@gewoonmezelf87, heel veel sterkte met je vader vandaag, ik duim dat het nieuws zo goed mogelijk voor jullie gaat zijn
@oh-oh, tijd voor een kledingkastopruiming dus, maar hopelijk stagneert dat afvallen wel op enig moment, het moet niet ongezond gaan worden (al snap ik dat het in jouw situatie heel lastig is om dat goed onder controle te houden omdat je er gewoon veel minder invloed op hebt).
Ik was zelf de afgelopen jaren héél erg aangekomen. Zat ooit in maat 34/36, toen trouwde ik en daar ging het mis

In combinatie met langdurig hormonen spuiten ivm IUI en IVF, twee zwangerschappen, daarna verschillende soorten medicaties geslikt die best dikmakend bleken, van niet meer eten tijdens stress schoot ik opeens door naar juist enorm snaaien door stress. Eind vorig jaar tikte ik opeens maat 42 aan en dat vond ik echt een ding. De knop ging in januari dit jaar om en op dit moment ben ik ruim 13 kilo kwijt en zit ik weer in maat 38. Ik wil het liefst nog wel wat kwijt dus ik ben er nog niet, maar ben al zo blij met waar ik nu sta