Ik geloof best dat hij fysiek mee kan in de PL en zijn waarde kan hebben als aanspeelpunt. Maar die jongen heeft kansen verpest dit seizoen die Michiel Kramer allemaal wel gemaakt zou hebben. Hoe hij die in de PL dan wel zou afmaken waar hij nog minder ruimte krijgt is mij een raadsel.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Premier League is wel heel ander voetbal, en dit ligt hem waarschijnlijk veel meer. Vooral bij subtop teams of iets lager kan hij er veel in gaan leggen. Veel verdedigers hebben ook al aangegeven niet graag tegen hem te spelen, omdat hij zo sterk is. Neemt niet weg dat hij enorm zal moeten verbeteren in zijn afwerken, maar ik denk dat hij over 3 a 4 jaar echt veel goals gaat scoren. En dan is hij vanwege zijn kracht ook nog eens een extra meerwaarde voor een team.
Dat ga ik mooi wel doen.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:16 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
En laten we de afgelopen 4-5 weken niet vergeten.
Nergens om hoor 115 wedstrijden, 45 goals. Maar hij scoort niet in de Eredivisie verder. Dat jij niet verder kan kijken dan je neus lang is. Prima maar meng je dan niet in discussies met zwakzinnige argumentatie.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij ze er in de Eredivisie nog niet eens in legt waarom wel in de PL?
Hij kan het wel goed dichttimmeren ja maar het blijft een coach die Zidane of Ronaldinho gewoon op de bank zet omdat ze niet ''hard genoeg meeverdedigen''quote:Op zondag 18 mei 2025 19:16 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Bleek niet een heel goede match toch ook? Knap hoe hij het heeft dichtgetimmerd achterin t.o.v. vorig seizoen, maar voetballend is het niet veel. En laten we de afgelopen 4-5 weken niet vergeten.
Wist niet dat je boos werd. (lol)quote:Op zondag 18 mei 2025 19:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nergens om hoor 115 wedstrijden, 45 goals. Maar hij scoort niet in de Eredivisie verder. Dat jij niet verder kan kijken dan je neus lang is. Prima maar meng je dan niet in discussies met zwakzinnige argumentatie.
Leg dan in ieder geval uit waarom dat jij meent dat hij het niet redt elders.
Wow jij bent boosquote:Op zondag 18 mei 2025 19:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nergens om hoor 115 wedstrijden, 45 goals. Maar hij scoort niet in de Eredivisie verder. Dat jij niet verder kan kijken dan je neus lang is. Prima maar meng je dan niet in discussies met zwakzinnige argumentatie.
Leg dan in ieder geval uit waarom dat jij meent dat hij het niet redt elders.
Let niet op Wotte. Die haalt nu ineens statistieken aan terwijl Gimenez datzelfde aantal goals heeft gemaakt in 73 wedstrijden Eredivisie.quote:
Ja rot op. Neem een voorbeeld aan @DombohetOlifantje1 kan je het mee eens zijn of niet maar zit in ieder geval een coherente argumentatie achter.quote:
Wat een geweldige spits.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nergens om hoor 115 wedstrijden, 45 goals. Maar hij scoort niet in de Eredivisie verder.
Ik vind het een matige spits ja dat blijkt ook in Italië. Dat ie het geluk aan zijn reet had hangen heb ik uitgebreid toegelicht.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Let niet op Wotte. Die haalt nu ineens statistieken aan terwijl Gimenez datzelfde aantal goals heeft gemaakt in 73 wedstrijden Eredivisie.
Maar die kan er dan weer niks van, maar Brubby wel.
13 wedstrijden (waarvan 6 basis), 5 goals, 2 assists. Zo slecht is dat ook weer niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het een matige spits ja dat blijkt ook in Italië.
Matige spits met 7 g/a in 650 minuten bij een tobbend Milaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het een matige spits ja dat blijkt ook in Italië. Dat ie het geluk aan zijn reet had hangen heb ik uitgebreid toegelicht.
Je kan me ieder geval niet betichten van dat ik niet eens probeer een argument er onder te hangen. Dat is wat ik zeg. Probeer het in ieder geval en rot anders op.
Hij heeft in minder dan een half seizoen meer goals dan Brobbey.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
13 wedstrijden (waarvan 6 basis), 5 goals, 2 assists. Zo slecht is dat ook weer niet.
Ik motiveer ze.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:29 schreef GGMM het volgende:
User @:wotte toont zich een hele slechte verliezer
Nou speelt anders nog steeds fantastisch in Turkije, basisspeler en 13 doelpunten + 16 assists.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:34 schreef Black-Death het volgende:
Tadic moeten we toch niet meer willen man..
Farioli mag prima blijven maar wel wat aanvallender spelen aub. Moet ie er wel de spelers voor krijgen
Akpom terug heb ik niet zoveel problemen mee (afhankelijk van welk soort idioot Mislintat contract die heeft).quote:
je zou zeggen dat er een middenweg is. Farioli lijkt het cattenaccio te willen voortzetten, bestuur wil het aanvallende van de gloriejaren terug. Dat laatste wil iedereen maar gaat nou eenmaal niet zo snelquote:Op zondag 18 mei 2025 19:34 schreef Black-Death het volgende:
Tadic moeten we toch niet meer willen man..
Farioli mag prima blijven maar wel wat aanvallender spelen aub. Moet ie er wel de spelers voor krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |