dan weten we wat we kunnen doen....quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over een week Ess klagen over overlast in huis door lieveheersbeestjes.
Hier ook wel eens onverklaarbaar waar ze vandaan kwamen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
In mijn vorige huis heb ik weleens eens een lieveheersbeestjes invasie gehad binnen
Zo erg was dat niet
Nouja, als er hier straks een invasie is dan is het niet zo onverklaarbaaequote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wel eens onverklaarbaar waar ze vandaan kwamen.
krijgen we nog een livestream of timelapse van dit bloedbad?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
Er stond bij dat die zakjes het beste lekker dichtbij de geïnfecteerde planten moesten
Dus 3 zakjes gewoon direct in een helleborus gezet
Uhm, was het niet van plan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen we nog een livestream of timelapse van dit bloedbad?
Ik plaats wel af en toe een update over de hoeveelheid bladluisquote:
alwéér!!quote:
En dan gaat het alleen nog maar om een stukje informatie.quote:
TTquote:
die oranje wil je nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef drakin het volgende:
Ik dacht zondag tijdens een wandeling met vrienden, leuk een lieveheersbeestje, beetje meer oranje. Begon dat beestje me te bijten!
Blijkt er een Aziatische soort hier nu voor te komen die helemaal niet zo lief is
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat lijkt me echt mega chill
Bekijk deze YouTube-video
ik had deze op
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:45 schreef drakin het volgende:
Ik dacht zondag tijdens een wandeling met vrienden, leuk een lieveheersbeestje, beetje meer oranje. Begon dat beestje me te bijten!
Blijkt er een Aziatische soort hier nu voor te komen die helemaal niet zo lief is
Dat weet ik nu, maar die terroriseert nu de boelquote:
Oeiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt bizar. Er zijn 6 van de ruim 100 tafeltjes bezet bij het AYCE buffet vandaag. Heel veel gerechten zijn er ook gewoon niet. Personeel staat te knokken om wakker te blijven. Erg matig allemaal. En of het nou door die feestdag komt of dat er gewoon niemand op die schuit zit, geen idee. Gaan we vanzelf zien. Maar dit is niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |