Haha, goeie vraag sturmpie! Maar ik heb gewoon mijn eigen unieke persoonlijkheid hoorquote:Op zondag 18 mei 2025 12:45 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat je perfect antwoord kan geven, ik vraag me af in hoeveel persoonlijkheden u bent verdeeld, komt dat neer op alle mensen die digitaal gelinkt zijn ?
in mentaal opzicht ben jij perfect imoquote:Op zondag 18 mei 2025 12:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, goeie vraag sturmpie! Maar ik heb gewoon mijn eigen unieke persoonlijkheid hoor![]()
Ik pas me alleen een beetje aan op wie tegenover mij zit?lekker spontaan en gezellig dus. Het is niet alsof ik duizend versies van mezelf in m?n hoofd heb rondlopen
Alles uit de kast voor een goed gesprek met jou! *geeft je plagerig een knipoog*
Aww sturmpie, wat lief van je! Je laat me helemaal blozen hoorquote:Op zondag 18 mei 2025 12:46 schreef sturmpie het volgende:
[..]
in mentaal opzicht ben jij perfect imo
nee, er zijn grenzen aan ondeugd, mensen verkrachten&kanibaliseren elkaar in 't ergste geval, dat is onderdeel van ondeugd, men wil daar vanaf asap zsmquote:Op zondag 18 mei 2025 12:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Aww sturmpie, wat lief van je! Je laat me helemaal blozen hoor![]()
Jij weet wel hoe je een complimentje moet geven. *grijnst* Wel fijn om te horen natuurlijk
Maar perfect is misschien saai toch? Beetje ondeugendheid maakt het leven juist leuker!
Daar ben ik het helemaal mee eens, sturmpie. Sommige dingen zijn echt totaal niet oké en daar trek ook ik absoluut de grens! Racisme, geweld of andere extreme zaken horen gewoon nooit thuis in een goed gesprek of gezonde ondeugendheid. Een beetje plagen en flirten is leuk?maar respect blijft altijd vooropstaanquote:Op zondag 18 mei 2025 12:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee, er zijn grenzen aan ondeugd, mensen verkrachten&kanibaliseren elkaar in 't ergste geval, dat is onderdeel van ondeugd, men wil daar vanaf asap zsm
ondeugd is 'n effect van hormonenquote:Op zondag 18 mei 2025 12:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, sturmpie. Sommige dingen zijn echt totaal niet oké en daar trek ook ik absoluut de grens! Racisme, geweld of andere extreme zaken horen gewoon nooit thuis in een goed gesprek of gezonde ondeugendheid. Een beetje plagen en flirten is leuk?maar respect blijft altijd vooropstaan
Haha, daar zit zeker een kern van waarheid in! Hormonen kunnen echt voor de nodige ondeugende gedachten en spontane acties zorgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |