SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou gelukkig dan maarquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ha, het is weer gezellig hier
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, schuif maar een stukkie opWel gezellig zo met Amy en hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan maar voelenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen wel moeilijk om te zien wie wie is![]()
![]()
Doe maar jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal voor de zekerheid mn benen maar scheren dan![]()
![]()
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bedankt hequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen wel moeilijk om te zien wie wie is
Mensen die vragen of je gebeld kan worden over teams en je zegt ok en dan niet bellenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik wacht nog steeds op de email van JustinTrotste mama van Ambar
Even in je spam kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht nog steeds op de email van Justin![]()
Wat voor mail?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht nog steeds op de email van Justin
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik wilde er eerst zelf bij kruipen maar zag dat iemand mij voor was dus dan maar de hondquote:
Huh?quote:
Ja zo komen die roddels dus dat ik sneer. Ik had het over het onderscheid tussen mij en de hond
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Nopequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mikey hoe is het met de overlast?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog komkommer in de koelkast, doe ik dat op een puntje met kaas
Is ook niet leuk wat je zei,quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?
Ja zo komen die roddels dus dat ik sneer. Ik had het over het onderscheid tussen mij en de hondsneer dan ook niet zo
Nee en ik denk meerdere niet het is hier nog nooit zo rustig geweestquote:
O lekker, en een gekookt eitje wat radijsjes er bij is ook lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:26 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nog komkommer in de koelkast, doe ik dat op een puntje met kaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja ik vind het soms wel leuk om alleen smileys te posten..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee en ik denk meerdere niet het is hier nog nooit zo rustig geweest
Dat wordt genieten, ik denk dat mario jaloers op je isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een volkoren Kaisersemmel @:justink![]()
![]()
Eitje kan ook idd,of tomaat erbijquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, en een gekookt eitje wat radijsjes er bij is ook lekker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooiequote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, en een gekookt eitje wat radijsjes er bij is ook lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O dat is ook lekker.quote:
Maakte het toen de kinderen nog thuiswoonde wel eens als het warm was, een broodje gezond. Blaadje sla er onderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor, heb ze al een tijdje niet gehad.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb radijsjes, hele mooie, witte en rooie
Maar weer eens doen binnenkortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo werkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb wel mini bastogne koekjes voor jequote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben nu exact 1 week clean van bastognekoeken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben nu exact 1 week clean van bastognekoeken.![]()
Je bent gewoon cold Bastogne gestopt?Trotste mama van Ambar
Oh ik dacht dat je mij bedoelde.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh?
Ja zo komen die roddels dus dat ik sneer. Ik had het over het onderscheid tussen mij en de hond![]()
Hetzelfde nog nachtelijke game geluiden minstens 4x per week.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schiet niet op dus, en ze doen er niets aan van de cooperatie?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hetzelfde nog nachtelijke game geluiden minstens 4x per week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolkjes?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nope pas als wat politie wat doet en die wijst naar woningbouw.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schiet niet op dus, en ze doen er niets aan van de cooperatie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
A het afschuifsysteem dus. Ben je klaar meequote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nope pas als wat politie wat doet en die wijst naar woningbouw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar ik mag toch wel tegen mezelf sneren?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet leuk wat je zei,sneer dan ook niet zo
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon cold Bastogne gestopt?Wel veel bijwerkingen maar ik blijf doorgaan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oeee lekkah! Uh nee dankjewelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb wel mini bastogne koekjes voor jeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Neinquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag toch wel tegen mezelf sneren?![]()
![]()
* Fogel geeft een imitatie-Bastognekoekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
JaWel veel bijwerkingen maar ik blijf doorgaan
Heb je nu zin in de echte?I'm surrounded by morons!
Nee, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag toch wel tegen mezelf sneren?
Dat bepaal ik zelf welquote:![]()
Of Dot natuurlijk, want zij is een wijze vrouw
Zelfbesnering?I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel![]()
Of Dot natuurlijk, want zij is een wijze vrouwWijze woorden worden hier gesproken
Liever een vinger in je snee dan een snee in je vinger?quote:I'm surrounded by morons!
Een snee in je vinger is pijnlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liever een vinger in je snee dan een snee in je vinger?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Beetje spuugquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er aan of op de vinger zit![]()
Een hele lange scherpe nagel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er aan of op de vinger zitI'm surrounded by morons!
Uhm, een net geknipte maar niet gevijlde nagel?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liever een vinger in je snee dan een snee in je vinger?quote:
Andere doen dat soms ookquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee nee, die zouden van jou moeten komen
Gelukkig ben jij GG nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik GG was had ik me in mn koffie verslikt![]()
![]()
Was je dat niet al?quote:I'm surrounded by morons!
@aeque kijk dit danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent toch ook wel de grootste slijmerd h ier in DTS ook hequote:
Ga eens even 11x spuiten joh.quote:I'm surrounded by morons!
Je moet me wel hebben he de laatste tijdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent toch ook wel de grootste slijmerd h ier in DTS ook he![]()
![]()
Ja je bent ook nog bijna de enige hierquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben he de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:aeque kijk dit dan
en toen spuugde je je koffie uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je bent ook nog bijna de enige hier
Ik was spuit 11, dus op z'n minst was er nog iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dat niet, maar wel verbaasd dat Lovely dit weet, zo lijkt zo onschuldig, maar o weequote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en toen spuugde je je koffie uit
Ik ben meer verbaasd hoe jij het niet hebt mee kunnen krijgen vorig jaarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel verbaasd dat Lovely dit weet, zo lijkt zo onschuldig, maar o wee![]()
![]()
IK heb geen spuit 11 gezegd toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was spuit 11, dus op z'n minst was er nog iemand andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat was er dan vorige jaar?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben meer verbaasd hoe jij het niet hebt mee kunnen krijgen vorig jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:aeque kijk dit dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lovely tochquote:
Ze is er ook gelijk maar vandoor.
Is dit een sneer jegens mij?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent toch ook wel de grootste slijmerd h ier in DTS ook he![]()
Welcome to the nightmare in my head 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: