Ik gebruik meestal https://www.jetpunk.com/quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe heel vaak quizjes invullen op www.sporcle.com Daar komt mijn kennis ook voor een groot deel vandaan
en ik doe nog zo mijn best om stil te staanquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het waait hier nu ook weer harder, zie ik aan de bomen
Nou die is wel heel heftigquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
vingertje in de lucht als je écht los wilt gaan
Je maakt een hoop geluid hierquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en ik doe nog zo mijn best om stil te staan![]()
Voor jou dus beter om een Nederlandse versie hiervan te vindenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Die rap zou voor mij te snel gaan om te kunnen verwerken wat ie nou allemaal zegt trouwens @:rival
Site ken ik nog niet. Even checkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal https://www.jetpunk.com/
Ja, Pools.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Site ken ik nog niet. Even checken
Ik heb de band maar afgezet. Irriteerde me iets te veel aan de taal (denk dat het Pools is)... Muzikaal klonk het wel goed hoor..
Het geluid van de wind die door se hoge bomen hierachter waait?quote:
Hoor de wind waait door de bomen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het geluid van de wind die door se hoge bomen hierachter waait?
Nee, klinkt alsof ik in een weelderig bos zit
Werken een optie?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga bedenken wat ik morgen op mijn thuiswerkdag ga doen
Ik heb niet zoveel werk voor morgenquote:
*Stuurt wat werk door.quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel werk voor morgen
Ben je daar naar op zoek?quote:Op donderdag 15 mei 2025 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel werk voor morgen
Het vindt jou altijd?quote:
but.. whyquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en ik doe nog zo mijn best om stil te staan![]()
moet hier ook wel even van bijkomenquote:
i can do englishquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Voor jou dus beter om een Nederlandse versie hiervan te vinden
drum n bass?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Pools.
Kwam maandag in een playlist voorbij met DnD, en we waren gelijk fan en hebben hun andere muziek opgezocht.
mag ik ook zo'n gesprekquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
Telefoontje of ik nog een review wilde geven over het adviesgesprek dat ik ruim een jaar geleden heb gehad voor isolatiesubsidie vanuit de gemeente
Uhhh, ze kwam langs en toen kreeg ik ¤2500 voor nieuwe kozijnen. Prima gesprek dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |