SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 16-05-2025 12:44:43 ]Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ooooh, dan is het goedquote:
Ik heb alleen onthouden dat sneren jegens mij niet kunnen
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ze is er zelf van geschrokkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:37 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
@:lovely toch
Ze is er ook gelijk maar vandoor.
Nee verre van datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee nee, niet goed onthoudenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh, dan is het goed
Ik heb alleen onthouden dat sneren jegens mij niet kunnen![]()
![]()
Geen sneer, maar een vaststellingquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het over sneren naar je zelf kan niet,quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh, dan is het goed
Ik heb alleen onthouden dat sneren jegens mij niet kunnen
Berigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Yeah
Ja, dat heb ik geïnterpreteerd als geen sneren jegens mijquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het over sneren naar je zelf kan niet,
Oke, dan houden we die erinquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik geïnterpreteerd als geen sneren jegens mij
Mijn nieuwe titel, Dot de sneerdsterquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:44 schreef JustinK het volgende:
Dot is toch ook wel de grootste sneerderd hier in DTS ook he
Dat was een wonderquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zag je twee beren broodjes sneren?![]()
O het was een wonder dat twee beren sneren konden....quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zag je twee beren broodjes sneren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou nou ik kan nog wel wat namen noemenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:44 schreef JustinK het volgende:
Dot is toch ook wel de grootste sneerderd hier in DTS ook he
Dat kanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, een net geknipte maar niet gevijlde nagel?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik GG was had ik me in mn koffie verslikt
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:aeque kijk dit dan
En toen dacht je, wat zegt Lovely nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg alleen wat ik zelf vaststel en dat is dat Jussie de grootste slijmerd hier in DTS isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou nou ik kan nog wel wat namen noemen![]()
Niet negatief, maar hij weet de vrouwtjes wel om zijn vingertje te wikkelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja net zoals met slijmerdsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou nou ik kan nog wel wat namen noemen![]()
![]()
Ja het zoete lieve onschuldige vrouwtje komt uit haar harnas dacht ik nadat ik opgezocht had wat het wasquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
En toen dacht je, wat zegt Lovely nou weer
Zelfs net lange nagels?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik zelf vaststel en dat is dat Jussie de grootste slijmerd hier in DTS is![]()
Niet negatief, maar hij weet de vrouwtjes wel om zijn vingertje te wikkelen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Omdat ik het filmpje van die vrouw had gezien, anders wist ik het ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel verbaasd dat Lovely dit weet, zo lijkt zo onschuldig, maar o wee
Je bent wel een lieve slijmerd hoorquote:
Moest nog douchenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:37 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
@:lovely toch
Ze is er ook gelijk maar vandoor.
Zelfs dat weet hij nog te verzachten denk ikquote:
Smooth operatorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs dat weet hij nog te verzachten denk ikI'm surrounded by morons!
Ja dat snap ik na jou uitspraak, je werd zeker......... en ...... toen ging je ..... en toen moet je douchenquote:
Haha maar ik denk dat iedereen dat al wel heeft vastgesteldquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik zelf vaststel en dat is dat Jussie de grootste slijmerd hier in DTS is![]()
Niet negatief, maar hij weet de vrouwtjes wel om zijn vingertje te wikkelen.
Maar denk dat ik liever geslijm dan gesneer heb wel
Ik een sneer en jij een sneer, ze sneren we samen de maand rondquote:
Snap ik na al die vieze opmerkingen.:Pquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nou zo onschuldig ben ik ook weer niet hoor..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zoete lieve onschuldige vrouwtje komt uit haar harnas dacht ik nadat ik opgezocht had wat het was"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zo onschuldig ben ik ook weer niet hoor..![]()
![]()
Zeker weten, het is altijd vrolijk en gezellig met Jussiequote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar ik denk dat iedereen dat al wel heeft vastgesteld
Maar denk dat ik liever geslijm dan gesneer heb wel
Af en toe een sneertje naar mij, maar dat kan ik wel hebben van hem
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zo onschuldig ben ik ook weer niet hoor..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm... Nu draai je het om hequote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten, het is altijd vrolijk en gezellig met Jussie
Af en toe een sneertje naar mij, maar dat kan ik wel hebben van hem![]()
![]()
Nee neequote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik na jou uitspraak, je werd zeker......... en ...... toen ging je ..... en toen moet je douchen
Ik krijg ook af en toe wel een sneer van hem, maar zijn grapjes, til ik niet te zwaar aanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten, het is altijd vrolijk en gezellig met Jussie
Af en toe een sneertje naar mij, maar dat kan ik wel hebben van hemWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wil je ruziequote:
Ik trek mij er sowieso nooit iets van aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik krijg ook af en toe wel een sneer, maar zijn grapjes, til ik niet te zwaar aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het gebruik van het woord pens altijd maar verwarrendquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit met mijn pens in de zon. Jullie ook?
Hey KW nee maar moet zo wel de hond uitlaten ga ik wel in de zonquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit met mijn pens in de zon. Jullie ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij las wat ik ook eerst las. Een I er tussen🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van het woord pens altijd maar verwarrendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met jou altijd. Lekker rollebollen door de veldenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verdenk mannen er altijd van dat ze expres het woord pens gebruikenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij las wat ik ook eerst las. Een I er tussen🤣🤣🤣
Waar denk jij dan aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van het woord pens altijd maar verwarrend![]()
Ook lekker toch. Ik ben van plan goed door te bakken vandaagquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW nee maar moet zo wel de hond uitlaten ga ik wel in de zon![]()
Oke dan zit ik met mijn pensje in de zonquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mannen met een hele dikke bierbuik natuurlijk!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mannen met een hele dikke bierbuik natuurlijk!
Ja, dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke dan zit ik met mijn pensje in de zon
Daar heb ik extra veel vanquote:
Kn j bst wl ns glk n hbbnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik verdenk mannen er altijd van dat ze expres het woord pens gebruikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede smaak heeft je vrouw danquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een van de favorieten van mijn vrouw
Ik hou er niet van om in die brandende zon te zitten. Ik zit dan liever in de schaduwquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker toch. Ik ben van plan goed door te bakken vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO had ik je ook wel voorgesteldquote:![]()
Dikke pens eigenaar meldt zich.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hey dikke pens eigenaarquote:
Hey youWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello helloWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: