#Kunst#artistiek.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef FlyingFish het volgende:
Gewoon nog wat chloor er overheen gooien, alsof het bewust zo hoort!
Hi! Hoe is ‘t?quote:Op zondag 18 mei 2025 01:05 schreef SQ het volgende:
Ha!
Ik kwam even ESF vervelen en dacht, ik zeg even hoi
Ik dacht hetzelfde hoor, wat gebeurt er bij winst? Maar denk hetzelfde als toen met Oekraïne, dat het gehouden zou worden in het land wat op nummer 2 eindigde.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:50 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Israël niet toch gewonnen heeft. Ben wel benieuwd hoe dat dan voor volgend jaar gelopen zou zijn, of zenders/ landen dan wel een duidelijke stelling durfde te nemen door niet te gaan (en wie zou daar überhaupt heen willen?). Wel heel sneu, al die sympathie stemmen waardoor er minder stemmen naar mensen met een betere act gaan.
Hier is m’n gazon momenteel helemaal naar de filistijnen. Maar wel met een goed doel. Ze hebben de afgelopen dagen de beregeninginstallatie hersteld/opnieuw aangelegd. (Deel was kapot gegaan met verbouwing en deel bleek ook niet meer helemaal heel te zijn bij testen. En eigenlijk bleek het sowieso heel provisorisch te zijn).quote:Op zondag 18 mei 2025 11:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoi terug @:SQ![]()
Wij stemden op IJsland en dat bungelde ergens onderaanEn das dus niet de eerste keer dat dit gebeurde. Volgende keer maar stemmen op een land waar ik het niet mee eens ben
![]()
Yay voor de kuikentjes @:taxibabeGa je ze allemaal houden?
Zo weer verder met dat koleregras. Die 2m2 die over isgaat er ook maar uit. Volgende week gaat het regenen, zaai ervoor in en dan scheelt het me een paar kuub water. Besloten toch niet voor een bloemenweide te gaan maar gewoon groen gras. Of groen asfalt als dit niet lukt
Het ligt eraan! Haantjes doen we weg, maar dat kunnen we nog niet zien. Hennen gaan we houden. Inmiddels zijn er 4 kuikens!quote:Op zondag 18 mei 2025 11:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoi terug @:SQ![]()
Wij stemden op IJsland en dat bungelde ergens onderaanEn das dus niet de eerste keer dat dit gebeurde. Volgende keer maar stemmen op een land waar ik het niet mee eens ben
![]()
Yay voor de kuikentjes @:taxibabeGa je ze allemaal houden?
Zo weer verder met dat koleregras. Die 2m2 die over isgaat er ook maar uit. Volgende week gaat het regenen, zaai ervoor in en dan scheelt het me een paar kuub water. Besloten toch niet voor een bloemenweide te gaan maar gewoon groen gras. Of groen asfalt als dit niet lukt
Heb je een foto?quote:Op zondag 18 mei 2025 13:21 schreef exode het volgende:
Ik ben op zoek naar een voorraadpot van Cabanaz. Het is voor de koffiebonen, we hebben deze nu in het rood en dat vloekt nogal in onze nieuwe keuken. Maar belangrijker: er zit een scheur in.
Dus ik online gezocht, overal uitverkocht of niet op voorraad. Gisteren op de fiets naar een kookwinkel 10 km verderop gegaan. Die hadden ze ook niet meer en zij vertelden dat Cabanaz gaat stoppen. Dus alleen bestaande voorraden worden verkocht.
DUS mocht je een roze of lichtgroene (early dew achtig) voorraadpot (1 liter) van Cabanaz in een winkel zien staan, denk dan aan mij (en koop hem he)
Vond wel een lijst waar dit merk verkrijgbaar is:quote:Op zondag 18 mei 2025 18:36 schreef exode het volgende:
Deze
https://www.puurgluk.nl/p(...)g/voorraadpot-groen/
Roze dus
Oeh dat is hier best in de buurt. En de reeuwijkse plassen zijn tof. Alleen wel vaak blauwalg..quote:Op zondag 18 mei 2025 11:31 schreef mousemicky het volgende:
Duimen jullie allemaal mee voor mooi weer![]()
Ik heb gisteren na lang wikken en wegen toch een mini vakantie geboekt in het pinksterweekend alleen met de twee jongens. Vier nachtjes Landal Reeuwijkse Plassen. Lijkt een top locatie met 2 kinderen die gek zijn op zwemmen en suppen (de eigen SUP gaat mee), dus een beetje zon zou leuk zijn.
De komende weken ga ik werken aan mijn tetris skills, want alle zooi (incl SUP) + twee kids moet mee in mijn mini auto. Vriendlief is met vrienden in België, dus wij hebben dit keer ons eigen plan
Ja, had daar de winkel 10 km verderop vandaan. Ik wil binnenkort nog naar Loods 5, wie weet hebben ze er daar nog 1.quote:Op zondag 18 mei 2025 18:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Vond wel een lijst waar dit merk verkrijgbaar is:
https://www.cabanaz.com/shops
Wordt wereldwijd verkocht dus je zou nog op buitenlandse webshops kunnen kijken.
Had het eerder gezegd, loods 5 zit ook op 200m van het Bastionquote:Op zondag 18 mei 2025 19:42 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, had daar de winkel 10 km verderop vandaan. Ik wil binnenkort nog naar Loods 5, wie weet hebben ze er daar nog 1.
Nou, daar heb ik echt geen zin in (en tijd voor). Ik wil hem graag maar anders vind ik wel een andere koffiebewaarding.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Had het eerder gezegd, loods 5 zit ook op 200m van het Bastion![]()
Zou iig alles bellen, nummers staan erbij.
Snap ik hoor en als je daar toch heen gaat, wie weet.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:19 schreef exode het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik echt geen zin in (en tijd voor). Ik wil hem graag maar anders vind ik wel een andere koffiebewaarding.
Loods 5 had ik al in mijn hoofd om nog wat ander klein spul te gaan kopen. Leuk uitje.
Ik duim hard voor jullie!quote:Op zondag 18 mei 2025 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oeh dat is hier best in de buurt. En de reeuwijkse plassen zijn tof. Alleen wel vaak blauwalg..
Woensdag de uitslag en het geheim houden voor de kinderen wordt wel steeds lastiger..
BE, wat is de naam van jouw onderneming? Als Goudse wil ik dat toch wel weten..
Ja, gaat goed, compressiekleding draag ik eigenlijk niet meer (gelukkig, want warm) maar ik ga nog wel wekelijks in mijn compressie-apparaat.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:06 schreef BE het volgende:
@:leandra Ik vroeg me af hoe het nu met jou is? Ben je inmiddels ook van alle compressiepakken af? En blij met het eindresultaat?
Wat onwijs goed zeg!quote:Op zondag 18 mei 2025 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gaat goed, compressiekleding draag ik eigenlijk niet meer (gelukkig, want warm) maar ik ga nog wel wekelijks in mijn compressie-apparaat.
Ik zit 3 keer per week in de sportschool (niet heel erg fanatiek, maar wel consequent), en ik ben in januari begonnen met hardlopen!!!![]()
Wel wat blessures tussendoor gehad, maar wel dagelijks (behalve zondags) blijven lopen; op de sportschooldagen alleen hardlopend naar de sportschool en terug, op de 3 andere dagen een rondje door de wijk.
Waar ik een jaar geleden met moeite van de ene lantaarnpaal naar de andere kon rennen loop ik nu met gemak 2 km (ik had het al opgebouwd naar de 3½ km, maar toen kwam er weer een blessure tussendoor), ik moet dus weer even door naar de 3½ km, maar dat komt wel weer.
Maar überhaupt.... dat ik kan hardlopendat kon gewoon nooit.
Ja, ik ben er ook zo blij mee.quote:
Je bent amazing!quote:Op zondag 18 mei 2025 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gaat goed, compressiekleding draag ik eigenlijk niet meer (gelukkig, want warm) maar ik ga nog wel wekelijks in mijn compressie-apparaat.
Ik zit 3 keer per week in de sportschool (niet heel erg fanatiek, maar wel consequent), en ik ben in januari begonnen met hardlopen!!!![]()
Wel wat blessures tussendoor gehad, maar wel dagelijks (behalve zondags) blijven lopen; op de sportschooldagen alleen hardlopend naar de sportschool en terug, op de 3 andere dagen een rondje door de wijk.
Waar ik een jaar geleden met moeite van de ene lantaarnpaal naar de andere kon rennen loop ik nu met gemak 2 km (ik had het al opgebouwd naar de 3½ km, maar toen kwam er weer een blessure tussendoor), ik moet dus weer even door naar de 3½ km, maar dat komt wel weer.
Maar überhaupt.... dat ik kan hardlopendat kon gewoon nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |