SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
geloof trouwens voor drinkwater. en zag gister een goeie die het uitlegde.
Dupont en chemours en Pfas soorten dus he want Pfas is niet 1 ding.
ze ontwikkelen dat door en is steeds nog zelfde dus kankerverwekkende. maar in andere vorm. Ik vond hem interessant om ff te zien en legt eigenlijk uit welke uitdaging we hebben als drinkwater bedrijven om er nog maar uit te kunnen halen.
iemand behoefte aan linkje? is ongeveer filmpje van half uur?Do what you love, love what you do!![]()
Kun je niet bij de apotheek een injectienaald halen en dan dat ding injecteren met die rotzooi?quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja, maarja het wordt nog gebruikt overal in landbouw. dus oke mijn kleine tuintje zal er niet zo heel veel effect op hebben en is niet grondwater winning gebied, maaaaaar zat wel beetje in principe dilemma hier ja.![]()
geen idee eigenlijk, wss denken ze dat je een heroïne verslaafde bent als je erom vraagtquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kun je niet bij de apotheek een injectienaald halen en dan dat ding injecteren met die rotzooi?
Do what you love, love what you do!![]()
ik zoek ff linkje op, het is wel wetenschappelijk en technisch maar mss nog oke uitgelegd voor wie niet helemaal onderlegt is erin.
Maar dit is precies wat we doen als wereld en industrie he? en dat vergiftigd hele planeet.Do what you love, love what you do!![]()
oke check deze. en aub kijk het toch eerst voor er mening over te hebben
Bekijk deze YouTube-video
het legt het hele verhaal wel goed uit en wij als waterbedrijven krijgen dit er lastig uit.
Geen zorgen het is allemaal binnen normen die heel streng zijn in NL iig, maar het wordt steeds lastiger.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet dat het een lange kijk is. en oke zie uur, maar dit is precies waar we nu mee worstelen om binnen de normen te krijgen voor drinkwater.quote:Do what you love, love what you do!![]()
het is dan ook voor wie het interessant vinden en wat je eigenlijk uit de kraan drinkt enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet dat het een lange kijk is. en oke zie uur, maar dit is precies waar we nu mee worstelen om binnen de normen te krijgen voor drinkwater.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
verbazingwekkend hoe jullie het allemaal maar oke vinden en de kraan open zetten elke ochtend om water te drinken of gebruiken voor van alles.
En dan niet weten wat er in dat water zit en waardoor dat gekomen is?
ik vind dit soort dingen wel onwijs interessant nl. oke. je kunt ervan uitgaan dat drinkwater in NL veilig is. maar zie deze uitdagingen dus. tis ook meer voor wie de achtergrond meer boeit ook.Do what you love, love what you do!![]()
Niet iedereen heeft dezelfde interessesquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:08 schreef kree het volgende:
verbazingwekkend hoe jullie het allemaal maar oke vinden en de kraan open zetten elke ochtend om water te drinken of gebruiken voor van alles.
En dan niet weten wat er in dat water zit en waardoor dat gekomen is?
ik vind dit soort dingen wel onwijs interessant nl. oke. je kunt ervan uitgaan dat drinkwater in NL veilig is. maar zie deze uitdagingen dus. tis ook meer voor wie de achtergrond meer boeit ook.![]()
Hey Noodquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Maar zelf wat roundup in je tuintje gebruiken is oké.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:59 schreef kree het volgende:
geloof trouwens voor drinkwater. en zag gister een goeie die het uitlegde.
Dupont en chemours en Pfas soorten dus he want Pfas is niet 1 ding.
ze ontwikkelen dat door en is steeds nog zelfde dus kankerverwekkende. maar in andere vorm. Ik vond hem interessant om ff te zien en legt eigenlijk uit welke uitdaging we hebben als drinkwater bedrijven om er nog maar uit te kunnen halen.
iemand behoefte aan linkje? is ongeveer filmpje van half uur?Weet je wat dat allemaal met je lichaam kan doen.
![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat klopt maar post het ook voor wie het wel boeiend vind enzo en wat meer achtergrond info wil.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde interesses
Hey Moonbolkquote:
uiteindelijk wel ja en ben er niet zo voor. maargoed daarom is het verboden, dat het mss ff helpt hier maakt niet zo heel veel uit op het geheel nl.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar zelf wat roundup in je tuintje gebruiken is oké.Weet je wat dat allemaal met je lichaam kan doen.
Hoe kom je aan die beelden van mij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Frisjes nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
vanochtend ook. damn. vond het maar koud. 12 graden toen ik weg ging vanmorgen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
😂quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik ga ff mijn vriendinnetje bellen die met allemaal dingen zit, ze had nu gesproken met hulpverleners die ik toen had en beetje in gang gezet.
Voor zover ik las was het positief, maar eens horen wat ze er nu van vond.Do what you love, love what you do!![]()
Oké als we allemaal zo denken, ik gooi wel wat verf door de gootsteen, maakt niet zoveel uit op het geheel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk wel ja en ben er niet zo voor. maargoed daarom is het verboden, dat het mss ff helpt hier maakt niet zo heel veel uit op het geheel nl.![]()
nope niet goed, maar je moet het wel in perspectief blijven zien.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké als we allemaal zo denken, ik gooi wel wat verf door de gootsteen, maakt niet zoveel uit op het geheel.Do what you love, love what you do!![]()
Alles goed? Lang niet gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
het mag nog in de landbouw nl. en oke wij als huishoudens zijn er mss 0,000001% van waardoor het komt.
Aanpakken bij de bron en niet meer maken is de oplossing, andere kant van het verhaal is dat we veel goedkoper boodschappen kunnen doen in de supermarkt. En kunnen jullie mij veroordelen om dit ff te gebruiken (of laten gebruiken)
maar je bent net zo schuldig om de aanbiedingen te pakken in de supermarkt? Of pakken jullie altijd de duurdere?Do what you love, love what you do!![]()
Ja verschil met midden van de dag.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
vanochtend ook. damn. vond het maar koud. 12 graden toen ik weg ging vanmorgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dit boeiend en belangrijk. Ga jij dit ook kijken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
dat klopt maar post het ook voor wie het wel boeiend vind enzo en wat meer achtergrond info wil.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ga je circusdirecteur worden?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit boeiend en belangrijk. Ga jij dit ook kijken?
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
jawel hoor. ff heel korte samenvatting waar het over gaat voor ik kijk?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dit boeiend en belangrijk. Ga jij dit ook kijken?
Bekijk deze YouTube-video
als het jou echt wat boeit en ding waarvan je denkt moeten andere ff kijken om, ja dan kijk ik het wel?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vind dat toch anders als wat ik poste, want dat was wetenschappelijk nog iig wel bewezen. over trump. tja
het boeit me btw wel, maar oke waarom zou ik dat moeten kijken volgens jou?
wat ik vertelde over drinkwater en de problemen ermee lijkt me meer logische.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn favo smaakjequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
kijk uit er zit wat Xgen in enzo. (bewezen)![]()
![]()
omg zouden jullie maar eens allemaal dagje met me mee kunnen lopen zo op de drinkwater zuivering en zou ik het beter uit kunnen leggen en jullie zien wat er allemaal aan gedaan wordt. ik zie dat allemaal wel als probleem nl. als ik vanuit drinkwater veiligheid kijk voor naar de toekomst. maarja andere kant mijn salaris schaal is te laag om me er druk over te moeten maken, ik zorg vooral dat er water uit de kraan komt. over hoe die samenstelling is hebben we veel knappere koppen over als ik ben.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Een @:lovely kopje thee met een scheutje @:moonlight? Dat lusten we allemaal wel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Een @:lovely kopje thee met een scheutje @:moonlight? Dat lusten we allemaal wel
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
begin van waterzuivering. in London dronken ze bier. omdat dat dan wel soort van ontsmet was, dat is hele begin geweest van waterkwaliteit. of drinkwater dus. dat wisten jullie denk?
ging niet zo goed nl toen ze dachten we halen het zo maar uit de sloot waar alle fecaliën ook in kwamen?Do what you love, love what you do!![]()
Niet aan eentje genoeg hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Een @:lovely kopje thee met een scheutje @:moonlight? Dat lusten we allemaal wel
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja dat verhaal ken ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:40 schreef kree het volgende:
begin van waterzuivering. in London dronken ze bier. omdat dat dan wel soort van ontsmet was, dat is hele begin geweest van waterkwaliteit. of drinkwater dus. dat wisten jullie denk?
ging niet zo goed nl toen ze dachten we halen het zo maar uit de sloot waar alle fecaliën ook in kwamen?![]()
![]()
Ik kom net binnen, geen idee welk filmpjequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
jij moet vooral ff dat filmpje kijken die ik poste![]()
![]()
om nog verder te gaan even hierover want interessant altijd.
We hebben onze planeet vergiftigd als mensheid, we putten alles uit wat er is, we hebben 100000 statelieten en stralen zeg maar naar de hele kosmos uit van heeeeeej hier zijn wij.
Ok stel en ik sluit dat neit uit, stel dat er ander leven is op andere planeten, intelligent ook of meer als ons.
Zouden ze ons niet veel eerder zien als wij hun?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, geen idee welk filmpje![]()
Hmm even teruglezen of ik dit als een belediging of compliment moet opvattenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Ik was een schepje @:mizzezamy vergeten
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik zou jou niet durven beledigenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm even teruglezen of ik dit als een belediging of compliment moet opvatten![]()
![]()
En nu vind ik je weer heel selectief hoor met maar 3 namen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt. Ik was een schepje @:mizzezamy vergeten
Ja maar je weet ook dat ik sarcasme toch niet door heb, ik blijf twijfelenquote:
Hmm ja, dit klinkt wel sarcastischquote:
Je bent gewoon een gekkiequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar je weet ook dat ik sarcasme toch niet door heb, ik blijf twijfelen![]()
![]()
Ze heeft goede smaak in jurkjes in ieder geval.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doe ik maar al te graag, want @:mizzezamy krijgt veel te weinig complimentjes
Nou, dit is dus wel sarcasmequote:Op donderdag 15 mei 2025 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar je weet ook dat ik sarcasme toch niet door heb, ik blijf twijfelenen dit al helemaalquote:quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:49 schreef aeque het volgende:
[..]
En nu vind ik je weer heel selectief hoor met maar 3 namen.![]()
![]()
Ik geloof je direct.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze heeft goede smaak in jurkjes in ieder geval.![]()
Eensquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
Sarcastisch of niet, @:MizzezAmy is gewoon een topper
niks kwaads over te zeggen ik ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
Sarcastisch of niet, @:MizzezAmy is gewoon een topperDo what you love, love what you do!![]()
Ahwquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doe ik maar al te graag, want @:mizzezamy krijgt veel te weinig complimentjes
Dit is al mn 3e compliment vandaagstraks ga ik nog naast mn schoenen lopen!
Jij niet met je 4000+ punten trouwens.![]()
Zonde van je nieuwe schoenen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Dan heb je die nieuwe schoenen niet meer nodigquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
SpSpuit 11quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan heb je die nieuwe schoenen niet meer nodig
En je hebt nog wel net nieuwe!quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
Sarcastisch of niet, @:MizzezAmy is gewoon een topperquote:quote:
Geen idee waar ik dit aan verdiend heb.
ALLEMAAL lieverds hier!![]()
![]()
Jwtquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen idee waar ik dit aan verdiend heb.
ALLEMAAL lieverds hier!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hou wel beetje van "voeten op de vloer" mening en ookal niet altijd eens, respecteer wel altijd andere ideeën of meningen van anderen.
\\
Zucht zou de rest dat maar ook maar doen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan heb je die nieuwe schoenen niet meer nodigIk had de rode dus vandaag aan, kwam direct commentaar op, en ik dacht nog wel dat het niet zo op zou vallenquote:
ik ga ff bellen. zal wel weer lang telefoontje worden. maar oke.Do what you love, love what you do!![]()
Commentaar?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had de rode dus vandaag aan, kwam direct commentaar op, en ik dacht nog wel dat het niet zo op zou vallen
Complimenten zul je bedoelen!?![]()
Commentaar of complimenten?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had de rode dus vandaag aan, kwam direct commentaar op, en ik dacht nog wel dat het niet zo op zou vallenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef kree het volgende:
ik ga ff bellen. zal wel weer lang telefoontje worden. maar oke.![]()
Een keer oke. Maar nu al voor de twee keer pppfffff dit kan echt niet hoorquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Weer zoveel agressie
@:dotteke ze doet het weer hoor.
Degene vond ze niet mooi zeker?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had de rode dus vandaag aan, kwam direct commentaar op, en ik dacht nog wel dat het niet zo op zou vallen
Moet ik dan zeggen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Weer zoveel agressie
@:dotteke ze doet het weer hoor.![]()
Potjandorie ?
Vindt je het gek Lovely, Amy en Dot zijn er.quote:
Ongelofelijk je zou bijna een tr zettenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keer oke. Maar nu al voor de twee keer pppfffff dit kan echt niet hoor
Als je het langdradig vindt, waarom bel je me danquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
is altijd goed praten. maar langdradig meestal.![]()
![]()
Nee joh maakt mij het uit. Vond het grappig om te zeggen door gisteren.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Commentaar?
Complimenten zul je bedoelen!?Nee geen complimenten. Het was meer een observatie, ik dacht dat rode broeken een bepaald imago hebben, maar rode schoenen zijn blijkbaar voor managers?quote:
Ik heb maar niet gezegd dat dit al mn 5e paar rode schoenen is
Ah gelukkig maarquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh maakt mij het uit. Vond het grappig om te zeggen door gisteren.
Ik zei het toch.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Nee geen complimenten. Het was meer een observatie, ik dacht dat rode broeken een bepaald imago hebben, maar rode schoenen zijn blijkbaar voor managers?
Ik heb maar niet gezegd dat dit al mn 5e paar rode schoenen is![]()
Heeft het toiletbezoek je uitgeput?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ga nog maar een bakje aardbeien eten.
Was 2 bakjes voor 5,50 bij de boer, maar was me niet opgevallen dat ze al erg rijp zijn, dus maar snel opeten.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik maar 4 paarquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Nee geen complimenten. Het was meer een observatie, ik dacht dat rode broeken een bepaald imago hebben, maar rode schoenen zijn blijkbaar voor managers?
Ik heb maar niet gezegd dat dit al mn 5e paar rode schoenen is![]()
![]()
Waarom heeft niemand mij die memo gegevenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb maar niet gezegd dat dit al mn 5e paar rode schoenen is
* devzero koopt snel een paar rode schoenen![]()
![]()
Snel nog een paar aanschaffen dan!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zijn ze een beetje oke? Kreeg er gisteren een aantal van iemand die de bij de AH had gehaald. Die dingen waren zo smakeloos als wat.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga nog maar een bakje aardbeien eten.
Was 2 bakjes voor 5,50 bij de boer, maar was me niet opgevallen dat ze al erg rijp zijn, dus maar snel opeten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, nu ga ik bij iedereen opletten wat voor schoenen ze aan hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand mij die memo gegeven
* devzero koopt snel een paar rode schoenen
Snap ik, op tijd naar bed dan maar.quote:
Jawel, heel erg lekker. Maar is dus ook van een kweker hier in de buurt, dat scheelt wel denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje oke? Kreeg er gisteren een aantal van iemand die de bij de AH had gehaald. Die dingen waren zo smakeloos als wat.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Had besloten om in 2025 geen schoenen meer te kopen. Ik ben 4 paar te laatquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Snel nog een paar aanschaffen dan!![]()
![]()
In huis nog 24 graden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:11 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Had besloten om in 2025 geen schoenen meer te kopen. Ik ben 4 paar te laatdat is bija een paar per maand! Ik zou deze maand gewoon nog een paar kopen, om die lijn vast te houden
Ik hou van jouw denkwijzequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat is bija een paar per maand! Ik zou deze maand gewoon nog een paar kopen, om die lijn vast te houden
![]()
![]()
Ja niet best huis houdt veel te lang warmte vast.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is vandaag een goedslecht dag ?quote:
Of een slechtgoed?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wordt nog wat als het echt zomer is straksquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja niet best huis houdt veel te lang warmte vast.![]()
![]()
Ja want het koelt hier behoorlijk afquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja niet best huis houdt veel te lang warmte vast.
Dat voorspelt niet veel goeds voor je zomerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja!quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is vandaag een goedslecht dag ?
Of een slechtgoed?
Beetje van allebei wat
En bij jou?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oeh, Parg begint topless, benieuwd of er daarna nog kleren aan gaanIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
De wattus ?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, Parg begint topless, benieuwd of er daarna nog kleren aan gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh, Parg begint topless, benieuwd of er daarna nog kleren aan gaanquote:![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4251 / +352 / +213 / 6586 / 7263
2. KillemWieft / 531 / +91 / +91 / 166 / 282
3. aeque / 483 / +6 / +34 / 1146 / 1514
4. devzero / 444 / +34 / +5 / 383 / 476
5. HappyCharly / 438 / +25 / +4 / 360 / 488
6. hemarookworst / 412 / +54 / +12 / 681 / 970
7. Dr.Mikey / 376 / +20 / +17 / 197 / 303
8. Harrie / 370 / +6 / +95 / 480 / 638
9. _UserName_ / 296 / +0 / +7 / 231 / 343
10. gebrokenglas / 294 / +29 / +23 / 1010 / 1348
11. Rob / 245 / +17 / +1 / 90 / 155
12. KoningWouter / 238 / +6 / +7 / 723 / 917
13. mario390 / 222 / +41 / +18 / 53 / 111
14. StevenHyde / 198 / +18 / +17 / 618 / 772
15. Lovely / 187 / +15 / +35 / 1009 / 1197
16. Sally / 167 / +91 / +16 / 68 / 117
17. Moonlight / 161 / +11 / +5 / 345 / 438
18. Fogel / 147 / +8 / +1 / 192 / 274
19. kree / 146 / +0 / +23 / 310 / 407
20. sp3c / 145 / +9 / +30 / 198 / 258SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dan gaat Kree huilen vanwege de prijsquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te zien klust hij bij in @:kree 's tuin
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook zwart?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te zien klust hij bij in @:kree 's tuin
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gaat Kree huilen vanwege de prijsDat doet hij alquote:Op donderdag 15 mei 2025 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja het idee was er altijd, de praktische uitvoering niet echt.
maar heb andere optie via via en eentje van mijn vriendinnetjes. hoorde ik iemand die dat wel wil doen voor 16 euro per uur ofzo.
Dus ik denk als ik het nou 1 keer ff goed laat doen door die hovenier en die gozer voor 40 euro p/m inhuur om bij te houden........![]()
Te lui om het zelf te doen maar wel huilen als je moet betalenquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Rechts is nog een dame van ongeveer 1. Als het leven iets anders in elkaar zat had ik erbij geadopteerd.quote:
Maar het wordt linksTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Krijg je er ineens twee?quote:
Ach wat schattigquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rechts is nog een dame van ongeveer 1. Als het leven iets anders in elkaar zat had ik erbij geadopteerd.
Maar het wordt links
We hebben 2 honden
En dachten ooit
Een 3de maakt weinig verschil
Boy was i wrongThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En waar dan vooral in?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
We hebben 2 honden
En dachten ooit
Een 3de maakt weinig verschil
Boy was i wrong![]()
Onze oudste was toen 12 de ander 5 en dan een pupquote:
En de pup, was ( en is nog steeds ) een enorme adhd-er
En onze andere 2 honden vrij rustigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is wel even andere koek jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onze oudste was toen 12 de ander 5 en dan een pup
En de pup, was ( en is nog steeds ) een enorme adhd-er
En onze andere 2 honden vrij rustig![]()
![]()
Even alles opnoemen wat wij of opa en oma thuis hebben gehad
Pony
Geit
Kip
Konijn
Kat
Hond
Cavia
Degoe
Parkiet
Hamster
Afrikaanse slakken
TarantulaTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
beetje te nuanceren dat filmpje btw. want spreekt wel ff heel makkelijk over iedereen. maar denk in katwijk? ja dat is wel de mentaliteitDo what you love, love what you do!![]()
Heb vroeger bij mijn ouders goudvissen en guppies gehad. En heel even parkietUw ADH vitamine Worst
Die hebben wij ook gehadquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
Heb vroeger bij mijn ouders goudvissen en guppies gehad. En heel even parkiet
Die viel dood van het stokje toen hij schrok van de hond
Ik ga dan voor een notequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ongelofelijk je zou bijna een tr zetten
Traumaquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef JustinK het volgende:
Toen ik nog een klein Jussie was heb ik een keer op de cavia van de buren gepast toen ze op vakantie gingen.
En uiteraard ging precies in die week dat beest dood
Beetje racistisch wel om juist daarvan de nationaliteit erbij te vernoemen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Even alles opnoemen wat wij of opa en oma thuis hebben gehad
Pony
Geit
Kip
Konijn
Kat
Hond
Cavia
Degoe
Parkiet
Hamster
Afrikaanse slakken
TarantulaOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben wij ook gehad
Die viel dood van het stokje toen hij schrok van de hond
Uw ADH vitamine Worst
Parkiet waar ik tijdje op had gepast schrok wel heel erg van mijn knuffelhond toen ik die zo achter mijn rug vandaan toverde
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Parkiet waar ik tijdje op had gepast schrok wel heel erg van mijn knuffelhond toen ik die zo achter mijn rug vandaan toverde
Had ik met het huisdier van de buuf een poes. Of ik die eten wou geven en naar buiten wilde doen als ze op vakantie ging. Na de eerste dag kat niet terug gekomen nooit weer gezien. Knap vervelend is dat als je oppastquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef JustinK het volgende:
Toen ik nog een klein Jussie was heb ik een keer op de cavia van de buren gepast toen ze op vakantie gingen.
En uiteraard ging precies in die week dat beest doodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet ze wel eten geven he.quote:
Oh ja dan is het hun eigen schuld geweest. Slechte baasjes.quote:
Ja idd, ook zoietsquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik met het huisdier van de buuf een poes. Of ik die eten wou geven en naar buiten wilde doen als ze op vakantie ging. Na de eerste dag kat niet terug gekomen nooit weer gezien. Knap vervelend is dat als je oppast![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef JustinK het volgende:
En uiteraard ging precies in die week dat beest dood
Trust nobody![]()
Wij hadden een kat toen ik klein was
Maar die moest weg omdat ik er stik allergisch voor was
Mijn broer neemt me nog steeds kwalijk dat ze mij niet weg hebben gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja niet leuk om ge vertellen als ze thuiskomenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
Mijn broer neemt me nog steeds kwalijk dat ze mij niet weg hebben gedaan
Snap ik welquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
Mijn broer neemt me nog steeds kwalijk dat ze mij niet weg hebben gedaan![]()
![]()
Ik ken iemand die een nieuwe hamster heeft begraven omdat ie dood was
Die wist niet dat ze een winterslaap houden
Trust nobody![]()
quote:
Done! Wel de blauwequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Snel nog een paar aanschaffen dan!![]()
Converse![]()
![]()
Ik sinds deze week ook.quote:
Dat is wel vrij ziekquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ken iemand die een nieuwe hamster heeft begraven omdat ie dood was
Die wist niet dat ze een winterslaap houden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: