abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217658274
Van bouwval naar winst.
Ook in 2025 is Het Blok terug bij NET5!
Vanaf maandag 28 april start deze verbouw-reality en gaan zes koppels met elkaar de strijd aan om hun eigen bouwval, kamer voor kamer, op te leveren. De koppels krijgen in Het Blok niet zeven, maar tien weken de tijd om hun toegewezen bouwval om te toveren tot een droomhuis. Binnen het budget en natuurlijk met strakke deadlines!
De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.
In tegenstelling tot het voorgaande seizoen ligt het kluspand niet in de Randstad, maar in Grave, Noord-Brabant. Het kluspand is het mooie rijksmonument Katrien. Het pand, gebouwd in 1835 door de regenten van het Catharinagasthuis, deed jarenlang dienst als rusthuis en klooster. Nu mogen 6 koppels de hele boel even verbouwen.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Niet alleen is dit een opwekker voor reality: het team dat het beste presteert, wint voordelen. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
Het programma wordt gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur. De voice-over is weer zoals vanouds van Harm Edens.
De koppels!

pi_217658311
Topics lopen storm, hahahaha

In ieder geval vind ik ook de hoogte soms mooi, maar in kleine ruimtes juist weer raar, lig je in bed, moet je met een verrekijker het plafond opzoeken. Drie bij drie en vijf meter hoog. :D
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:39:23 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217658320
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:34 schreef KnutselKoningin het volgende:

[..]
Bij Marit en Roelie hangen de uitlijnblokjes voor het plafond ook al klaar. Ik dacht dat het beneden wel monumentaal was en dan bij de bovenverdieping niet? (Of andersom)
Geen idee.
pi_217658326
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Topics lopen storm, hahahaha

In ieder geval vind ik ook de hoogte soms mooi, maar in kleine ruimtes juist weer raar, lig je in bed, moet je met een verrekijker het plafond opzoeken. Drie bij drie en vijf meter hoog. :D
Dat dus!

Ook leuk als je een plafondlamp moet vervangen :+
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:42:56 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217658361
Die burgemeester schrikt zich scheel als ze het ziet.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:43:03 #6
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217658364
Goeie TT! ^O^

Al zijn Faisel & Chris het er niet mee eens. Want alles komt goed :muziek:
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217658370
Tsja, ik vind dat het programma die monumentenzorg commissie beter had moeten managen.

Maar als het niet gaat kan je de handdoek in de ring gooien of je kiest een vloer die bij beide kleurencombinaties zou passen. Die kledingkasten waren ook gewoon van de ikea, ik neem aan dat daar nog een ombouw omheen moest ofzo? Dit zag er ook heel onaf uit.
pi_217658379
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goeie TT! ^O^

Al zijn Faisel & Chris het er niet mee eens. Want alles komt goed :muziek:
Dank ;)

En het lijkt me wel fijn om zo chill te zijn
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:44:46 #9
124676 RobertoCarlos
pi_217658380
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Die wordt de hele tijd op de hoogte gehouden hoor. Het is immers een prestigeproject voor haar gemeente.
Bovendien is 'haar' monumentencommissie op bezoek geweest en die vertellen echt wel door wat de situatie is..
En ik denk ook dat de opper-projectleider van dit pand regelmatig contact heeft met de gemeente (en dus de burgemeester)
pi_217658383
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Hahaha ja die weet niet wat ze in huis gehaald heeft
pi_217658395
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Die wordt de hele tijd op de hoogte gehouden hoor. Het is immers een prestigeproject voor haar gemeente.
Bovendien is 'haar' monumentencommissie op bezoek geweest en die vertellen echt wel door wat de situatie is..
En ik denk ook dat de opper-projectleider van dit pand regelmatig contact heeft met de gemeente (en dus de burgemeester)
Hm ja klinkt behoorlijk aannemelijk ja
pi_217658438
Hier moest ik dan wel weer om lachen. Mark: "Ja, makelaar Tim met zijn mooie schoenen, het is je eigen schuld, ik zou dat anders verwoorden, het is je eigen verantwoordelijkheid." Lag dubbel, hij keek in de spiegel.

Makelaar Tim, brrrr, die mag ook wel wegblijven.
pi_217658455
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:49 schreef Firuze60 het volgende:
Hier moest ik dan wel weer om lachen. Mark: "Ja, makelaar Tim met zijn mooie schoenen, het is je eigen schuld, ik zou dat anders verwoorden, het is je eigen verantwoordelijkheid." Lag dubbel, hij keek in de spiegel.

Makelaar Tim, brrrr, die mag ook wel wegblijven.
Hij/ze willen teveel lijken op die stylisten van Australië en NZ
pi_217658485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh, haha, die series nooit gezien. Maar deze twee zijn wel karikaturen van hunzelf. Bij die Tim zou ik nooit een huis kopen en die Eva moet extra betalen om hier een interieuradvies te geven. _O-
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:56:17 #15
124676 RobertoCarlos
pi_217658489
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zijn die ook zo bot en onbeschoft dan?
pi_217658494
Dus V&N kiezen bewust een bed van 160 omdat je met een 180 er niet naast kan staan en dan is dat te smal? Je kan ook het appartement net groter maken. Sowieso, het is jammer dat de gehele indeling al vastgelegd is, nu je standaard keuzes. Terwijl je juist ook de hoogte had kunnen benutten door te werken met vides of podia voor opbergruimte. Want dat werd dan wel benoemd, te weinig kastruimte. En dat hadden de kunstenaars dan weer wel, maar dan werd de kamer zo donker. Kan aan mij liggen maar ik heb liever licht bij mijn kledingkast dan bij mijn bed. En de muren lenen zich nou eenmaal niet voor een kast...

Beetje jammer dus van meneer de makelaar en mevrouw de stylist. Ik vraag me ook echt af wat in hun ogen de doelgroep is van de appartementen.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217658496
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:56 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Zijn die ook zo bot en onbeschoft dan?
Ja, maar op een leukere manier
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:57:26 #18
124676 RobertoCarlos
pi_217658498
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, haha, die series nooit gezien. Maar deze twee zijn wel karikaturen van hunzelf. Bij die Tim zou ik nooit een huis kopen en die Eva moet extra betalen om hier een interieuradvies te geven. _O-
Op sommige punten had ze wel.. een punt. Bijvoorbeeld dat E&W dat bed tegen het zonlicht in hadden staan...(hoe verzin je dat..).
pi_217658509
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Op sommige punten had ze wel.. een punt. Bijvoorbeeld dat E&W dat bed tegen het zonlicht in hadden staan...(hoe verzin je dat..).
En dan wilden ze ook nog een beeld neerzetten...dan voel je toch bekeken
pi_217658524
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ja, dat leek ook nergens naar, wakker worden met een of ander beeld, viel mij best wel tegen van dit stel.
pi_217658539
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:56 schreef d.k. het volgende:
Dus V&N kiezen bewust een bed van 160 omdat je met een 180 er niet naast kan staan en dan is dat te smal? Je kan ook het appartement net groter maken. Sowieso, het is jammer dat de gehele indeling al vastgelegd is, nu je standaard keuzes. Terwijl je juist ook de hoogte had kunnen benutten door te werken met vides of podia voor opbergruimte. Want dat werd dan wel benoemd, te weinig kastruimte. En dat hadden de kunstenaars dan weer wel, maar dan werd de kamer zo donker. Kan aan mij liggen maar ik heb liever licht bij mijn kledingkast dan bij mijn bed. En de muren lenen zich nou eenmaal niet voor een kast...

Beetje jammer dus van meneer de makelaar en mevrouw de stylist. Ik vraag me ook echt af wat in hun ogen de doelgroep is van de appartementen.
Dat vond ik ook, als je toch die hoogte hebt, maak daar dan soort vides in, maar ja, geen idee of dat mocht.
pi_217658558
En oja, die kortsluiting kwam gewoon doordat Victor zelf veel te veel drogers op een groep had gezet, later zei hij dat nog tegen Naomi, zet die droger maar weg anders klapt de boel weer in elkaar.
pi_217658566
Vorig jaar was het vanaf week een duidelijk wie er gingen winnen

Eens zien of Naomi en Victor (zo heten ze toch?) met de winst vandoor gaan
pi_217658573
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vorig jaar was het vanaf week een duidelijk wie er gingen winnen

Eens zien of Naomi en Victor (zo heten ze toch?) met de winst vandoor gaan
Meestal niet, dit soort programma's kennende })
pi_217658612
Zo'n vloerverwarming, he, bouwpakket met een paar meter tuinslang door een stuk piepschuim bedekt met aluminium. Geen idee of het werkt, hoor, maar het ziet er zo niet uit dat dat jaren meegaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')