SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
O, wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
heb het gevoel alsof ik door een vrachtwagen ben overreden
Moet ik (helaas) zelf doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je het ook direct van je werkgever naar de boekenwinkel laten storten, of moet je dat zelf doen?
Ik werk niet voor de overheidquote:
Gaan we vandaag met andere apparaten spelen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
heb het gevoel alsof ik door een vrachtwagen ben overreden
O, je bent opvakantie of?quote:
Heb je die gisteren al snel even gekocht?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
MAAR VANDAAG HEB IK CRACKERS MET HAGELSLAG
En bitterballen voor de middagsnack?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Waarschijnlijk gelijk al op Schipholquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die gisteren al snel even gekocht?
hmm, eerste hit was echt overheid.. naja soitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik (helaas) zelf doen
[..]
Ik werk niet voor de overheid
kom je naar nederland en ga je crackers etenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Crackers met hagelslag, en een glas versgestookt warm water.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Het is vooral iets wat bedrijven doen om hip te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, eerste hit was echt overheid.. naja soit
liever nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we vandaag met andere apparaten spelen?
misschien gaat ze vannacht met apparaten spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we vandaag met andere apparaten spelen?
O dat is nu? WIst dat ze naar Nederland zou gaan, maar niet wanneer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kom je naar nederland en ga je crackers eten
ja op schiphol bij de ah.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die gisteren al snel even gekocht?
Ja las het net, hoelang blijf je?quote:
Heb je de vliegjes ook al opgeruimd?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liever niet![]()
nu doet alles het denk ik wel
Thnx dotquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nu? WIst dat ze naar Nederland zou gaan, maar niet wanneer.
Fijn verblijf @:Bitterbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |