Dank! Een 2e positie is prachtig voor Ajax op dit moment. Perisic hadden ze nooit moeten afwijzen uiteraard. Heerlijke speler!quote:Op zondag 18 mei 2025 16:43 schreef Buitendam het volgende:
Gefeliciteerd met de tweede plaats en ontzettend bedankt voor het afwijzen van Perisic
Omdat hij denkt dat men omwille van leedvermaak zijn verdriet van dichtbij in beeld wil brengenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
jullie moeten je kapoet schamen
negen voorsprong weggeven
dan ben je gewoon een waardeloze club
met die italiaan volgend seizoen ook als trainer verwacht ik niet veel betere prestaties enzovoort
Dan had hij zich niet als een totaaldebiel moeten gedragenquote:Op zondag 18 mei 2025 16:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat men omwille van leedvermaak zijn verdriet van dichtbij in beeld wil brengen
De echte schande van dit seizoen is dat Feyenoord onder Ajax is geëindigd.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
met die italiaan volgend seizoen ook als trainer verwacht ik niet veel betere prestaties enzovoort
Tja, op kwaliteit gaat Ajax het niet redden in ieder geval. Zowel Feyenoord als PSV hebben gewoon meer kwaliteit. Je weet uiteraard niet wat er allemaal gaat gebeuren op de transfermarkt, maar ik zie dit Ajax volgend jaar niet meerstrijden voor de titel eerlijk gezegd.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef William_Papadin het volgende:
Op naar volgend seizoen, dit seizoen gauw vergeten
Feyenoord eigenlijk het beste dus. Zowel PSV als Ajax moeten zich kapot schamen voor het weggeven van een voorsprong van 9 punten.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat Feyenoord derde wordt in een jaar waar PSV en Ajax door de ondergrens zakken is eigenlijk het meest bizarre. Die hebben echt een enorme kans laten liggen.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Feyenoord eigenlijk het beste dus. Zowel PSV als Ajax moeten zich kapot schamen voor het weggeven van een voorsprong van 9 punten.
heeft alles te maken gehad met zware wedstrijden in de CL en de vele blessuresquote:Op zondag 18 mei 2025 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat Feyenoord derde wordt in een jaar waar PSV en Ajax door de ondergrens zakken is eigenlijk het meest bizarre. Die hebben echt een enorme kans laten liggen.
Ajax presteert boven de kwaliteiten van de selectie. Dat is gewoon een prestatie. Wat Feyenoord dit jaar heeft gedaan is beschamend, dit had een zekere tweede plek moeten zijn.
Dat blijft uiteraard gissen, maar je werd dit seizoen ook als 3e ploeg 2e.quote:Op zondag 18 mei 2025 16:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, op kwaliteit gaat Ajax het niet redden in ieder geval. Zowel Feyenoord als PSV hebben gewoon meer kwaliteit. Je weet uiteraard niet wat er allemaal gaat gebeuren op de transfermarkt, maar ik zie dit Ajax volgend jaar niet meerstrijden voor de titel eerlijk gezegd.
KutMislinratquote:Op zondag 18 mei 2025 17:14 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk dat de penningmeester bij Ajax alleen maar blij is dat ze alle kampioensbonussen nu niet uit hoeven te keren. En dan eventueel ook nog aan verhuurde spelers etc. Dat loopt toch ik in de miljoenen.
Ik hoop het ook, maar volgens mij is Ajax financieel ook nog altijd behoorlijk beperkt in de mogelijkheden? Tenminste ik kan mij herinneren zulke woorden van Kroes meermaals te hebben gezien in de media. Het beeld dat ik er toch bij kreeg is dat PSV en Feyenoord op dit moment meer mogelijkheden hebben.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat blijft uiteraard gissen, maar je werd dit seizoen ook als 3e ploeg 2e.
Wel benieuwd naar de transferzomer, hopelijk kunnen ze een aardige stap zetten.
Donder toch opquote:Op zondag 18 mei 2025 17:12 schreef Parafernalia het volgende:
Toch gefeliciteerd met de 2e plek! Dat had niemand verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |