SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja begrijpelijk, dan is het wel wat makkelijkerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet élke dag, maar zou denk ik wel een abonnement hebben.
Ownoes.quote:
Dat hoop ik wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoes.
Wel voldoende water gedronken, Luc?
Bijna weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bijzonder ontopic liedje welquote:
Ben je nou jezelf aan het quoten?quote:
Ja volgende keer mag jij weer hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat iemand anders het topic mag openen
Nee, hoeft niet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nou jezelf aan het quoten?
Ja ik weet hoe leuk jij dat vindt, dat gun ik je welquote:
Dan heb ik het toch goed gezienquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Laat de race om een nieuwe TT beginnen!
3
2
1
GO!
Mijn manager gunt mij en mijn collega's ook van alles en meestal als ze dingen aan mensen gunt, dan zijn het verbeterpuntjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe leuk jij dat vindt, dat gun ik je wel
Ja, pls noquote:
Echt een prachtig onderwerp waaruit je kan halen dat mensen iets te diep in een Trumpbubbel zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met 15 min fietsen ben ik Wageningen uit. En dat is een slecht iets volgens de wappies?
Die arme knul moet soms ook even pauze houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
De bezorger beweegt al heel lang niet
Doet hij maar als ik mijn pakketje hebquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Die arme knul moet soms ook even pauze houden.
Heb je hem naast het stalken nu ontvoerd en vastgebonden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Die heeft zijn tracker uitgezet omdat die doorheeft dat die wordt gevolgd door een rare muisquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gek niet raar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft zijn tracker uitgezet omdat die doorheeft dat die wordt gevolgd door een rare muis
Ontspanje, ontspanje, ontspanje, in Spanje schijnt altijd de zon.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ONTSPANJE
* Doet dansje
@:uitstraling
@:kwiwi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |