Dat is ook zo. Maar misschien heeft dat er wel mee te maken dat Frankrijk een big 5-land is en al bijna 50 jaar zonder overwinning zit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Claude is ook een hele mooie kandidaat. Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat de EBU hem niet een beetje helpt, zoals ze bij Frankrijk zo overduidelijk doen. Je zou toch zeggen dat deze kandidaat met zijn uitstraling en zijn back story een ideaal uithangbord zou zijn voor Eurovisie... maar blijkbaar niet.
Zijn daar beelden van?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Nog even over Joost, tot onze verbazing (gezien het vakkundig uitgummen) werd Europapa gisteren wel in de zaal als opwarmer voor de show gespeeld. Publiek ging los
Marie Myriam is geboren in Belgisch-Congo, dus gelukkig deed die uiteindelijk mee voor Frankrijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar misschien heeft dat er wel mee te maken dat Frankrijk een big 5-land is en al bijna 50 jaar zonder overwinning zit.
Frankrijk had trouwens ruimschoots recordhouder kunnen zijn als alle Fransen die voor Monaco en Luxemburg hebben gewonnen gewoon voor Frankrijk hadden meegedaan
Inclusief remspoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:54 schreef vencodark het volgende:
Iedereen z’n geluksonderbroek -en sokken aan?
Ik denk dat je daar ook wel gelijk in hebt. Laten we eerlijk zijn, landen zoals Spanje, Duitsland en UK hebben de afgelopen 20 jaar ook een gruwelijke hoeveelheid meuk ingestuurd. De enige die structureel goed presteert is Italië, en de laatste jaren Frankrijk ook wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Marie Myriam is geboren in Belgisch-Congo, dus gelukkig deed die uiteindelijk mee voor Frankrijk.
Als een BIG 5-land een goed liedje stuurt, gaat het altijd een goede startpositie krijgen, want zo’n winst levert veel meer op dan wanneer Estland of Albanië het wint, of desnoods Nederland.
Op mijn telefoonquote:
Veel plezier weer, geniet ervan!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Bonjour a tous! Wij zijn er hier klaar voorzometeen naar Basel, sfeer en bier proeven en dan straks richting stadion voor de preparty en het grote scherm.
Op naar minimaal top 5
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Bonjour a tous! Wij zijn er hier klaar voorzometeen naar Basel, sfeer en bier proeven en dan straks richting stadion voor de preparty en het grote scherm.
Op naar minimaal top 5
Tsja, liever voor de honderdste keer naar Zweden dan Nederland na vorig jaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Claude is ook een hele mooie kandidaat. Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat de EBU hem niet een beetje helpt, zoals ze bij Frankrijk zo overduidelijk doen. Je zou toch zeggen dat deze kandidaat met zijn uitstraling en zijn back story een ideaal uithangbord zou zijn voor Eurovisie... maar blijkbaar niet.
Ja, het duurt nog wel een paar jaar tot het verhaal Joost uit het directe geheugen van fans en journalisten is verdwenen, en dat geen groot thema meer is. Dus ik denk (onironisch) dat we pas rond 2030 weer eens een gunst gaan kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tsja, liever voor de honderdste keer naar Zweden dan Nederland na vorig jaar natuurlijk.
Ik geloof hier ook nog wel inquote:
Ik denk dat jij het geheugen van de gemiddelde stemmer overschat. Ik denk echt dat veel meer dan de helft van de stemmers niet kan zeggen wie er vorig jaar won (land nog wel, omdat dat nu gastland is). Het blijft echt bij de meesten allemaal niet zo lang in het geheugen hangen. Een groot thema is het dit jaar al niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het duurt nog wel een paar jaar tot het verhaal Joost uit het directe geheugen van fans en journalisten is verdwenen, en dat geen groot thema meer is. Dus ik denk (onironisch) dat we pas rond 2030 weer eens een gunst gaan kunnen verwachten.
Maxima is jarigquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Ik kijk al 20 jaar en het is me nooit eerder opgevallen maar ik zag net toen ik naar de winkel ging meerdere huizen met de Nederlandse vlag hangen. En nee die hangen daar normaal niet het hele jaar.
Ik kan iets hebben gemist maar volgens mij is er vandaag geen feestdag verder.Dus ik ga er gewoon vanuit dat het is om Claude te steunen.
Wel leuk om te zien.
Ja. Daar zeg je wat. Ik denk dat als we Anouk hadden gestuurd, dat dat echt heel anders was geweest. Die was waarschijnlijk 2 weken het hotel amper tot niet uit gekomen net als in 2013.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:19 schreef NailQueen het volgende:
Claude mocht je dit lezen (vast wel, je hebt Miranda en Corrie gesproken): Maak ze gek vanavond! Wij zijn trots op je. Jij bent precies wat we dit jaar nodig hadden. Jouw sprankelende persoonlijkheid en je prachtige liedje heeft o.a. er voor gezorgd dat ik mijn liefde voor het ESF weer een beetje heb teruggekregen
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Ik kijk al 20 jaar en het is me nooit eerder opgevallen maar ik zag net toen ik naar de winkel ging meerdere huizen met de Nederlandse vlag hangen. En nee die hangen daar normaal niet het hele jaar.
Ik kan iets hebben gemist maar volgens mij is er vandaag geen feestdag verder.Dus ik ga er gewoon vanuit dat het is om Claude te steunen.
Wel leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |