hier mee eens,quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:56 schreef Harvest89 het volgende:
Verbod op religieus onderwijs zou fijn zijn.
Maar dan raken dus ook christenen en cultuurchristenen in paniek.
Je zou ook onderscheid kunnen maken tussen christelijk onderwijs wat bij onze cultuur hoort, en islam onderwijs wat hier eigenlijk niet thuishoort en haaks staat op onze democratische normen en waarden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:56 schreef Harvest89 het volgende:
Verbod op religieus onderwijs zou fijn zijn.
Maar dan raken dus ook christenen en cultuurchristenen in paniek.
Ben je zelf ook niet onderhand moe van die doomsayer posts?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Niet zo gek ook, Nederland islamiseert en transformeert demografisch in een hoog tempo. Die 'nieuwe Nederlanders' moeten ergens naar school gaan en het huidige aantal islamitische scholen is ontoereikend om het allemaal op te vangen. Loop eens over straat in een doorsnee provinciestad, overal pinguïns met kinderwagens en dikke buiken.
De toekomst van dit land!
Het is vooral gewoon nieuws zonder bijvoeglijk naamwoord ervoor. Jij en ik gaan hier bijzonder weinig van merken in het leven kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:09 schreef Zoddie het volgende:
Voor wie is dit goed nieuws?
Dan maakt het niet eens uit wat voor geloof het is.
Dit zou slecht nieuws moeten zijn voor iedereen.
Zijn geen doomsday posts, het is een feit dat autochtone Nederlanders (de nazaten van mensen die hier al eeuwen wonen) een minderheid in eigen land gaan worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben je zelf ook niet onderhand moe van die doomsayer posts?
Hoeveel kinderen heb je zelf?
In feite zijn de cijfers in werkelijkheid nog veel dramatischer aangezien derde generatie allochtonen tegenwoordig als autochtonen worden gerekend en dus zal het nog veel eerder gaan gebeuren. Een prachtig staaltje geschiedvervalsing.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:19 schreef DrDentz het volgende:
Volgens de huidige demografische voorspellingen zou het moment waarop autochtone Nederlanders (dus mensen zonder migratieachtergrond) in de minderheid zijn, ergens rond 2050 tot 2060 kunnen liggen.
Dit is gebaseerd op de groei van de bevolkingsgroepen met een migratieachtergrond, waaronder ook moslims, en de afname van het aandeel autochtonen door vergrijzing en lagere geboortecijfers.
Het precieze jaar is lastig exact te zeggen, omdat het afhangt van factoren zoals migratiebeleid, geboortecijfers, integratie en natuurlijke bevolkingsgroei.
Oei, dat is al over 25 jaar, en de allochtonen gaan ons niet goed gezind zijn vrees ik, als ik zie hoe ze alles wat Nederlands is nu al haten en kapot maken: Koningsdag, Dodenherdenking, Sinterklaas, etc etc.
Je zou je heil ergens anders kunnen zoeken. Kan me niet voorstellen dat je in zo'n hel wilt blijven wonen je hele levenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
In feite zijn de cijfers in werkelijkheid nog veel dramatischer aangezien derde generatie allochtonen tegenwoordig als autochtonen worden gerekend en dus zal het nog veel eerder gaan gebeuren. Een prachtig staaltje geschiedvervalsing.
Een heel land binnen een aantal decennia in de uitverkoop gezet.
Dat is ook de bedoeling van de islam. Het doel van de islam is niet assimilatie, maar overnemen en domineren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:32 schreef Cockwhale het volgende:
Mooi man, nog meer afstand creëren tot de Nederlandse cultuur en normen en waarden.
Jij en jouw denkwijze zijn onderdeel van het probleem.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:52 schreef GGMM het volgende:
Mooi zoislamitische basisscholen zouden er evenveel moeten zijn als christelijke scholen.
Dat dit nog steeds minder is omdat malle pietje op zijn zolderkamer bang is voor de islam is eigenlijk belachelijk.
En juist daarom moet die islam de nek omgedraaid worden, nu het nog kan.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van de islam. Het doel van de islam is niet assimilatie, maar overnemen en domineren.
Een oprechte vraag. Jij denkt werkelijk dat Nederland in het scenario 2050-2060 (waarbij de autochtonen tot een minderheid zullen behoren) ineens een heel vredelievend, veilig en vrij land zal zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je heil ergens anders kunnen zoeken. Kan me niet voorstellen dat je in zo'n hel wilt blijven wonen je hele leven
Ja, mijn suggestie was ook oprecht.quote:
Dat hier de sharia gaat worden ingevoerd geloof ik ook niet maar ik weet zeker dat het tot hele onprettige conflicten en spanningen gaat leiden om het zo maar even te verwoorden. Waarbij de huidige polarisatie, terreurdreiging, zinloos geweld en verdere criminaliteit nog maar kinderspel is. Een dystopie in wording.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mijn suggestie was ook oprecht.
En ik heb geen idee hoe veilig het gaat zijn. En ik jubel niet per definitie over migratie en al helemaal niet over fatbike-mocro paupertjes. Ik geloof alleen niet dat ze het land gaan overnemen nee, vind dat nogal een dystopie buiten dat het al 20 jaar wordt geroepen.
Ja precies, maar dat wordt dus al sinds de begin jaren `00 geroepenquote:
Zou het niet moeten zijn. Als je dit al beseft, waarom zou je het dan zover laten komen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is het ook wel een natuurwet, het sterkere verdringt het verzwakte. De westerlingen verliezen zich in woke, comfort en individualisme, en winnen het uiteindelijk niet van moslims met een duidelijke overtuiging en hogere voortplantingsdrang en meer sneuvelbereidheid. Moslims rijden de democratie als een bus naar hun einddoel. En als ze daar zijn, stappen ze uit.
Waar ik 'bang' voor ben is dat de grimmige kant die de multiculturele samenleving met zich mee brengt zich nog veel sterker gaat uiten en dat de seculiere normen en waarden die wij hier hebben in de verdrukking gaan komen. Wat voor effecten dat allemaal gaat hebben en hoe zich dat gaat uiten weet ik ook niet maar heel voordelig gaat dat voor autochtone Nederlanders toch niet uitpakken? De spanningen, onveiligheid en conflicten die er nu al zijn gaan toenemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat wordt dus al sinds de begin jaren `00 geroepen
En wat stel je je voor dan bij zo'n Nederland? Want je zegt niet dat de Sharia wordt ingevoerd maar kennelijk hebben moslims wel de dominante factor overgenomen, dus waar ben je dan precies bang voor? Een eerste Islamitische minister-president? Ramadan wat leidend wordt tov kerst? Burgeroorlog-taferelen tussen moslims en atheisten?
Tsja ik vind het nogal hypothetisch allemaal. Maargoed, ik zal dan wel naïef of zelfs suïcidaal zijn (lol) dat ik een minder verdoemd land in de toekomst voor me ziequote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Waar ik 'bang' voor ben is dat de grimmige kant die de multiculturele samenleving met zich mee brengt zich nog veel sterker gaat uiten en dat de seculiere normen en waarden die wij hier hebben in de verdrukking gaan komen. Wat voor effecten dat allemaal gaat hebben en hoe zich dat gaat uiten weet ik ook niet maar heel voordelig gaat dat voor autochtone Nederlanders toch niet uitpakken? De spanningen, onveiligheid en conflicten die er nu al zijn gaan toenemen.
Dat de Nederlandse cultuur steeds meer gaat verwateren is ook een gegeven wat jammer is. Het is geen 'natuurlijk' proces of verloop meer. In de hele geschiedenis is het nooit voorgekomen dat een demografie binnen een aantal decennia zo ernstig is getransformeerd als in West-Europa. Een giftige cocktail die nog heel veel ellende zal gaan voortbrengen.
Oh dus dan moeten we maar vertrekken?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja ik vind het nogal hypothetisch allemaal. Maargoed, ik zal dan wel naïef of zelfs suïcidaal zijn (lol) dat ik een minder verdoemd land in de toekomst voor me zie
Maar nogmaals. Waarom wil je dan in Nederland blijven? Als ik jouw opvattingen had zou ik me toch afvragen in welke landen je een wat zorgelozer leven op kan bouwen
Dat zeg ik niet. Maar prima hoor, blijf je verder krijsenquote:
En blijf jij maar verder slapen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar prima hoor, blijf je verder krijsen
Als een irritante buurman in mijn tuin loopt te rotzooien dan ga ik toch ook niet verhuizen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja ik vind het nogal hypothetisch allemaal. Maargoed, ik zal dan wel naïef of zelfs suïcidaal zijn (lol) dat ik een minder verdoemd land in de toekomst voor me zie
Maar nogmaals. Waarom wil je dan in Nederland blijven? Als ik jouw opvattingen had zou ik me toch afvragen in welke landen je een wat zorgelozer leven op kan bouwen
Nee, dan trap ik hem eruit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als een irritante buurman in mijn tuin loopt te rotzooien dan ga ik toch ook niet verhuizen?
Als je een buurman hebt die je leven terroriseert zou je zeker moeten overwegen te verhuizen. Lijkt me een accuratere gradatie dan die jij gebruikt voor de problemen die we gaan krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als een irritante buurman in mijn tuin loopt te rotzooien dan ga ik toch ook niet verhuizen?
Of je zorgt ervoor dat je buurman verdwijnt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een buurman hebt die je leven terroriseert zou je zeker moeten overwegen te verhuizen. Lijkt me een accuratere gradatie dan die jij gebruikt voor de problemen die we gaan krijgen
Daarin kun je zelf maar een bijzonder kleine bijdrage leveren. En als je na jaren concludeert dat diegene die dat wel kunnen dat niet gaan doen snap ik niet waarom je niet zou overwegen zelf weg te gaan. Is nou niet bepaald weglopen maar gewoon overtuigd zijn dat je het ergens anders beter gaat krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of je zorgt ervoor dat je buurman verdwijnt.
Een flinke stomp op zijn neus zou al een goed begin zijn, het vergt alleen een beetje moed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarin kun je zelf maar een bijzonder kleine bijdrage leveren. En als je na jaren concludeert dat diegene die dat wel kunnen dat niet gaan doen snap ik niet waarom je niet zou overwegen zelf weg te gaan. Is nou niet bepaald weglopen maar gewoon overtuigd zijn dat je het ergens anders beter gaat krijgen
Ah, zo'n type ben je, ook niet geheel verrast.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een flinke stomp op zijn neus zou al een goed begin zijn, het vergt alleen een beetje moed.
Ahh je bent een wegloper dusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, zo'n type ben je, ook niet geheel verrast.
Ja hoor, als jij dat wilt ben ik een wegloperquote:
Ben ik het totaal niet mee eens. Een schop onder zijn hol en een blauw oog kan hij krijgen. Ik verhuizen, dacht het niet. Dat mooie huis en die tuin.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een buurman hebt die je leven terroriseert zou je zeker moeten overwegen te verhuizen. Lijkt me een accuratere gradatie dan die jij gebruikt voor de problemen die we gaan krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |