SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer in Noorwegen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Blijei hoop ik?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
wat voor EI ben ik vandaag
Hoi HCen Hoi Shii
Trust nobody![]()
Geklutst ei?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
wat voor EI ben ik vandaag
Hoi HCen Hoi Shii
![]()
![]()
Heerleik leikt mequote:Op woensdag 14 mei 2025 23:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben best een blij mens jalaat me niet beïnvloeden door de negatieve gebeurtenissen
Trust nobody![]()
ik ookquote:maar morgen rond 9 uur vertrekken dus ik ga geen hulpmiddels pakken om te slapen vandaag
![]()
![]()
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ookmaar morgen rond 9 uur vertrekken dus ik ga geen hulpmiddels pakken om te slapen vandaag
Trust nobody![]()
moet om kwart voor 10 melden voor de eindshow van mijn pa (zo geen zin inquote:) en daarna door naar de oven.
![]()
Sterkte.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
moet om kwart voor 10 melden voor de eindshow van mijn pa (zo geen zin in) en daarna door naar de oven.
![]()
![]()
![]()
![]()
dank je, kijk wel of ik het vol ga houden. Als het teveel ophemelen enzo gaat worden dan ga ik gewoon naar huisquote:![]()
![]()
Aww is je vader overledenquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
moet om kwart voor 10 melden voor de eindshow van mijn pa (zo geen zin in) en daarna door naar de oven.
![]()
Dat heb ik gemist
Sterkte
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww is je vader overleden![]()
Dat heb ik gemist
Sterkte
dank je![]()
![]()
Je kan maar een keer zo'n afscheidsdienst doen en iedereen heeft z'n eigen afscheid, ervaring, enz. dus ophemelen kan erbij horen, maar hopelijk kun je jouw eigen mooie afscheid van je vader doen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
dank je, kijk wel of ik het vol ga houden. Als het teveel ophemelen enzo gaat worden dan ga ik gewoon naar huis![]()
Ik snap wel dat iedereen zijn eigen afscheid heeft enzoquote:Op donderdag 15 mei 2025 00:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kan maar een keer zo'n afscheidsdienst doen en iedereen heeft z'n eigen afscheid, ervaring, enz. dus ophemelen kan erbij horen, maar hopelijk kun je jouw eigen mooie afscheid van je vader doen.
Voor mij hoeft al die oppijperij enzo allemaal nietdus ik hoop dat het mee valt
![]()
Ik ken jouw vader natuurlijk niet dus weet ook niet van oppijperij, maar dat het morgen voor jou een gepast afscheid mag worden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 00:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat iedereen zijn eigen afscheid heeft enzo
Voor mij hoeft al die oppijperij enzo allemaal nietdus ik hoop dat het mee valt
![]()
![]()
dat gaat wel goed komenquote:Op donderdag 15 mei 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ken jouw vader natuurlijk niet dus weet ook niet van oppijperij, maar dat het morgen voor jou een gepast afscheid mag worden.![]()
Er zijn wel Fok!kers die mijn pa wel kennen![]()
![]()
Was jouw pa ook een Fokker?quote:Op donderdag 15 mei 2025 00:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat gaat wel goed komen
Er zijn wel Fok!kers die mijn pa wel kennen![]()
Nee dat nietquote:
maar er zijn wel eens wat feestjes geweest bij ons thuis toen ik nog bij die ouwe man woonde
En er is wel een Fok!ker die samen met hem in dezelfde politieke partij zat![]()
![]()
Dat wist ik wel jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 00:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat niet
maar er zijn wel eens wat feestjes geweest bij ons thuis toen ik nog bij die ouwe man woonde
En er is wel een Fok!ker die samen met hem in dezelfde politieke partij zat
Was je vader ziek?Trust nobody![]()
die kreeg vorig jaar slokdarmkankerquote:Op donderdag 15 mei 2025 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat wist ik wel ja
Was je vader ziek?
behandeld en geopereerd en in december was hij genezen verklaart
eind maart ging hij voor een onderzoek naar ziekenhuis en bleek uitgezaaid en had ie nog weken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: