Maar dan ook echt per direct en gelijk verdwijnenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen groene asperges met Parmezaanse kaas bestellen.
Ze was van de week jarig, maar nog niet gevierd.quote:
U kunt mij vinden door naar de lempen boven u te kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan ook echt per direct en gelijk verdwijnen
Wat zit er op het broodquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, voor lunch
Heb nu vers brooden KOFFIE
Ja, maar dan ga je me uitlachen.quote:
hmm nodigt ze dan geen mensen uit ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze was van de week jarig, maar nog niet gevierd.
Hoezo zou ik je daarom uitlachenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je me uitlachen.
quote:
Thaise zwervers extra light.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok op abrikozenjam met augurk.
Ja, omdat er geen beleg op zitquote:
Spinazie en feta klinkt dan ook eigenlijk wel lekker. Ik moet mijn pizza horizon eens uitbreiden blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zekerZe hebben 1 zaak op Koh Phangan , das eigenlijk een vegan indier. Maar die hebben paar maanden terug een pizza oven gekocht. En maken ze dus vegi pizza's . Je zou denken wat saai maar ze zijn zo lekker. Mijn favo is met spinazie en feta.
En de zaak is van een israelier.
Dat knapperige verse korstjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat er geen beleg op zit
Vers brood eet ik liever zonder iets.![]()
Als het brood wat ouder is dan gooi ik er wel beleg op
Wat super zuur ruiktquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat zieke Afrikaanse gehakt uit 1998.
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n beetje het hele lekkerste aan het broodquote:
Oh dat vind ik niet gek hoor, vers brood is zonder beleg ook lekker. Ook met stokbrood als je dat haalt en het is nog net een beetje warm, dat is zonder iets er op veruit het lekkerstquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet te weinig stokbrood, ondanks dat ik het wel erg lekker vindquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet gek hoor, vers brood is zonder beleg ook lekker. Ook met stokbrood als je dat haalt en het is nog net een beetje warm, dat is zonder iets er op veruit het lekkerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |