quote:
Oh het was geen flauw geintje.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een groter hokje kost honderden euro’s extra. Dat had Avrotros er niet voor over.
Bart Arens is wel in Basel met een speciaal gebouwde radiostudio, met zeven man fulltime in dienst.
Silvester zou toch optreden in de finale? Althans dat is wat ik de hele tijd lees.quote:
Iemand vergeleek het in z'n recensie van de juryfinale met John Lundvik en dan zit je denk ik wel aardig in de richting. Alles wijst erop dat Claude misschien 5e-6e ofzo is geworden in de semi, en daar had hij dan nog een gunstige startpositie. Dus je mag blij zijn als je 80 punten haalt in de televote.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook ja![]()
Wel met een behoorlijk goede juryscore.
Hij trad op in semi 1quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Silvester zou toch optreden in de finale? Althans dat is wat ik de hele tijd lees.
Toen ik vanmorgen uit de losse pols een lijstje in excel maakte (zie hier), kwam ik op 300 punten voor Nederland. 230 van de jury en 70 van het publiek. Daarmee word je normaliter ongeveer 6e. Al zijn er vrij veel landen die afkoersen op ongeveer dat aantal, dus het kan een paar plaatsen omhoog of omlaag schelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iemand vergeleek het in z'n recensie van de juryfinale met John Lundvik en dan zit je denk ik wel aardig in de richting. Alles wijst erop dat Claude misschien 5e-6e ofzo is geworden in de semi, en daar had hij dan nog een gunstige startpositie. Dus je mag blij zijn als je 80 punten haalt in de televote.
De beste vriend van Red Sebastian (die dus wel naar de finale is).quote:
Hahah hij zong een nummer van celine dion! Samen met marina satti, jerry heil ennnn even denken…. Iolanda!quote:
Ooooooh dat was het moment dat ik even niet goed keek. Want had Jerry Heil zo snel ook niet gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:34 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Hahah hij zong een nummer van celine dion! Samen met marina satti, jerry heil ennnn even denken…. Iolanda!
Ja afschuwelijk was datquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:34 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Hahah hij zong een nummer van celine dion! Samen met marina satti, jerry heil ennnn even denken…. Iolanda!
Ja dat verklaart ook waarom het mij niet opviel want ik was toen gewoon bezig in het topic want ik vond het niks.quote:
https://www.mediacourant.(...)de-weet-ik-niks-van/quote:Marjolein Faber rent weg na vraag over Claude: ‘Weet ik niks van!’
Marjolein Faber wil geen vragen beantwoorden over Claude, die in de grote finale van het Eurovisie Songfestival is beland. “O, om heel eerlijk te zijn ben ik daar niet mee bezig geweest.”
Wat lief! Andy ook een heel fijne avond en nogmaals dank voor het delen van zijn goosebumps fotoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:48 schreef Greys het volgende:
Krijg net een héél schor voicebericht van Andy Eurovoxx met daarin de mededeling dat ik tegen iedereen 'on the forum' moet zeggen dat hij ons heel veel plezier wenst en dat 'whatever happens tonight' we echt supertrots moeten zijn op onze inzending!
Dus hierbij.
Ik weet niet hoe ik zo'n voicebericht hier kan krijgen namelijk. 😅
Claude is ook een hele mooie kandidaat. Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat de EBU hem niet een beetje helpt, zoals ze bij Frankrijk zo overduidelijk doen. Je zou toch zeggen dat deze kandidaat met zijn uitstraling en zijn back story een ideaal uithangbord zou zijn voor Eurovisie... maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:48 schreef Greys het volgende:
Krijg net een héél schor voicebericht van Andy Eurovoxx met daarin de mededeling dat ik tegen iedereen 'on the forum' moet zeggen dat hij ons heel veel plezier wenst en dat 'whatever happens tonight' we echt supertrots moeten zijn op onze inzending!
Dus hierbij.
Ik weet niet hoe ik zo'n voicebericht hier kan krijgen namelijk. 😅
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |