abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217638675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:05 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ik denk dat niemand meer het type spel van dit seizoen wil zien. Het feit dat je de mega belangrijke CL gelden binnen harkt vergoed een hoop, maar het is nu wel tijd om door te pakken en de selectie te renoveren.

Probleem is dat de selectie nog steeds veel te veel dood hout bevat. Dat moet eerst eruit. De mislintatmiskopen komen ook allemaal terug deze zomer.
En die gaan ook niet voor een stuiver weg omdat die gewoon hun CL salaris/bonus opstrijken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217638684
Ik snap ook niet waarom je als Ajax een keeper uit Brazilië moet halen terwijl je in Nederland gewoon Olij en Roefs hebt rondlopen die een stuk beter zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217638685
Met 11 man tegen 10 man nog een doelpunt tegen krijgen. Eigenlijk zijn de laatste paar minuten een pijnlijke metafoor voor het laatste gedeelte van het seizoen.

Van te voren stel je je erop in dat je zelfs kan verliezen. Als je dan toch punten verliest is het klote. Maar iedereen is het erover eens dat er én andere spelers moeten komen én een trainer die de logische keuzes maakt. Niet steeds andere opstellingen en geef spelers ook weer vaker de mogelijkheid voor mooie afstandsschoten. Ja die gaan vaak over, worden vaak tegengehouden maar die gaan er ook vaak gewoon in. Dan maar een lagere Xg.
pi_217638699
Denk dat Olij te duur was en je noemt Roefs omdat hij toevallig tegen ons wat ballen uit de lucht wist te plukken? Denk dat ze sowieso een ervaren 2e keeper zochten. Gaat weleens tijd worden dat ze het met een Setford gaan proberen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_217638712
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 01:08 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

Duidelijk: pasveer de schuldige
Klopt. Niet alleen omdat hij die bal mist, maar het zit hem vooral in hoe iedereen gepositioneerd staat: op de 5 meter lijn. Waarom zeg je niet als keeper dat iedereen bij die vrije trap een meter of 4, 5 naar voren gaat staan, dan moet Groningen ook terug. Nu staat alles op een kluitje voor je neus (inclusief Vaessen die alleen maar meer chaos veroorzaakt) waardoor je zicht als keeper totaal belemmerd wordt. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_217638717
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:16 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wie ben jij nou weer?
Situatieschets @Caland

pi_217638723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:22 schreef raptorix het volgende:
Ik snap ook niet waarom je als Ajax een keeper uit Brazilië moet halen terwijl je in Nederland gewoon Olij en Roefs hebt rondlopen die een stuk beter zijn.
Sparta en NEC wilden vast heel graag hun eerste keeper voor een halfjaar uitlenen aan Ajax.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 15 mei 2025 @ 09:28:58 #83
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_217638730
quote:
9s.gif Op donderdag 15 mei 2025 08:11 schreef franklop het volgende:

[..]
Liever op gegeven moment 20 punten achter staan en dan op het eind terugkomen tot 3, dan dit
Als je terugkomen tot 2 had gezegd was ik het met je eens
pi_217638764
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:22 schreef raptorix het volgende:
Toen de 2de keeper van Argentinië (Rulli) en 1 van de lichtpuntjes van vorig jaar (Ramaj) weg moesten omdat opa Pasveer zo ongelofelijk goed kon coachen van achteruit werd die beslissing hier door Jan en alleman verdedigd. Dat was heel logisch en zag Farioli toch weer onwijs goed.

Het is en blijft met stipt 1 van de meest bizarre beslissingen van de afgelopen 10 jaar. Beide keepers waren gewoon op alle vlakken aantoonbaar beter dan Pasveer. Als jij als topclub sowieso aankomt met een keeper van 41 jaar dan ben je al niet goed wijs.

Dus dat ze uiteindelijk voet bij stuk houden en Pasveer lekker aan laten modderen dat snap ik wel, maar die strijd heb je niet recent verloren maar eigenlijk al aan het begin van dit seizoen.
pi_217638796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Toen de 2de keeper van Argentinië (Rulli) en 1 van de lichtpuntjes van vorig jaar (Ramaj) weg moesten omdat opa Pasveer zo ongelofelijk goed kon coachen van achteruit werd die beslissing hier door Jan en alleman verdedigd. Dat was heel logisch en zag Farioli toch weer onwijs goed.
Lekker roeptoeteren.
In Southern Sun
pi_217638830
quote:

[..]

pi_217638857
https://www.voetbalzone.n(...)/blt292fee79b497ec3a

Hopen dat hij Klaassen heeft geraakt. Wat een naar boerderijhoofd heeft die jongen zeg.
pi_217638873
quote:

[..]

Het is en blijft met stipt 1 van de meest bizarre beslissingen van de afgelopen 10 jaar. Beide keepers waren gewoon op alle vlakken aantoonbaar beter dan Pasveer. Als jij als topclub sowieso aankomt met een keeper van 41 jaar dan ben je al niet goed wijs.

Dus dat ze uiteindelijk voet bij stuk houden en Pasveer lekker aan laten modderen dat snap ik wel, maar die strijd heb je niet recent verloren maar eigenlijk al aan het begin van dit seizoen.
Daar begrijp ik ook helemaal niks van. Alsof Remko Pasveer een soort Gianluigi Buffon is die ook 'past his prime' nog mee kan in de top. Tot zijn 37ste was hij niet goed genoeg voor de top en nu ineens wel?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_217638916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Daar begrijp ik ook helemaal niks van. Alsof Remko Pasveer een soort Gianluigi Buffon is die ook 'past his prime' nog mee kan in de top.
Volgens @Da_Sandman en @William_Papadin is het onzin maar die kunnen zich zelf ook nog prima de berichten herinneren denk ik :) Afijn, gegokt en verloren denk ik. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik Rulli ook niet echt een hoogvlieger vond, maar uitgerekend Ramaj was het lichtpuntje van het seizoen en uitgerekend hij mocht vertrekken _O-
pi_217638922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:39 schreef Solispolar het volgende:

Hopen dat hij Klaassen heeft geraakt. Wat een naar boerderijhoofd heeft die jongen zeg.
Kan het niet goed zien maar als daadwerkelijk iemand klappen uitdeelt, wie dan ook, een jaar schorsen. Minimaal.
pi_217638953
quote:

Keepertje toch meer hersenbeschadiging opgelopen dan gedacht.
In Southern Sun
pi_217638970
quote:

Vaessen maakte de hele wedstrijd al een opgefokte indruk. Pakte Kenneth een keer bij zijn shirt, beukte Wijndal opzij etc. Zat hij aan de coke ofzo?
pi_217638983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:53 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Vaessen maakte de hele wedstrijd al een opgefokte indruk. Pakte Kenneth een keer bij zijn shirt, beukte Wijndal opzij etc. Zat hij aan de coke ofzo?
Tsja tegen Ajax is elke tegenstander opgefokt, dat krijg je als je tegen de grootste club van Nederland speelt. Dan gaat er een knopje om in die beperkte koppies. Tegen Psv of Fey is dat gewoon anders en laten ze zich makkelijk aftroeven
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_217638990
Ik zat mij gisteren ook vaak aan Hato te ergeren.

Verdedigen deed hij vaak wel ok tot goed. Maar opbouwen is al te moeilijk? Paar keer zag je duidelijk dat Pasveer er niet goed in zat en terwijl er spelers van Grunn op Hato afkomen is het dan toch weer zo dat hij de bal wéér terugspeelde naar Pasveer. Het liep deze wedstrijd vaak net goed af maar waarom doe je dit?
  donderdag 15 mei 2025 @ 09:55:18 #95
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217638991
Waar is @Scorpie toch?

edit, zijn account is ook weg :?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_217639000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:54 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Tsja tegen Ajax is elke tegenstander opgefokt, dat krijg je als je tegen de grootste club van Nederland speelt. Dan gaat er een knopje om in die beperkte koppies. Tegen Psv of Fey is dat gewoon anders en laten ze zich makkelijk aftroeven
Eens, dat opgefokte zag je ook de eerste 15 minuten goed. Tal van overtredingen en de scheidsrechter deed niks. Lijkt wel alsof scheidsrechters nu moeite hebben om tegenstanders een kaart te geven? (wellicht omdat een grote groep in NL ten onrechte blijft schreeuwen dat Ajax alleen maar bevooroordeeld wordt) Wie weet.......
pi_217639025
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:55 schreef Houniet het volgende:
Waar is @:Scorpie toch?

edit, zijn account is ook weg :?
weggelopen
  donderdag 15 mei 2025 @ 10:05:54 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217639151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 09:18 schreef Adames het volgende:

[..]
Je hoeft niet 7 man voor de bal te hebben, maar dat treurige gepingel voor 10 seconden tijdswinst (om dan de bal over de zijlijn te spelen) is ook wel weer een uiterste.
Probeer gewoon aan te vallen met 3 man, een corner is al een goede uitkomst.
Moet de kritiek zich niet eerder richten op hoe Ajax met de titel voor het grijpen tegen teams als NEC en Groningen de wedstrijden begint?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217639203
https://www.voetbalzone.n(...)/blta84639b6fc7e500c

Blijkbaar de assistent van Ajax die klappen ontving of in elk val slaande bewegingen richting hem. Goed mogelijk dat hij werd gemist omdat de keeper werd teruggetrokken.
  donderdag 15 mei 2025 @ 10:10:35 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217639216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 10:08 schreef LethalNinja het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blta84639b6fc7e500c

Blijkbaar de assistent van Ajax die klappen ontving of in elk val slaande bewegingen richting hem. Goed mogelijk dat hij werd gemist omdat de keeper werd teruggetrokken.
Die doorgesnoven debiele assistenden stormden ook als eerste vechtend het veld op.

Dat krijg je ervan als je het hele jaar toestaat dat ze elke goal tegen de Almere City’s van deze wereld vieren alsof de CL wordt gewonnen
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')