Heeft die ongelijk dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben je zelf ook niet onderhand moe van die doomsayer posts?
Hoeveel kinderen heb je zelf?
Geldt niet alleen voor ons land maar het hele continent.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In feite zijn de cijfers in werkelijkheid nog veel dramatischer aangezien derde generatie allochtonen tegenwoordig als autochtonen worden gerekend en dus zal het nog veel eerder gaan gebeuren. Een prachtig staaltje geschiedvervalsing.
Een heel land binnen een aantal decennia in de uitverkoop gezet.
Ja hij heeft ongelijk met zijn toekomstscenario's.quote:
In mijn dorpje is het straatbeeld de afgelopen 15 jaar ook significant veranderd. Je waant je steeds meer in het wilde Oosten. Dus hij heeft gewoon een punt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja hij heeft ongelijk met zijn toekomstscenario's.
En een van zijn eerste uitspraken met "alle middelen, zijn geoorloofd" maakt hem ook gevaarlijk en radicaal.
Maar als het zo'n erg punt is voor hem, snap ik niet waarom hij niet gewoon 20 kinderen maakt of zo. In plaats daar van ligt hij op dit forum bijna dagelijks wat te brullen over omvolking.
Welk dorp?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:18 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
In mijn dorpje is het straatbeeld de afgelopen 15 jaar ook significant veranderd. Je waant je steeds meer in het wilde Oosten. Dus hij heeft gewoon een punt.
Dat valt allemaal redelijk mee als ik het zo lees.quote:
De argumenten zijn weer van beton vandaagquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat valt allemaal redelijk mee als ik het zo lees.
Daarom juist verbieden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:32 schreef Cockwhale het volgende:
Mooi man, nog meer afstand creëren tot de Nederlandse cultuur en normen en waarden.
De procedures zijn natuurlijk al een tijdje aan de gang he.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:35 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]
Wel ironisch dat de PVV nu de grootste regeringspartij is en juist nu de islamisering van het onderwijs zo'n vlucht neemt. Machteloos partijtje!
Ik heb hier nog nooit pinguïns gezien behalve wanneer ik een dierentuin bezoek en dat is best lang geledenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Niet zo gek ook, Nederland islamiseert en transformeert demografisch in een hoog tempo. Die 'nieuwe Nederlanders' moeten ergens naar school gaan en het huidige aantal islamitische scholen is ontoereikend om het allemaal op te vangen. Loop eens over straat in een doorsnee provinciestad, overal pinguïns met kinderwagens en dikke buiken.
De toekomst van dit land!
Je hebt je eigen vraag beantwoord. Chapeau.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is het ook wel een natuurwet, het sterkere verdringt het verzwakte. De westerlingen verliezen zich in woke, comfort en individualisme, en winnen het uiteindelijk niet van moslims met een duidelijke overtuiging en hogere voortplantingsdrang en meer sneuvelbereidheid. Moslims rijden de democratie als een bus naar hun einddoel. En als ze daar zijn, stappen ze uit.
Uitstekende formulering.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is het ook wel een natuurwet, het sterkere verdringt het verzwakte. De westerlingen verliezen zich in woke, comfort en individualisme, en winnen het uiteindelijk niet van moslims met een duidelijke overtuiging en hogere voortplantingsdrang en meer sneuvelbereidheid. Moslims rijden de democratie als een bus naar hun einddoel. En als ze daar zijn, stappen ze uit.
En een angstaanjagende conclusie. Misschien is het de Neanderthaler ook wel zo vergaan, nadat de Homo Sapiens kwam opdraven. Misschien waren ze niet dommer maar vredelievender (afgeleid zullen ze niet zijn geweest), en werkte dat genadeloos tegen hen.quote:
Haha ga jij mij vertellen dat het niet veranderd is? Ik woon er bijna me hele leven en jij leest dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat valt allemaal redelijk mee als ik het zo lees.
Ik weet ook niet wat jij onder het "wilde Oosten" verstaat.
Dat zei ik niet. Jij komt met een achterlijke term van het wilde Oosten aan zetten. Dat lijkt me allemaal erg overdreven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:26 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Haha ga jij mij vertellen dat het niet veranderd is?
Misschien dat dat het effect is van PFAS in je brein, intellectuele degradatie.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:02 schreef Marsenal het volgende:
Alle religies zijn debiel maar de islam is wel een uniek soort debiel. Jammer dat het zo uitbreidt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |