Van Slayer naar Oostenrijk is nog vrij gemakkelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:11 schreef Melting het volgende:
Bedankt DJ11. Je hebt er weer veel tijd in gestoken.
Iets teveel wat mij betreft, want ik had totaal geen idee, want sommige platen/artiesten waren ver gezocht.
Alsof je Slayer draait als je een nummer over een Oostenrijkse artiest moet raden.
Dan raad ik het sowieso niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]Binnenkort weer een kans. En dat zal een nummer zijn dat in de Top 2000 staat
De voetbal-link was feitelijk juist. Geen idee waar je Amerika vandaan hebt gehaaldquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik zat de hele tijd maar met voetbal en Amerika.
Volgend jaar is het WK in de USA en het waren commercials van het NL elftal…quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De voetbal-link was feitelijk juist. Geen idee waar je Amerika vandaan hebt gehaald
Graag gedaan,. dank voor het luisteren en meedoen. We duimen voor Ajax.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, ik ga hopen op nog een doelpunt voor Ajax…
Ah zo...quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar is het WK in de USA en het waren commercials van het NL elftal…
WK dit jaar is voornamelijk in Amerika, vandaar. En wapens en zo associeer ik ook wel met de VS.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De voetbal-link was feitelijk juist. Geen idee waar je Amerika vandaan hebt gehaald
Ik vraag me nu ineens af... Wat als Mexico in de VS moet spelen? Komen de spelers/staf het land dan überhaupt wel binnen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
WK dit jaar is voornamelijk in Amerika, vandaar. En wapens en zo associeer ik ook wel met de VS.
Varas - Eaten By Worms
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ineens af... Wat als Mexico in de VS moet spelen? Komen de spelers/staf het land dan überhaupt wel binnen?
Tja, de spelers en zo nog wel, gok ik. Supporters is een ander verhaal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu ineens af... Wat als Mexico in de VS moet spelen? Komen de spelers/staf het land dan überhaupt wel binnen?
+ Go Westquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
WK dit jaar is voornamelijk in Amerika, vandaar. En wapens en zo associeer ik ook wel met de VS.
Ja, ook begrijpelijk. Go West zat erin vanwege het akkoordenschema (Canon in D) en de associatie met voetbal.quote:
Die moeten eerst 10 kilometer lopen en dan een rivier overzwemmen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, de spelers en zo nog wel, gok ik. Supporters is een ander verhaal.
Babylon Zoo - All The Money's Gone
Dit had zo van Supergrass kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:27 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste van vandaag, één van de meest ondergewaardeerde nummers van de late 90s:Babylon Zoo - All The Money's Gone
Ja, het heeft die sound wel. Ik heb het altijd een geweldig nummer gevonden. Eigenlijk nog steedsquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit had zo van Supergrass kunnen zijn.
En dan nog over the wallquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die moeten eerst 10 kilometer lopen en dan een rivier overzwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |