Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat de staging Claude is, en Claude is de staging. En dat is op zich goed, maar dan had het alsnog wel wat strakker gekund. Waarom zit die spiegel pas aan het eind? Dat beeld is goud, maar het lijkt wel of we te bang zijn om makkelijk te scoren. Niet te moeilijk doen, Claude + jongetje = emotie, dus uitmelken die hap.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Nederlandse staging *in dit veld van deelnemers* echt een verademing. En ik denk veel kijkers ook. Even een lieflijke streling van de zintuigen en je hart ipv de keiharde aanslag daarop van vele anderen.
- het begin is geweldig met die paar seconden stilte
- de kleuren zijn donker en warm en sfeervol ipv al het kille koude van de rest
- de camera op z'n lip zo close werkt heel goed bij Claude want zijn uitstraling is een van z'n allersterkste punten
- de spiegel is een fantastische zet
Dus er is óók veel positief aan deze staging.
Had men hier liever volop dans en moderner enzo gezien? Snap ik ook zeker. Maar hadden we dan (even eerlijk) net zo opgevallen tussen alle kleurnen veel en dans en dingen van alle anderen? Mwah...
Eens hoor! Had idd ook best aan het begin gekund. Maar ik ben ook wel een beetje dol op dít begin haha.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat de staging Claude is, en Claude is de staging. En dat is op zich goed, maar dan had het alsnog wel wat strakker gekund. Waarom zit die spiegel pas aan het eind? Dat beeld is goud, maar het lijkt wel of we te bang zijn om makkelijk te scoren. Niet te moeilijk doen, Claude + jongetje = emotie, dus uitmelken die hap.
Ik denk toch wel weer achtstequote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:58 schreef Momo het volgende:
[poll=8880]
Waar gaat Claude eindigen ? (max. aantal opties in de poll dus zo gedaan).
Ik vind de staging mooi, maar voor de gemiddelde kijker eerlijk gezegd niet zo enorm anders dan bijv Frankrijk: hetzelfde begin, vergelijkbare kleursetting, ook een spiegel op het eind.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Nederlandse staging *in dit veld van deelnemers* echt een verademing. En ik denk veel kijkers ook. Even een lieflijke streling van de zintuigen en je hart ipv de keiharde aanslag daarop van vele anderen.
- het begin is geweldig met die paar seconden stilte
- de kleuren zijn donker en warm en sfeervol ipv al het kille koude van de rest
- de camera op z'n lip zo close werkt heel goed bij Claude want zijn uitstraling is een van z'n allersterkste punten
- de spiegel is een fantastische zet
Dus er is óók veel positief aan deze staging.
Had men hier liever volop dans en moderner enzo gezien? Snap ik ook zeker. Maar hadden we dan (even eerlijk) net zo opgevallen tussen alle kleurnen veel en dans en dingen van alle anderen? Mwah...
Eens, ik had echt gehoopt dat het optreden bij Eva een test was voor de staging. Misschien wilden ze dat ook, maar mocht regen niet van Avrotros.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:06 schreef Saboo het volgende:
Ik vond de videoclip en de staging bij Eva zo vet gedaan!![]()
Ik zet mijn geld in op 5de plek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:58 schreef Momo het volgende:
[poll=8880]
Waar gaat Claude eindigen ? (max. aantal opties in de poll dus zo gedaan).
Dit is verkeerde info want op X denk je 1e en elders ook DUS HIJ WORDT EERSTE.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is verkeerde info want op X denk je 1e en elders ook DUS HIJ WORDT EERSTE.
Mensen die geen drukte/freakshow/hoog gillende vocalisten willen, verzamelen zich grotendeels bij dit alternatief.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik snap er geen drol van dat Frankrijk zo hoog staat. Wat een draak van een lied en van een act.
Zo wordt het door de EBU wel gestuurd inderdaad, en de jury's trappen er waarschijnlijk wel in. Maar de mensen waar jij het over hebt, het publiek, die zijn echt niet om. Het nummer scoort totaal niet, het is dan ook een zeer matig liedje. Mooie opbouw, waardeloos refrein dat maar blijft doorjengelen. Voor de liefhebbers van niet-freakshow zijn er betere alternatieven, zoals Zwitserland.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mensen die geen drukte/freakshow/hoog gillende vocalisten willen, verzamelen zich grotendeels bij dit alternatief.
Je hebt ook nog Portugal maar dat is denk ik toch te onopvallend en te rustig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mensen die geen drukte/freakshow/hoog gillende vocalisten willen, verzamelen zich grotendeels bij dit alternatief.
Van Zwitserland word ik nerveus, maar Italië is ook een mooi alternatief.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo wordt het door de EBU wel gestuurd inderdaad, en de jury's trappen er waarschijnlijk wel in. Maar de mensen waar jij het over hebt, het publiek, die zijn echt niet om. Het nummer scoort totaal niet, het is dan ook een zeer matig liedje. Mooie opbouw, waardeloos refrein dat maar blijft doorjengelen. Voor de liefhebbers van niet-freakshow zijn er betere alternatieven, zoals Zwitserland.
Het ESF is heel inclusief, maar alleen voor de eigen doelgroep (LHBT-etc)quote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Het is eigenlijk bizar dat hij de enige person of color in de hele wedstrijd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |