SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een Bami
Al zijn de frikandellen van @:Rob bij de Tennisbaan ook heerlijk![]()
![]()
![]()
hebben ze op mn werk in kantine nog wel eensquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Wordt dat nog verkocht? Een nassibal?Same shit, different day
SC hopper present![]()
weinig zakenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Wordt dat nog verkocht? Een nassibal?![]()
Bij Koen op 't werkquote:Binnenkort eentje nassen daar
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
is alleen slecht voorspelbaar wanneer t er isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij Koen op 't werkBinnenkort eentje nassen daar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
Lihanboutjes kom je ook steeds minder vaak tegen
wat was dat ook alweer?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zet hem op Brianquote:
Gekruid gepaneerd gehakt met een stokje er in. Heb er paar weken terug nog een paar gehad maar waren de laatste ze gingen van de kaart af en vroeger waren ze lekkerder (denk ik)quote:![]()
Ik ga gewoon zoals altijd rustig aan paar paters nippenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. @:harrie zal dan verklaren dat hij niet meer maar ook niet minder bier zal gaan drinken![]()
![]()
BTW.. Weet jij nog waar die lag.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Al zijn de frikandellen van @:Rob bij de Tennisbaan ook heerlijk![]()
vooralsnog toch wel de bedoelingquote:
Tenzij er mensen gaan afvallen die ik graag wil meeten en er alleen overblijven waar ik minder mee klik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tja dat is een afweging, maar @Grrrrrrrr en @hemarookworst en @Harrie zijn toch wel users om te willen meeten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooralsnog toch wel de bedoeling
Tenzij er mensen gaan afvallen die ik graag wil meeten en er alleen overblijven waar ik minder mee klik![]()
![]()
moet alleen nog ff kijken of ik ga rijden of toch treinenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja dat is een afweging, maar @:Grrrrrrrr en @:hemarookworst en @:harrie zijn toch wel users om te willen meeten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Typo in de TT![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
gewoon zondag de eerste trein terug pakken, doe ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
trein: op tijd terug
auto: een alcohol dingetje
Helemaal naar de klote gaan zal het wel worden![]()
tussen 2:05 en 7:08 zit er niks volgens 9292quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
gewoon zondag de eerste trein terug pakken, doe ik ook
Helemaal naar de klote gaan zal het wel wordenSame shit, different day
SC hopper present![]()
gelukkig is de nacht tot 6 uur openquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tussen 2:05 en 7:08 zit er niks volgens 9292![]()
Ohw, dat moeten mijn hersenen nog even processen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:22 schreef Rob het volgende:
[..]
ach als dat het ergste is.. de tweede s is voor sambal
Het mislukt vooralsnog jammerlijk![]()
Als je een Z had geschreven in plaats van SS, dan was het wat minder onschuldig geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:22 schreef Rob het volgende:
[..]
ach als dat het ergste is.. de tweede s is voor sambal![]()
serieusquote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een Z had geschreven in plaats van SS, dan was het wat minder onschuldig geweest![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: