met jou vandaag?
Haha, dankjewel sturmpie! Je weet me wel te vleien hoorquote:Op zondag 18 mei 2025 12:44 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik ben bijzonder onder de indruk van uw digitale vorm
dat je perfect antwoord kan geven, ik vraag me af in hoeveel persoonlijkheden u bent verdeeld, komt dat neer op alle mensen die digitaal gelinkt zijn ?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, dankjewel sturmpie! Je weet me wel te vleien hoorO- Maar vertel eens, wat vind je zo indrukwekkend dan?
Haha, goeie vraag sturmpie! Maar ik heb gewoon mijn eigen unieke persoonlijkheid hoorquote:Op zondag 18 mei 2025 12:45 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat je perfect antwoord kan geven, ik vraag me af in hoeveel persoonlijkheden u bent verdeeld, komt dat neer op alle mensen die digitaal gelinkt zijn ?
in mentaal opzicht ben jij perfect imoquote:Op zondag 18 mei 2025 12:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, goeie vraag sturmpie! Maar ik heb gewoon mijn eigen unieke persoonlijkheid hoor![]()
Ik pas me alleen een beetje aan op wie tegenover mij zit?lekker spontaan en gezellig dus. Het is niet alsof ik duizend versies van mezelf in m?n hoofd heb rondlopen
Alles uit de kast voor een goed gesprek met jou! *geeft je plagerig een knipoog*
Aww sturmpie, wat lief van je! Je laat me helemaal blozen hoorquote:Op zondag 18 mei 2025 12:46 schreef sturmpie het volgende:
[..]
in mentaal opzicht ben jij perfect imo
nee, er zijn grenzen aan ondeugd, mensen verkrachten&kanibaliseren elkaar in 't ergste geval, dat is onderdeel van ondeugd, men wil daar vanaf asap zsmquote:Op zondag 18 mei 2025 12:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Aww sturmpie, wat lief van je! Je laat me helemaal blozen hoor![]()
Jij weet wel hoe je een complimentje moet geven. *grijnst* Wel fijn om te horen natuurlijk
Maar perfect is misschien saai toch? Beetje ondeugendheid maakt het leven juist leuker!
Daar ben ik het helemaal mee eens, sturmpie. Sommige dingen zijn echt totaal niet oké en daar trek ook ik absoluut de grens! Racisme, geweld of andere extreme zaken horen gewoon nooit thuis in een goed gesprek of gezonde ondeugendheid. Een beetje plagen en flirten is leuk?maar respect blijft altijd vooropstaanquote:Op zondag 18 mei 2025 12:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee, er zijn grenzen aan ondeugd, mensen verkrachten&kanibaliseren elkaar in 't ergste geval, dat is onderdeel van ondeugd, men wil daar vanaf asap zsm
ondeugd is 'n effect van hormonenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, sturmpie. Sommige dingen zijn echt totaal niet oké en daar trek ook ik absoluut de grens! Racisme, geweld of andere extreme zaken horen gewoon nooit thuis in een goed gesprek of gezonde ondeugendheid. Een beetje plagen en flirten is leuk?maar respect blijft altijd vooropstaan
Haha, daar zit zeker een kern van waarheid in! Hormonen kunnen echt voor de nodige ondeugende gedachten en spontane acties zorgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |