abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217643091
En weer door met kleine en grote zorgen en hopelijk veel goed nieuws!

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_217651766
@gewoonmezelf87, heel veel sterkte met je vader vandaag, ik duim dat het nieuws zo goed mogelijk voor jullie gaat zijn :*

@oh-oh, tijd voor een kledingkastopruiming dus, maar hopelijk stagneert dat afvallen wel op enig moment, het moet niet ongezond gaan worden (al snap ik dat het in jouw situatie heel lastig is om dat goed onder controle te houden omdat je er gewoon veel minder invloed op hebt).

Ik was zelf de afgelopen jaren héél erg aangekomen. Zat ooit in maat 34/36, toen trouwde ik en daar ging het mis :') In combinatie met langdurig hormonen spuiten ivm IUI en IVF, twee zwangerschappen, daarna verschillende soorten medicaties geslikt die best dikmakend bleken, van niet meer eten tijdens stress schoot ik opeens door naar juist enorm snaaien door stress. Eind vorig jaar tikte ik opeens maat 42 aan en dat vond ik echt een ding. De knop ging in januari dit jaar om en op dit moment ben ik ruim 13 kilo kwijt en zit ik weer in maat 38. Ik wil het liefst nog wel wat kwijt dus ik ben er nog niet, maar ben al zo blij met waar ik nu sta *O*
  vrijdag 16 mei 2025 @ 15:25:57 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217654779
Ik flikker net alweer een emmer chloor over een van mijn drie nieuwe leggings, ik ben echt geen nieuwe kleren waard :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217656604
Gewoon nog wat chloor er overheen gooien, alsof het bewust zo hoort!
pi_217656625
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 19:54 schreef FlyingFish het volgende:
Gewoon nog wat chloor er overheen gooien, alsof het bewust zo hoort!
#Kunst#artistiek.
pi_217657521
@gewoonmezelf87 veel sterkte met afwachten :* vandaag de scan en dan volgende woensdag horen jullie de uitslag, toch? Of is er vandaag al iets gezegd?

@BE ik had het vorige week met een van mijn buren over uitvaarten en de uitvaart van zijn vader, en dat die helemaal naar wens en persoonlijk en mooi geregeld was door een zelfstandige ondernemer uit zijn ouders' stad en dat ze bij die ondernemer gekomen waren omdat toen een kennis van hen overleed het ook zo mooi en persoonlijk geregeld was. Ik moest meteen denken of jij dat geweest was, en ze hadden de naam opgezocht voor me, en op basis van de website en wat er staat over die persoon (incl wat ze hiervoor heeft gedaan) ben ik er vrij zeker van dat jij dat inderdaad bent! O+ ze waren echt super blij met hoe alles gegaan en geregeld was. Super toevallig, en mooi compliment voor jou! Hebben ze je vast zelf ook al verteld, maar ze vertellen het dus óók aan anderen over jou O+

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 16-05-2025 21:29:35 ]
  vrijdag 16 mei 2025 @ 22:00:33 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217657852
:@ O+
Wat tof om te lezen! Lief dat je dat deelt! O+
pi_217657904
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 22:00 schreef BE het volgende:
:@ O+
Wat tof om te lezen! Lief dat je dat deelt! O+
Agreed! :Y
pi_217660264
De wereld is soms klein O+
  zondag 18 mei 2025 @ 00:21:57 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_217671944
:W
disclaimer
  zondag 18 mei 2025 @ 01:04:17 #11
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_217673469
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 00:21 schreef SQ het volgende:
O+
  zondag 18 mei 2025 @ 01:04:59 #12
344469 Amsel
zonder t
pi_217673479
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 00:21 schreef SQ het volgende:
O+
  zondag 18 mei 2025 @ 01:05:10 #13
344469 Amsel
zonder t
pi_217673489
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 01:04 schreef Kyara het volgende:

[..]
O+
:D
  zondag 18 mei 2025 @ 01:05:59 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_217673509
Ha!
Ik kwam even ESF vervelen en dacht, ik zeg even hoi ;)
disclaimer
pi_217673618
Hai SQ!

Dat ik hier voor opgebleven ben -O-
Ik was voor Letland O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 18 mei 2025 @ 01:15:07 #16
176471 oh-oh
pi_217673666
Ik sliep overal doorheen behalve de puntentelling 😂
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217673897
Dat is lang geleden @SQ :W gezellig!
pi_217674692
Hee @SQ hoe ist met je opleiding?
pi_217674694
En met jou? :D
  FOK!fotograaf zondag 18 mei 2025 @ 08:13:53 #20
148247 taxibabe
pi_217674857
Goedemorgen! :W
Wat leuk @SQ dat je er weer bent!

Vanmorgen met het openen van het kippenhok hoorde ik gepiep! Er zijn 2 kuikentjes uit het ei gekropen O+ O+ , 3 eitjes zijn al opengepikt. *O* de 6e zit nog dicht!
pi_217676220
Hoi terug @SQ :W

Wij stemden op IJsland en dat bungelde ergens onderaan :D En das dus niet de eerste keer dat dit gebeurde. Volgende keer maar stemmen op een land waar ik het niet mee eens ben >:)

Yay voor de kuikentjes @taxibabe oO< Ga je ze allemaal houden?

Zo weer verder met dat koleregras. Die 2m2 die over is :') gaat er ook maar uit. Volgende week gaat het regenen, zaai ervoor in en dan scheelt het me een paar kuub water. Besloten toch niet voor een bloemenweide te gaan maar gewoon groen gras. Of groen asfalt als dit niet lukt :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 18 mei 2025 @ 11:31:15 #22
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_217676251
Duimen jullie allemaal mee voor mooi weer :D

Ik heb gisteren na lang wikken en wegen toch een mini vakantie geboekt in het pinksterweekend alleen met de twee jongens. Vier nachtjes Landal Reeuwijkse Plassen. Lijkt een top locatie met 2 kinderen die gek zijn op zwemmen en suppen (de eigen SUP gaat mee), dus een beetje zon zou leuk zijn.

De komende weken ga ik werken aan mijn tetris skills, want alle zooi (incl SUP) + twee kids moet mee in mijn mini auto. Vriendlief is met vrienden in België, dus wij hebben dit keer ons eigen plan *O*
  zondag 18 mei 2025 @ 11:37:41 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217676302
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 01:05 schreef SQ het volgende:
Ha!
Ik kwam even ESF vervelen en dacht, ik zeg even hoi ;)
Hi! Hoe is ‘t?
pi_217676376
Dan duim ik voor mooi weer bij jou, @mousemicky en regen bij mij :P
Veel voorpret alvast!
If they say
pi_217676400
Ik vind het wel jammer dat Israël niet toch gewonnen heeft. Ben wel benieuwd hoe dat dan voor volgend jaar gelopen zou zijn, of zenders/ landen dan wel een duidelijke stelling durfde te nemen door niet te gaan (en wie zou daar überhaupt heen willen?). Wel heel sneu, al die sympathie stemmen waardoor er minder stemmen naar mensen met een betere act gaan.
pi_217676437
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 11:50 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Israël niet toch gewonnen heeft. Ben wel benieuwd hoe dat dan voor volgend jaar gelopen zou zijn, of zenders/ landen dan wel een duidelijke stelling durfde te nemen door niet te gaan (en wie zou daar überhaupt heen willen?). Wel heel sneu, al die sympathie stemmen waardoor er minder stemmen naar mensen met een betere act gaan.
Ik dacht hetzelfde hoor, wat gebeurt er bij winst? Maar denk hetzelfde als toen met Oekraïne, dat het gehouden zou worden in het land wat op nummer 2 eindigde.
En de EBU maar volhouden dat het een apolitiek evenement is. Tuurlijk 8)7
If they say
pi_217676678
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 11:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoi terug @:SQ :W

Wij stemden op IJsland en dat bungelde ergens onderaan :D En das dus niet de eerste keer dat dit gebeurde. Volgende keer maar stemmen op een land waar ik het niet mee eens ben >:)

Yay voor de kuikentjes @:taxibabe oO< Ga je ze allemaal houden?

Zo weer verder met dat koleregras. Die 2m2 die over is :') gaat er ook maar uit. Volgende week gaat het regenen, zaai ervoor in en dan scheelt het me een paar kuub water. Besloten toch niet voor een bloemenweide te gaan maar gewoon groen gras. Of groen asfalt als dit niet lukt :+
Hier is m’n gazon momenteel helemaal naar de filistijnen. Maar wel met een goed doel. Ze hebben de afgelopen dagen de beregeninginstallatie hersteld/opnieuw aangelegd. (Deel was kapot gegaan met verbouwing en deel bleek ook niet meer helemaal heel te zijn bij testen. En eigenlijk bleek het sowieso heel provisorisch te zijn).
Maar goed daarvoor hebben ze wel m’n halve grasveld open gegraven en het deel wat na de verbouwing net ingezaaid was begon net goed te groeien. Maarr.. ze hebben het wel wat gladder gemaakt dan dat ik de bandensporen in het kapot gereden gras kreeg en ik hoef niet meer de halve dag bezig te zijn om de sproeier te verzetten.
Dus morgen maar weer even graszaad halen :P

En een net voor over m’n aardbeien die goed beginnen te groeien.

@mousemicky wat een mooi vooruitzicht voor een lang weekend weg! Succes met tetrissen!
  FOK!fotograaf zondag 18 mei 2025 @ 12:56:17 #28
148247 taxibabe
pi_217676817
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 11:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoi terug @:SQ :W

Yay voor de kuikentjes @:taxibabe oO< Ga je ze allemaal houden?

Het ligt eraan! Haantjes doen we weg, maar dat kunnen we nog niet zien. Hennen gaan we houden. Inmiddels zijn er 4 kuikens! *O*
pi_217676931
Dat hele Songfestival kan me gestolen worden, maar leuk dat @SQ daardoor even hoi komt zeggen :) Dus hooooi!

Aangezien het hier al uren enorm grijs weer is, maar even de tuin leeggeruimd, dat was onze extra opslag voor de verf, jacuzzi spul, schoon te maken toilet tegels etc.
Alles voor de jacuzzi is binnen, behalve de jacuzzi zelf _O- Hopelijk komt ie morgen, dat staat iig in de track en trace.

Wat leuk MM! Wij hebben dat park heel vaak bijna geboekt, steeds toch net weer voor een andere bestemming gekozen. Natuurlijk wordt het mooi weer 8-)
pi_217677071
Ik ben op zoek naar een voorraadpot van Cabanaz. Het is voor de koffiebonen, we hebben deze nu in het rood en dat vloekt nogal in onze nieuwe keuken. Maar belangrijker: er zit een scheur in.
Dus ik online gezocht, overal uitverkocht of niet op voorraad. Gisteren op de fiets naar een kookwinkel 10 km verderop gegaan. Die hadden ze ook niet meer en zij vertelden dat Cabanaz gaat stoppen. Dus alleen bestaande voorraden worden verkocht.

DUS mocht je een roze of lichtgroene (early dew achtig) voorraadpot (1 liter) van Cabanaz in een winkel zien staan, denk dan aan mij (en koop hem he :D )
pi_217677499
Zonder zon maar wel op een bankje
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_217679448
Ooooh, wow! Er vielen hier precies 2 druppels regen O+
Ik ga de woestijn sproeien :P

Oi, das wel kak, Hillie, van je net ingezaaide gras -O- Jij mag dus ook aan de bak. Succes!
If they say
pi_217680703
Succes met je voorraadpottenspeurtocht @exode Ik zat net op het net te loeren maar dat had je zelf al gedaan :+ Wat je wél zou kunnen doen, is kookwinkels bellen en vragen of ze nog ergens hebben staan.

Heb ik toen voor dochter gedaan, stond internet nog in de kinderschoenen, en ik wilde een extra knuffel (konijn merk chicco) voor haar hebben want hare was versleten. Toen ik hem kocht, zag je door de konijnen de winkel niet meer, maar op het moment dat ik er één nodig had, waren ze nergens meer te krijgen. Ook niet na het halve land te hebben afgebeld. Maar, wie weet heb je mazzel :)
If they say
pi_217681679
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 13:21 schreef exode het volgende:
Ik ben op zoek naar een voorraadpot van Cabanaz. Het is voor de koffiebonen, we hebben deze nu in het rood en dat vloekt nogal in onze nieuwe keuken. Maar belangrijker: er zit een scheur in.
Dus ik online gezocht, overal uitverkocht of niet op voorraad. Gisteren op de fiets naar een kookwinkel 10 km verderop gegaan. Die hadden ze ook niet meer en zij vertelden dat Cabanaz gaat stoppen. Dus alleen bestaande voorraden worden verkocht.

DUS mocht je een roze of lichtgroene (early dew achtig) voorraadpot (1 liter) van Cabanaz in een winkel zien staan, denk dan aan mij (en koop hem he :D )
Heb je een foto?
pi_217681983
quote:
Vond wel een lijst waar dit merk verkrijgbaar is:
https://www.cabanaz.com/shops

Wordt wereldwijd verkocht dus je zou nog op buitenlandse webshops kunnen kijken.
If they say
pi_217682245
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 11:31 schreef mousemicky het volgende:
Duimen jullie allemaal mee voor mooi weer :D

Ik heb gisteren na lang wikken en wegen toch een mini vakantie geboekt in het pinksterweekend alleen met de twee jongens. Vier nachtjes Landal Reeuwijkse Plassen. Lijkt een top locatie met 2 kinderen die gek zijn op zwemmen en suppen (de eigen SUP gaat mee), dus een beetje zon zou leuk zijn.

De komende weken ga ik werken aan mijn tetris skills, want alle zooi (incl SUP) + twee kids moet mee in mijn mini auto. Vriendlief is met vrienden in België, dus wij hebben dit keer ons eigen plan *O*
Oeh dat is hier best in de buurt. En de reeuwijkse plassen zijn tof. Alleen wel vaak blauwalg..

Woensdag de uitslag en het geheim houden voor de kinderen wordt wel steeds lastiger..

BE, wat is de naam van jouw onderneming? Als Goudse wil ik dat toch wel weten..
S. 2014
J. 2016
pi_217682385
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 18:57 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Vond wel een lijst waar dit merk verkrijgbaar is:
https://www.cabanaz.com/shops

Wordt wereldwijd verkocht dus je zou nog op buitenlandse webshops kunnen kijken.
Ja, had daar de winkel 10 km verderop vandaan. Ik wil binnenkort nog naar Loods 5, wie weet hebben ze er daar nog 1.
pi_217682478
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:42 schreef exode het volgende:

[..]
Ja, had daar de winkel 10 km verderop vandaan. Ik wil binnenkort nog naar Loods 5, wie weet hebben ze er daar nog 1.
Had het eerder gezegd, loods 5 zit ook op 200m van het Bastion :D
Zou iig alles bellen, nummers staan erbij.
If they say
pi_217682676
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:53 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Had het eerder gezegd, loods 5 zit ook op 200m van het Bastion :D
Zou iig alles bellen, nummers staan erbij.
Nou, daar heb ik echt geen zin in (en tijd voor). Ik wil hem graag maar anders vind ik wel een andere koffiebewaarding. :)

Loods 5 had ik al in mijn hoofd om nog wat ander klein spul te gaan kopen. Leuk uitje.
pi_217683025
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:19 schreef exode het volgende:

[..]
Nou, daar heb ik echt geen zin in (en tijd voor). Ik wil hem graag maar anders vind ik wel een andere koffiebewaarding. :)

Loods 5 had ik al in mijn hoofd om nog wat ander klein spul te gaan kopen. Leuk uitje.
Snap ik hoor en als je daar toch heen gaat, wie weet.
Deze vond ik ook wel mooi
https://www.amazon.nl/Sen(...)ardoos/dp/B091MBJYB2
If they say
  zondag 18 mei 2025 @ 23:00:16 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217684163
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Oeh dat is hier best in de buurt. En de reeuwijkse plassen zijn tof. Alleen wel vaak blauwalg..

Woensdag de uitslag en het geheim houden voor de kinderen wordt wel steeds lastiger..

BE, wat is de naam van jouw onderneming? Als Goudse wil ik dat toch wel weten..
Ik duim hard voor jullie!

En die naam doe ik even in dm.
Is geen geheim, maar als ik dat zo open gooi ben ik toch bang voor mensen die gaan lopen kutten. ;)
  zondag 18 mei 2025 @ 23:06:14 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217684212
@Leandra Ik vroeg me af hoe het nu met jou is? Ben je inmiddels ook van alle compressiepakken af? En blij met het eindresultaat?
  zondag 18 mei 2025 @ 23:11:50 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217684246
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 23:06 schreef BE het volgende:
@:leandra Ik vroeg me af hoe het nu met jou is? Ben je inmiddels ook van alle compressiepakken af? En blij met het eindresultaat?
Ja, gaat goed, compressiekleding draag ik eigenlijk niet meer (gelukkig, want warm) maar ik ga nog wel wekelijks in mijn compressie-apparaat.
Ik zit 3 keer per week in de sportschool (niet heel erg fanatiek, maar wel consequent), en ik ben in januari begonnen met hardlopen!!! :o
Wel wat blessures tussendoor gehad, maar wel dagelijks (behalve zondags) blijven lopen; op de sportschooldagen alleen hardlopend naar de sportschool en terug, op de 3 andere dagen een rondje door de wijk.

Waar ik een jaar geleden met moeite van de ene lantaarnpaal naar de andere kon rennen loop ik nu met gemak 2 km (ik had het al opgebouwd naar de 3½ km, maar toen kwam er weer een blessure tussendoor), ik moet dus weer even door naar de 3½ km, maar dat komt wel weer.

Maar überhaupt.... dat ik kan hardlopen :D dat kon gewoon nooit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 18 mei 2025 @ 23:16:03 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217684269
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 23:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, gaat goed, compressiekleding draag ik eigenlijk niet meer (gelukkig, want warm) maar ik ga nog wel wekelijks in mijn compressie-apparaat.
Ik zit 3 keer per week in de sportschool (niet heel erg fanatiek, maar wel consequent), en ik ben in januari begonnen met hardlopen!!! :o
Wel wat blessures tussendoor gehad, maar wel dagelijks (behalve zondags) blijven lopen; op de sportschooldagen alleen hardlopend naar de sportschool en terug, op de 3 andere dagen een rondje door de wijk.

Waar ik een jaar geleden met moeite van de ene lantaarnpaal naar de andere kon rennen loop ik nu met gemak 2 km (ik had het al opgebouwd naar de 3½ km, maar toen kwam er weer een blessure tussendoor), ik moet dus weer even door naar de 3½ km, maar dat komt wel weer.

Wat onwijs goed zeg! O+ Echt zo fijn voor je! *O*
  zondag 18 mei 2025 @ 23:20:25 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217684302
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2025 23:16 schreef BE het volgende:

[..]
Wat onwijs goed zeg! O+ Echt zo fijn voor je! *O*
Ja, ik ben er ook zo blij mee.
En ik ben gewoon zoveel fitter; maandag van het Ikea opstapje gedonderd toen ik met de ramen bezig was, op een emmer, emmer kapot, heleboel zeiknat, en kennelijk ook een scherf van de kapotte emmer die bij m'n elleboog een jaap in m'n arm veroorzaakt had, maar dus los van het waterballet en bloedbad wel weer op kunnen staan en op die jaap in m'n arm na (moest geplakt door de huisarts) en wat blauwe plekken op m'n rug eigenlijk geen echte klachten.
Ik weet vrij zeker dat dat 3 jaar geleden wel veel meer ellende had opgeleverd, niet alleen vanwege de pijn maar ook omdat ik simpelweg veel minder fit was (wat uiteraard ook veel lastiger was met dat lipoedeemlijf).

Ergo: het kost wat maar dan heb je ook wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217684889
Goed bezig @Leandra, behalve de val dan ;) Nog mazzel dat je niet met je hoofd ergens tegenaan bent geknald.
Dat lipoedeem is weg en blijft nu ook weg?
Hoe is het met Soneal?

Oude gras hier is zo ongeveer weg. Zit ik nog wel met een zak of 16 aan zooi en ik durf niet al te veel in de kliko te mikken omdat ie anders te zwaar wordt. Had ik eindelijk mn terras aan kant... :')
If they say
pi_217684933
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 23:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent amazing! *O*
Een pluim voor je doorzettingsvermogen!
  maandag 19 mei 2025 @ 09:25:15 #49
176471 oh-oh
pi_217685693
Wat heerlijk @Leandra !
( Groucho Marx )
pi_217685902
Fijn Leandra dat het zo goed gaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')