Ushuaiaiaiaiaaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaaiaiaiaiaaiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ontspanje, ontspanje, ontspanje, in Spanje schijnt altijd de zon.
Kom jij eens naar F1quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ontspanje, ontspanje, ontspanje, in Spanje schijnt altijd de zon.
Verder ben je goed gezond?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ushuaiaiaiaiaaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaaiaiaiaiaai
Zeg het hem Stigquote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verder ben je goed gezond?
Ik merk hetquote:
Nu pas? Mankeer jij iets aan je ogen?quote:
Als iedereen zo denkt heeft hij nooit pauze.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet hij maar als ik mijn pakketje heb
Pauze moet je verdienenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt heeft hij nooit pauze.
Pakketjes man is hier net weg, heeft even een bakkie koffie gedronken. Zat buiten en dacht laat ik hem eens een bakkie koffie aan bieden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt heeft hij nooit pauze.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pakketjes man is hier net weg, heeft even een bakkie koffie gedronken. Zat buiten en dacht laat ik hem eens een bakkie koffie aan bieden.
De postbode belt altijd hier aan als h ij drinken wil, meestal in de zomer doet hij dat een paar keer. Ff flesje vullen met koud water en dan weer weg
Ja die mensen zitten of lopen de hele dag in die hitte. Het minst wat je kan doen is ze ff wat drinken geven of hun flesje vullen met koud water. Als ze geluk hebben krijgen ze een ijsje Maar 9 van de 10 wijzen dat af omdat ze met de pakketjes/post zitten. Echt pauze willen ze ook niet houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat is zo nice.
Vroegah kreeg ik ook van alles aangeboden
Kamelen, Space Shuttles, kikkers, vorken, brandnetels, eilanden, hompen varkenshaas, tanden en Mogu Mogu?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat is zo nice.
Vroegah kreeg ik ook van alles aangeboden
Vroegah kregen ze dat van de werkgever, maar dat zit er tegenwoordig niet meer inquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die mensen zitten of lopen de hele dag in die hitte. Het minst wat je kan doen is ze ff wat drinken geven of hun flesje vullen met koud water. Als ze geluk hebben krijgen ze een ijsje Maar 9 van de 10 wijzen dat af omdat ze met de pakketjes/post zitten. Echt pauze willen ze ook niet houden.
Ja ik ook, dusquote:
Ik heb boeken aan notities!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu pas? Mankeer jij iets aan je ogen?
O echt, dat is ook echt het eerste waar ze dan op bezuinigen hequote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah kregen ze dat van de werkgever, maar dat zit er tegenwoordig niet meer in
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kamelen, Space Shuttles, kikkers, vorken, brandnetels, eilanden, hompen varkenshaas, tanden en Mogu Mogu?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
Al was Madame Vastra best oke @:dezwabber
Helaas wel en flesjes drinken lijkt me echt zo ongeveer het minste wat je je werknemers kan aanbiedenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, dat is ook echt het eerste waar ze dan op bezuinigen he
Nou doeiquote:
DOEIquote:
Ik vind mezelf niet raar, anderen zijn raarquote:
En ik ben gewoon productief aan het doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook, dus
[..]
Ik heb boeken aan notities!
Hedwig heeft even een update nodig.quote:
Uh huh.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik ben gewoon productief aan het doen
SCHREEUW NIET ZO.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOEI
IK HOEF NIET MEER TE TANKEN
Waar kan ik die downloaden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hedwig heeft even een update nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop