Ja dat!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
Waarom gaan die Edith en man dan niet hard aan de slag in die slaapkamer?
Bedoel je die kleding”kast”. Is niet eens voor de camping. Ik heb dat ding van Ikea in de berging staan en zo moeilijk was het niet. ALS JE DE HANDLEIDING VOLGT…..quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:39 schreef TaMieke het volgende:
OMG. Ze kan niet eens een campingding in elkaar zettenhoeven ze geen badkamer te maken ofzo??
Om eerlijk te zijn denk ik dat zij hem veel leuker vindt dan andersom... ook gisteren met dat plastic vouwen; zij maakt er een grapje van en hij reageert gewoon nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik verbaasde me trouwens over dat Mark helemaal niet reageerde toen Heidy over die snoeren viel en keihard op haar snufferd ging... Geen enkele reactie! Niet echt zorgzaam...
Ikea is nooit moeilijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:05 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Bedoel je die kleding”kast”. Is niet eens voor de camping. Ik heb dat ding van Ikea in de berging staan en zo moeilijk was het niet. ALS JE DE HANDLEIDING VOLGT…..
Enige was veel druk op de stokken wat lastig was.
Ja, dat viel mij ook op.... Ze was toen eigenlijk best charmant, maar hij deed helemaal niet meequote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat zij hem veel leuker vindt dan andersom... ook gisteren met dat plastic vouwen; zij maakt er een grapje van en hij reageert gewoon niet
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook op.... Ze was toen eigenlijk best charmant, maar hij deed helemaal niet mee
De uitzending nog niet gezien, maar dit vond ik ook al. Heidi adoreert die *pipo*, zo lijkt het op beeld. Snap niet wat zij in hem ziet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Geef je jolige dame even een kus, dacht ik toen
Het is wel een man die stevig in zijn schoenen staat. Sommigen vallen daarvoorquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De uitzending nog niet gezien, maar dit vond ik ook al. Heidi adoreert die *pipo*, zo lijkt het op beeld. Snap niet wat zij in hem ziet.
HAHAHAHAHAHA, sorry, moet even heel hard lachen, bij de eerste confrontatie met Ray leek ie allesbehalve stevig in zijn schoenen, eerder het droplulletje van de maand.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is wel een man die stevig in zijn schoenen staat. Sommigen vallen daarvoor
Vooral veel geblaat en weinig wolquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA, sorry, moet even heel hard lachen, bij de eerste confrontatie met Ray leek ie allesbehalve stevig in zijn schoenen, eerder het droplulletje van de maand.
Precies! Loop ook met die zeilpunten naar haar toe en geef haar een stevige pakkerd! En lach er ff bij!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Geef je jolige dame even een kus, dacht ik toen
Ja... ik had het echt even met d'r van doen toen...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies! Loop ook met die zeilpunten naar haar toe en geef haar een stevige pakkerd! En lach er ff bij!
Omdat Edith erg houdt van andermans geld uitgeven. 90.000 Euro is best veel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
Waarom gaan die Edith en man dan niet hard aan de slag in die slaapkamer?
Shoppen is iig iets dat zij kanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat Edith erg houdt van andermans geld uitgeven. 90.000 Euro is best veel.
Nou ja... 'stevig in de schoenen staan....". Dat lijkt zo, want bij een beetje kritiek begint ie al te jammeren....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is wel een man die stevig in zijn schoenen staat. Sommigen vallen daarvoor
Het is een snoever.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja... 'stevig in de schoenen staan....". Dat lijkt zo, want bij een beetje kritiek begint ie al te jammeren....
Hij heeft een grote mond en intimideert mensen, als je daar op valt, tja...
Ik weet het niet goed te verwoorden...hij doet interessant of zo...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja... 'stevig in de schoenen staan....". Dat lijkt zo, want bij een beetje kritiek begint ie al te jammeren....
Hij heeft een grote mond en intimideert mensen, als je daar op valt, tja...
Ja... begrijp niet waarom ze zich opgegeven hebben en dat ze gekozen zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Die meisjes kunnen niets. Echt helemaal niets.
Dat klinkt alsof ze een keihard glamour-woman isquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat Edith erg houdt van andermans geld uitgeven. 90.000 Euro is best veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |