Geen idee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:34 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Bij Marit en Roelie hangen de uitlijnblokjes voor het plafond ook al klaar. Ik dacht dat het beneden wel monumentaal was en dan bij de bovenverdieping niet? (Of andersom)
Dat dus!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Topics lopen storm, hahahaha
In ieder geval vind ik ook de hoogte soms mooi, maar in kleine ruimtes juist weer raar, lig je in bed, moet je met een verrekijker het plafond opzoeken. Drie bij drie en vijf meter hoog.
Dankquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goeie TT!![]()
Al zijn Faisel & Chris het er niet mee eens. Want alles komt goed
Die wordt de hele tijd op de hoogte gehouden hoor. Het is immers een prestigeproject voor haar gemeente.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Die burgemeester schrikt zich scheel als ze het ziet.
Hahaha ja die weet niet wat ze in huis gehaald heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Die burgemeester schrikt zich scheel als ze het ziet.
Hm ja klinkt behoorlijk aannemelijk jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die wordt de hele tijd op de hoogte gehouden hoor. Het is immers een prestigeproject voor haar gemeente.
Bovendien is 'haar' monumentencommissie op bezoek geweest en die vertellen echt wel door wat de situatie is..
En ik denk ook dat de opper-projectleider van dit pand regelmatig contact heeft met de gemeente (en dus de burgemeester)
Hij/ze willen teveel lijken op die stylisten van Australië en NZquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
Hier moest ik dan wel weer om lachen. Mark: "Ja, makelaar Tim met zijn mooie schoenen, het is je eigen schuld, ik zou dat anders verwoorden, het is je eigen verantwoordelijkheid." Lag dubbel, hij keek in de spiegel.
Makelaar Tim, brrrr, die mag ook wel wegblijven.
Oh, haha, die series nooit gezien. Maar deze twee zijn wel karikaturen van hunzelf. Bij die Tim zou ik nooit een huis kopen en die Eva moet extra betalen om hier een interieuradvies te geven.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij/ze willen teveel lijken op die stylisten van Australië en NZ
Zijn die ook zo bot en onbeschoft dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij/ze willen teveel lijken op die stylisten van Australië en NZ
Ja, maar op een leukere manierquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zijn die ook zo bot en onbeschoft dan?
Op sommige punten had ze wel.. een punt. Bijvoorbeeld dat E&W dat bed tegen het zonlicht in hadden staan...(hoe verzin je dat..).quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, haha, die series nooit gezien. Maar deze twee zijn wel karikaturen van hunzelf. Bij die Tim zou ik nooit een huis kopen en die Eva moet extra betalen om hier een interieuradvies te geven.
En dan wilden ze ook nog een beeld neerzetten...dan voel je toch bekekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op sommige punten had ze wel.. een punt. Bijvoorbeeld dat E&W dat bed tegen het zonlicht in hadden staan...(hoe verzin je dat..).
Ja, dat leek ook nergens naar, wakker worden met een of ander beeld, viel mij best wel tegen van dit stel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op sommige punten had ze wel.. een punt. Bijvoorbeeld dat E&W dat bed tegen het zonlicht in hadden staan...(hoe verzin je dat..).
Dat vond ik ook, als je toch die hoogte hebt, maak daar dan soort vides in, maar ja, geen idee of dat mocht.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:56 schreef d.k. het volgende:
Dus V&N kiezen bewust een bed van 160 omdat je met een 180 er niet naast kan staan en dan is dat te smal? Je kan ook het appartement net groter maken. Sowieso, het is jammer dat de gehele indeling al vastgelegd is, nu je standaard keuzes. Terwijl je juist ook de hoogte had kunnen benutten door te werken met vides of podia voor opbergruimte. Want dat werd dan wel benoemd, te weinig kastruimte. En dat hadden de kunstenaars dan weer wel, maar dan werd de kamer zo donker. Kan aan mij liggen maar ik heb liever licht bij mijn kledingkast dan bij mijn bed. En de muren lenen zich nou eenmaal niet voor een kast...
Beetje jammer dus van meneer de makelaar en mevrouw de stylist. Ik vraag me ook echt af wat in hun ogen de doelgroep is van de appartementen.
Meestal niet, dit soort programma's kennendequote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vorig jaar was het vanaf week een duidelijk wie er gingen winnen
Eens zien of Naomi en Victor (zo heten ze toch?) met de winst vandoor gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |